Tässä alla on nyt 5 kuvaamaani figua, yks on nähty aiemminkin sotussa, muita en ole saanut kuvattua tyydyttävästi aiemmin tai sitten en vain ole kaivannut niistä palautetta syystä tai toisesta (esim. koska olen pitänyt epäonnistuneena tekeleenä). Kommentoikaa vain kuvanlaatua ja kertokaa, miten sen saisi paremmaksi (jos voitte edes arvata, miten sen saisi). Itse figuista en kommenttia kaipaile, ne on bashattu jo ihan tarpeeksi hyvin, siltä osin kuin tarpeellista on ollut.
Etenkin livenä figut nähneiltä (jos muistavat miltä ne näytti) kaipailen kommenttia, koska heillä on jotain vertailukohtaakin ehkä muistissa...
Eli ne kuvat (EDIT: Lisätty kuvista 2. versiot, niis on leikitty PSP:llä lisää)
Duke Gerard. 2. Versio
Beastman, 2. Versio, (ollut aiemminkin sotussa, toisella kuvalla tosin, jota ei ole enää tallella).
Finari, 2. Versio
Razig,2. Versio (oli 'Conissa fantasy-entryni).
Sheya, Shield Maiden, 2. Versio.
EDIT: Vertailukohta kuvanlaadulle, eli vanhempien kameralla otettu kuva: Tyran. Ei se kuvanlaatu ennenkään täysin toivoton ollut, mutta parempaan pitäs päästä.
Eli ei itse figuista kommentteja, vaan kuvanlaadusta. Jos jostakin figusta on jotain kysyttävää tms. voi asiaa kysyä yv:llä.