Alessio teki aluksi säännön, jolla hero voisi nousta ylös Howdahiin käyttämällä pisteen mahtia. Se sitten jäi pois.Grand Admiral Thrawn kirjoitti: Vai haluatko Legolasillekin säännön, jolla se hyppii norsun selkään, tappaa kaikki haradilaiset korista ja teloittaa otuksen yhden kierroksen laukauksilla...
Eomerin uudet säännöt
-
Grand Admiral Prawn
Älkää sitten tuhlatko aikaa semmoisen parantamiseen jolla ei ole moiseen edellytyksiä. Päinvastoin kuin väitätte, minä en muista mitään kohtaa kirjasta, vaikka olen sen monta kertaa lukenut, jossa erityisesti korostettaisiin Éomerin taistelutaitoja. Sivunumeroita kiitos, jos haluatte väittää jotain niin älkää perustelematta.Niin oli, mutta hän ei silti ole rohanilainen. Tietenkin sinä saat vaikka haltiaheroja Rohaniin, mutta tarkoitus olisi tehdä edes yksi hyvä rohanilainen.
Sitäpaitsi jos se kauhia rohanilainen tappaja on niin must niin väsätkää statit Helm Vasarakouralle. Siinä oli Tolkieninkin mukaan oikea kovis, lue vaikka RotKin appendixeista jossa kerrotaan Rohanin kuninkaista.
Ensiksikin Gothmogia pitäisi heikentää (erikoissääntö kiva, statiline ei) - katso RotK EE jos ette usko. Tyypillä on yksi toimiva käsi, se nilkuttaa, ja pärjää... *köh* heikonpuoleisesti... jo ensimmäisessä tappelussaan.Lurtz ja Gothmog? Miksi Lurtz paremmaksi? Tyyppihän ei edes ollut kirjassa.
Lurtz taasen - mitä sitten vaikkei se ollut kirjassa??????? Eihän bersujakaan ollut kirjassa, silti niitä käytetään täällä argumentteina, vai kuinka? Lurtz oli vähällä tappaa Aragornin h2h vaikka oli juuri juossut tauotta koko Rohanin poikki urukkiensa kanssa ja vaikka Aralla oli yllätyksen suoma etu. Ainoa kunnon tappeleva pahis koko leffassa, ja se pitää sössiä... Go Alessio&co. Nyt Lurtz on pelkkä 3 mightin kapteeni, kun sen pitäisi olla vaaraksi jopa kovemmillekin hyviksille.
Tajuatko, että jo 2 hyökkäystä tekee älyttömän eron sankarin ja rivimiehen välille? Éomer kyllä osaa tapella ja tappaa tällaisenakin.Miten niin? Kestää pari iskua enemmän ja omaa mahtia? Tason pitäisi olla kuitenkin sitä luokkaa, että se vastaisi kuningasta ja Rohanin kovinta heroa.
Hallitsijuudella ei sitäpaitsi ole juuri mitään tekemistä statlinen kanssa. Sen sijaan se heroic move kantamalisäys on oiva idea ja korostaa nimenomaan Éomerin kuninkuutta, tosin se voisi vaikuttaa pelkästään Rohanilaisiin. Ja muuten, onhan se jo Rohanin kovin hero
Viimeksi muokannut Grand Admiral Prawn, Ke 05.01.2005 19:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Osaa vaan ei tarpeeksi hyvin. Ja hallitsijuudella taitaa kuitenkin olla tekemistä statlinen kanssa.Grand Admiral Thrawn kirjoitti:Tajuatko, että jo 2 hyökkäystä tekee älyttömän eron sankarin ja rivimiehen välille? Éomer kyllä osaa tapella ja tappaa tällaisenakin.
Hallitsijuudella ei sitäpaitsi ole juuri mitään tekemistä statlinen kanssa. Sen sijaan se heroic move kantamalisäys on oiva idea ja korostaa nimenomaan Éomerin kuninkuutta, tosin se voisi vaikuttaa pelkästään Rohanilaisiin. Ja muuten, onhan se jo Rohanin kovin hero
Kääpiöt=Dain
Haltiat=Vaikka Gil-galad
Gondor=Elendil, sittemmin Aragorn.
Pöh sanon minä koko kommentille. Etsi minulle kohta jossa Tolkien kertoo jotakin ylipäätään kenenkääm taidoista.Älkää sitten tuhlatko aikaa semmoisen parantamiseen jolla ei ole moiseen edellytyksiä. Päinvastoin kuin väitätte, minä en muista mitään kohtaa kirjasta, vaikka olen sen monta kertaa lukenut, jossa erityisesti korostettaisiin Éomerin taistelutaitoja. Sivunumeroita kiitos, jos haluatte väittää jotain niin älkää perustelematta.
