"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Typhus ja Destroyer Hive Oli:Epäselvä sääntö CSM kodekissa.

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Ironius

Typhus ja Destroyer Hive Oli:Epäselvä sääntö CSM kodekissa.

Viesti Kirjoittaja Ironius »

Tuolla Typhuksella on Destroyer Hive. En ymmärrä koko sääntöä.
Ja saako Typhukselle mitään muuta mitä tuossa Wargear and GIfts -kohdassa sanotaan? Esim. Psyykkisiä voimia? :roll:

ModEdit: Muokkasin otsikkoa, että ihmiset saavat aiheen selville avaamatta ketjua. Vastaisin muuten kysymykseenkin, mutta codex kotona. Iceman
Käy täällä. En syö aivojasi!

Hmmm..? Oliko vielä jotain? Ei, luulenpa niin.
Deetwo

Re: Epäselvä sääntö CSM kodekissa.

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Ironius kirjoitti:Tuolla Typhuksella on Destroyer Hive. En ymmärrä koko sääntöä.
Ja saako Typhukselle mitään muuta mitä tuossa Wargear and GIfts -kohdassa sanotaan? Esim. Psyykkisiä voimia? :roll:
Destroyer Hive on cover sekä frag+blight grenadet ja paranneltu nurgle's rot... Näiden säännöt löytyvät muualta codexista ja sääntökirjasta.
Ei, special charactereita pitää käyttää tasan niinkuin ne on sinne merkattu, ellei ole mainittu vaihtoehtoja.
Codex CSM s.53 kirjoitti:He may be accompanied by a retinue of Chosen selected as normal but must otherwise be wielded exactly as specified
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Ironius

Ja sitten vielä toinen.. Kun on noita Nurglen minor voimia niin voiko tavallinen sorcerer käyttää niitä ja sitten muita minoreita? Ja mistä näkee nuo 'major powerit'? :roll:
Viimeksi muokannut Ironius, Ke 29.12.2004 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Deetwo

Ironius kirjoitti:Ja sitten vielä toinen.. Kun on noita Nurglen minor voimia niin voiko tavallinen sorcerer käyttää niitä ja sitten muita minoreita? Ja mistä näkee nuo 'major powerit'?:roll:
Major Powerit ovat wargear osastolla, kohdassa psychic abilities and equipment.

Nurglen minoreiden ottamiseen vaaditaan nurglen merkki.
Ironius

Sorkun optionsseissa lukee 'Single mark of chaos'. Voi ottaa periaatteessa minkätahansa, kunhan on vain yksi? :P
Ja jos voi, ja ottaa sorkulle Nurglen merkin, se saa vain nurglen minor powereja ja jotain muita majoreita?

Deetwo

Ironius kirjoitti:Sorkun optionsseissa lukee 'Single mark of chaos'. Voi ottaa periaatteessa minkätahansa, kunhan on vain yksi? :P
Ja jos voi, ja ottaa sorkulle Nurglen merkin, se saa vain nurglen minor powereja ja jotain muita majoreita?
Juu, character saa ottaa minkä tahansa yhden merkin.
Mitähän ihmeen järkeä siinäkään olisi jos Lordi/Luutnantti ei saisi kaikkia merkkejä...

Nurgle merkattu sorcerer saa ottaa nurgle minoreita, kaaos majoreita sekä CA04 löytyviä yleisminoreita.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”