"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuinka Hakata Daemon Prince?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Chaplain Charlie

Kuinka Hakata Daemon Prince?

Viesti Kirjoittaja Chaplain Charlie »

Tahtoisin tietää kuinka hakata daemon princen.
Pelaan White Scars armeijalla ja yksiköistä ei ole puutetta.
For the Khan! For the Emperor!
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

kenen Demoniprinssi? Khorne? Slaanesh? Iron Warriors? Staturella vai ei?
suht laaja kysymys, eli hieman tarkennusta kiitos
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Ammu se silpuksi plasmalla. Palloile vaikka parilla moporyhmällä viereen, ammut sitä neljällä Plasmagunilla niin eiköhän kaadu (huomautus : Khornen Glaiveprinssi ei kaadu, hyvä jos saat siihen edes yhden Woundin. Myöskään minkä tahansa muun jumalan prinssi ei tipahda vuoron ampumisiin jos on keksitty nostaa toughnessia, Woundeja ja ostaa invulnerable. Mutta pelkällä vitosen invulla tai yhdellä woundilla tai toughnessin nostolla varustettu stature - prinssi ei varmasti kestä.)
zqmfgb
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Henri Ketonen kirjoitti:huomautus : Khornen Glaiveprinssi ei kaadu, hyvä jos saat siihen edes yhden Woundin
1 s10 kuti riittää mihin tahansa prinssiin, kunhan vastustaja epäonnistuu sen yhden saven :)
Vaikka olisi kuinka 3+ as/4+ invu/4+ fnp niin kyllä sekin tipahtaa... Esim. jos pääset power weaponilla lyömään sitä ensin.. Tai force weaponilla vielä parempaa :) Pelkän invun turvin ei paljoa 3-4 woundin kaveri riehu, jokatoinen glaiveinvu kuitenkin failaa.

Kyllä se siitä. Ei tosiaankaan ole voittamaton, sitäpaitsi glaiveprinssiähän on helppo viedä kuin pässiä narussa, sen kun on pakko kokoajan liikkua lähintä kohti ;)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Deetwo kirjoitti:
Henri Ketonen kirjoitti:huomautus : Khornen Glaiveprinssi ei kaadu, hyvä jos saat siihen edes yhden Woundin
1 s10 kuti riittää mihin tahansa prinssiin, kunhan vastustaja epäonnistuu sen yhden saven :)
Vaikka olisi kuinka 3+ as/4+ invu/4+ fnp niin kyllä sekin tipahtaa... Esim. jos pääset power weaponilla lyömään sitä ensin.. Tai force weaponilla vielä parempaa :) Pelkän invun turvin ei paljoa 3-4 woundin kaveri riehu, jokatoinen glaiveinvu kuitenkin failaa.
Ahaa, mutta entäpäs jos kyseinen hemmo on hankkinut D. Runen? ;)
Minä ainakin niin tekisin. Eli saat sitten pistää 6/8 s10 osumaa jos haluat sen hengiltä :).
- Kynä-ääliö
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Thelacan kirjoitti:Ahaa, mutta entäpäs jos kyseinen hemmo on hankkinut D. Runen? ;)
Minä ainakin niin tekisin. Eli saat sitten pistää 6/8 s10 osumaa jos haluat sen hengiltä :).
Eivät taida pisteet enää riittää, D. Rune kumminkin maksaa sen 35p.

Mutta siinä vaiheessa Khorneprinssi onkin kusessa, kun eksyy liian lähelle metsässä istuskelevaa Drediä. "Kato perhana, pakko chargeta. Mikä strena sulla olikaan? Kymppi... Ainiin, sää hyökkäät ekana. Pahus."