Etsi minulle kohta joka ei edellyttäisi Èomeria statteihinsa.
Esim. tässä katkelma Keskeneräisten tarujen kirjasta:
[quote="Keskeneräisten tarujen kirja, s.485]"Pahimmat esteet Sarumanille, joka haki helppoa voittoa Rohanista, olivat Théodred ja Èomer, ripeät kuninkaalle uskolliset miehet..."[/quote]
Eipä taida jättää juuri arvailun varaan Tolkienin mielipidettä Èomerista?
Ja kirjassa ei mainita suoraan, mutta rivien välistä pystyy lukemaan.
Kirjassa on muutakin kuin vain se teksti jota näet hyvä mies. Siitä on pyrittävä muodostamaan mielellään mielikuvia, niinkuin on tehnyt lisäkseni moni muu.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Nostatte woundeja ja attackeja. "...Niin ja unohdettiin mainita nimi, se on sittemmin Aragorn JR..."
Kyllä ei ole pahiksilla kovinkaan montaa heroa joka voisi loppupelissä hakata Eomeriä.
Miten niin ei uskalla 2 bersua vastaan?
On se perkele kumma kun ihmiset ei uskalla ilmeisiti hyökäty kuin sellaisten kimppuun joilla VÄHINTÄÄ 2 pykälää huonompi f.
En voi muuta sanoa kuin että NYNNYT.
Eomer on minua vastaan hakannut yksin useasti moninkertaisen (2-5x) lauman uruk-haita joissa on yleensä 1-2 bersua mukana, ja hyvin se on silti voittanut ne.
Taitaa peli taktiikkanne olla: KARKUUN, -> Lähemmäs (muista pysyä liikkumis kantaman ulkopuolella) AMMMU, -> Karkuun...............................
Eikä kirjassa ole kohtaa jossa erityisesti kehuttaisiin Eomeriä.
Se mitä sanottiin siitä että 'Auron ei voi vallata Rohania,
Mutta jotta on hyvä johtaja, ei ole pakko osata tapella mitenkään super hyvin, jos vain on karismaattinen, joka tosin ei ilmene pelissä hyvin, vaan on enemmän kirjan osa-aluetta.
EDELLEEN: Eomer on TARPEEKSI HYVÄ!
Miksi muokata jo ennestään hyvää, sourastaan ylivoimaiseksi.
Ottakaa järki käteen, ja kuten on jo mainittu, PARANTAKAA LURTZ, ja samalla osa Uruk-Hai maailmaa!
Kyllä ei ole pahiksilla kovinkaan montaa heroa joka voisi loppupelissä hakata Eomeriä.
Miten niin ei uskalla 2 bersua vastaan?
On se perkele kumma kun ihmiset ei uskalla ilmeisiti hyökäty kuin sellaisten kimppuun joilla VÄHINTÄÄ 2 pykälää huonompi f.
En voi muuta sanoa kuin että NYNNYT.
Eomer on minua vastaan hakannut yksin useasti moninkertaisen (2-5x) lauman uruk-haita joissa on yleensä 1-2 bersua mukana, ja hyvin se on silti voittanut ne.
Taitaa peli taktiikkanne olla: KARKUUN, -> Lähemmäs (muista pysyä liikkumis kantaman ulkopuolella) AMMMU, -> Karkuun...............................
Eikä kirjassa ole kohtaa jossa erityisesti kehuttaisiin Eomeriä.
Se mitä sanottiin siitä että 'Auron ei voi vallata Rohania,
Tuossa on syy aika selvä, loistavat johtajat, ja taktiikka taitaa taitaa olla hallussa. Jos osaa valita taistelu alueen, tai jahtaa yöhön saakka, ahdistaen metsän reunalle, pisto hyökkäyksiä.Keskeneräisten tarujen kirja, s.485 kirjoitti:Pahimmat esteet Sarumanille, joka haki helppoa voittoa Rohanista, olivat Théodred ja Èomer, ripeät kuninkaalle uskolliset miehet..."
Mutta jotta on hyvä johtaja, ei ole pakko osata tapella mitenkään super hyvin, jos vain on karismaattinen, joka tosin ei ilmene pelissä hyvin, vaan on enemmän kirjan osa-aluetta.
EDELLEEN: Eomer on TARPEEKSI HYVÄ!