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Deetwo

Thelacan kirjoitti:Ahaa, mutta entäpäs jos kyseinen hemmo on hankkinut D. Runen? ;)
Noh, esim. glaiveprinssi sitä tuskin haluaa (35 rune + 15 stature + 40 glaive + 10 fnp, vähän jää ankeaksi)...
Muille kyllä mahtuu ihan kivasti, en kyllä tosin väittäisi järin vaivan arvoiseksi sitä... 35 pisteellä saa aika paljon muuta kivaa :)

Harvemmin noita kyllä s10 osumia tosin tulee.. Sitten piestään lähitaistelussa jollain fistikessulla palasiksi ;)
dimerian

Viesti Kirjoittaja dimerian »

Joo no ite en ole slaanesh kaveriani vastaan jaksanut ollenkaan pelata,syynä se fakta että se tulee keskelle minun nidiarmeijaani 2 modelilla ja nakittaa niillä armeijaani. Fakta etttä en sen sorcereria enkä Daemon Prinssiä jotka kummatkaan eivät tule meleeseen ja ampuvat daemonil flamersäädöillä autohittejä ilman armorsaveja jne. vei viimeisenkin mielenkiinnon niitä vastaan. LD10 ja voi rerollata jos failaa mikälie tiaka olikaan on vähän juusto,en voi chargeta/targetoida/mitään tehdä heille... että ole onnellinen jos kaverisi ei pelaa semmoisella,kukaan jaksa tätä kyseistä jannua vastaan hakata. :(
Tribes 2 : 3w.-Dime-
Dark Age of Camelot : Pryd/Hib Glow/Qeron/Nairemid

W40K : Tyranids - WFB : Dark Elves
daider
Viesti:

miten niin et voi targetoida tai chargeta? muutama ryhmä hormagauntteja lähelle vain niin pääset varmasti iholle. Kun HOrmikset sitovat ne taisteluun niin tuot Fexin ja Hiven paikalle ja opetat pojille todellista tuskaa.
Daemonic Fire on ampuma-ase joten se vaatii BS-heiton, eli eivät ne autohittejä ole. Ap 6 ei riitä kaikkia vastaan. Vai mitä Daemonic Flameria tarkoitit?

Anna Hivellesi Psychic Scream niin poikien Ld putoaa kivasti ja Perils iskee päälle hieman useammin.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
neon

Viesti Kirjoittaja neon »

Siren varmaankin estää targetoimisen. Vaan ei kai se prinssi silloin itsekään ammu. Lisäksi sitähän ei vain aina saa ja mahtoiko se vielä vaatia testinkin, eli Psychic Screamin avulla se ei ihan joka vuoro onnistukaan.

Ja kun kerran kumpikaan ei lähitaisteluun uskalla tulla, niitähän on hyvä ampua Warp Blastin max powerilla (Hive Tyrant) tai Venom Cannonilla (Carnifex). Riittää vain, että kerran mokaa saven, koska kumpikin tekee sitten instant killin.
What can change the nature of a man?
Deetwo

daider kirjoitti:miten niin et voi targetoida tai chargeta?

Daemonic Fire on ampuma-ase joten se vaatii BS-heiton, eli eivät ne autohittejä ole. Ap 6 ei riitä kaikkia vastaan. Vai mitä Daemonic Flameria tarkoitit?
Kyseessä on varmaankin tässä nyt slaaneshin minori Siren ja Wind of Chaos majori... Ja ilmeisesti warp talisman.
neon kirjoitti: Vaan ei kai se prinssi silloin itsekään ammu. Lisäksi sitähän ei vain aina saa ja mahtoiko se vielä vaatia testinkin, eli Psychic Screamin avulla se ei ihan joka vuoro onnistukaan.
Vaatii juu psyykkitestin, mutta toki se omalla vuorollaan saa ihan vapaasti ammuskella millä huvittaa, sireeniä kun käytetään vastustajan vuorolla.
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

marineilla librarian on yllättäen se uusi ja oikea tapa tappaa mitä vaan. Ikäväkyllä demoniprinssiä vastaan se tarvitsee command yksikön jotta pääsee käsiksi furious assaulttiin. Eli librarian command yksiköllä ja furious assaultilla kehiin. Saa vielä hupun lisäksi jolla joskus aina pysäyttää sen sireeninkin.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
daider
Viesti:

onneksi nideiltä löytyy kiva tapa kiertää Sireenit yms vippaskonstit.
Spore Minet. Pudotat vain b2b ja yrität saada hitin aikaiseksi skatterissa. Epätodennäköinen taktiikka, mutta aiheuttaa viholliselle päänvaivaa eikä maksa paljoa.
Tietenkään miinat eivät tapa prinssiä mutta saavatpahan woundeja aikaiseksi.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

White Scarsit voivat ampua daemoin princeä meltalla, plasmalla etc. ja ehkä se kaatuu chargessakin :D Kai ne nyt fistejä saa?
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
dimerian

Viesti Kirjoittaja dimerian »

Ne onnistuvat 4+ hittaamaan eikä tule armorsaveja muistaakseni - sorcerer ja prinssi kummatkin käyttävät sitä daemonic firea sekä sireniä - että se siitä ampumisesta ja koska ne liikkuvat sen oliko 12inchiä vuorossa ni turhan tuntuista yrittää jahdata jollain hormasquadilla koska ne voivat rauhassa juosta alta pois jne.
Tribes 2 : 3w.-Dime-
Dark Age of Camelot : Pryd/Hib Glow/Qeron/Nairemid

W40K : Tyranids - WFB : Dark Elves
Grotsky

Viesti Kirjoittaja Grotsky »

dimerian kirjoitti:Ne onnistuvat 4+ hittaamaan eikä tule armorsaveja muistaakseni - sorcerer ja prinssi kummatkin käyttävät sitä daemonic firea sekä sireniä - että se siitä ampumisesta ja koska ne liikkuvat sen oliko 12inchiä vuorossa ni turhan tuntuista yrittää jahdata jollain hormasquadilla koska ne voivat rauhassa juosta alta pois jne.
Johan on kumma kun hormikset voivat liikkua periaatteessa 18" vuorossa (Movement 6"+ Fleet of claw D6"+ Assault 6"). Ei luulisi 12" movementilla pitkälle pötkivän...
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
Deetwo

Grotsky kirjoitti:
dimerian kirjoitti:Ne onnistuvat 4+ hittaamaan eikä tule armorsaveja muistaakseni - sorcerer ja prinssi kummatkin käyttävät sitä daemonic firea sekä sireniä - että se siitä ampumisesta ja koska ne liikkuvat sen oliko 12inchiä vuorossa ni turhan tuntuista yrittää jahdata jollain hormasquadilla koska ne voivat rauhassa juosta alta pois jne.
Johan on kumma kun hormikset voivat liikkua periaatteessa 18" vuorossa (Movement 6"+ Fleet of claw D6"+ Assault 6"). Ei luulisi 12" movementilla pitkälle pötkivän...
Käyttävät kaiketi wind of chaosta eikä demonic fireä :)
Tulee aika pirun kalliiksi hankkia kaksi charrua millä on sireeni, flight, wind of chaos + muut sälät :P

Kyllä daemonic flight riittää hyvinkin pitkälle, mutta ei sillä hormagauntteja pääse karkuun kovin pitkää.. Eivät tosin voi assaulttaa sireenitettyä prinsessaa :P

Hormagauntit liikkuvat max 24" vuorossa, niillä on 12" assault.
Qazza

Viesti Kirjoittaja Qazza »

juuh kyllä eilen tuli huomattua prinssin kovuus hand to hand combatissa.

Kaveri pelas marineilla ja itellä on CSM armeija. Sillä oli sitte assault squadi mis on sergeant fistillä ja sitte chaplaini jolla saa rollata hitit hand to handissä ja on fearless jne.

No kumminki toi squadi maksaa semmoset 320pts ja toi prince kyllä laittaa chargessa ne aika palasiks ilman mitää rajaa.. ja prince on kumminkin vai 173pts jolloin se jo ensimmäisessä chargessa tappaa ittensä verran pisteitä hyvin äkkiä :/

Mutta kyllä semmosen saa hengiltäkin.. paljon vaan heavy weaponeja niin kyllä ne invasavet+feelnopain feilaa välillä :)
shiwan8

Viesti Kirjoittaja shiwan8 »

Jos on juustoprinssi niin et sitä saa hengiltä kun et voi assaulttaa etkä ampua....have fun!
applepie

Viesti Kirjoittaja applepie »

Paljonko tällainen "juustoprinssi sitten tulis maksamaan"? Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, kaaoksella kun en pelaa.
To be Ulverized...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”