Miksi muokata jo ennestään hyvää, sourastaan ylivoimaiseksi.
Ottakaa järki käteen, ja kuten on jo mainittu, PARANTAKAA LURTZ, ja samalla osa Uruk-Hai maailmaa!
Nomen Est Omen
Ota mies itse järki käteen. Katso noita kommenttejasi.
Rauhoitu vähän ja ajattele asiaa. Syysi taitavat perustua siihen että olet enemmän pahispelaaja etkä halua hyviksille parempia heroja olivat he siihen oikeutettuja tai eivät.
Tyydy siihen että et voi voittaa kaikkia väittelyjä ja olen oikeassa enkä väittele tästä enää kenenkään kanssa.
Rauhoitu vähän ja ajattele asiaa. Syysi taitavat perustua siihen että olet enemmän pahispelaaja etkä halua hyviksille parempia heroja olivat he siihen oikeutettuja tai eivät.
Tyydy siihen että et voi voittaa kaikkia väittelyjä ja olen oikeassa enkä väittele tästä enää kenenkään kanssa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
-
Kellokoneisto
ja esim tämä Kohta kirjasta: sivu 739
"aragorn,eomer ja imrahil ratsastivat takaisin kaupungin portia kohti ja heidän väsymyksensä oli niin suuri etteivät he tunteneet iloa eikä surua, kaikki kolme olivat vahingoittumattomia, sillä ylivoimainen oli heidän onnensa ja asekuntonsa ettei monikaan kestänyt heitä eikä rohjennut katsoa heitä kasvoihin vihan keskellä"
ja siis tuosta voi myös lukea tolkienin ajatukset jossa hän ylentaa eomeria imrahilin ja jopa aragornin tasolle.... joten kyllä eomerin parantaminen on perusteltua...... vai onko vielä jotain epäselvää??
niin ja siis kuten monesti olemme huomanneet ettää säännöissä on paljonkin epä kohtia mutta silti kun pelaa peliä se toimii melkein moitteettomasti..... ja itselläni ei todellakaan ole muuhun mitään sanottavaa kuin eomeriin paitsi voisivat yrittää saada monipuolisempia stateja ja erikois taitoja heroille...
"aragorn,eomer ja imrahil ratsastivat takaisin kaupungin portia kohti ja heidän väsymyksensä oli niin suuri etteivät he tunteneet iloa eikä surua, kaikki kolme olivat vahingoittumattomia, sillä ylivoimainen oli heidän onnensa ja asekuntonsa ettei monikaan kestänyt heitä eikä rohjennut katsoa heitä kasvoihin vihan keskellä"
ja siis tuosta voi myös lukea tolkienin ajatukset jossa hän ylentaa eomeria imrahilin ja jopa aragornin tasolle.... joten kyllä eomerin parantaminen on perusteltua...... vai onko vielä jotain epäselvää??
niin ja siis kuten monesti olemme huomanneet ettää säännöissä on paljonkin epä kohtia mutta silti kun pelaa peliä se toimii melkein moitteettomasti..... ja itselläni ei todellakaan ole muuhun mitään sanottavaa kuin eomeriin paitsi voisivat yrittää saada monipuolisempia stateja ja erikois taitoja heroille...
Noniin, bottiins sanoikin viimeisen sanan eikä kellään enää pitäisi olla kitistävää.
Asiat ovat nyt hyvin kuten ovat ja alan tässä lähipäivinä kirjoittamaan Alessiolle/Mattille.
Turha enää väitellä asiasta.
Asiat ovat nyt hyvin kuten ovat ja alan tässä lähipäivinä kirjoittamaan Alessiolle/Mattille.
Turha enää väitellä asiasta.
Pelaan sekä hyvillä että pahoilla. Eikä Eomer ole ikinä ollut huono hankinta, ainakaan minulla.
Loppuvedos:
Eomerille paremmat statit, vaikka sitä huomiota kaivataan muuallakin?
[quote=Averren]Tyydy siihen että et voi voittaa kaikkia väittelyjä ja olen oikeassa enkä väittele tästä enää kenenkään kanssa.[/quote]
En koskaan, kun ajan asiaani.
[quote=bottiins]...niin ja siis kuten monesti olemme huomanneet ettää säännöissä on paljonkin epä kohtia mutta silti kun pelaa peliä se toimii melkein moitteettomasti...[/quote]
Tässä tuli paras kommentti koko topicissa.
Tuossa on koko jutun ydin, kun muutamat ei pärjää tai niillä on normaalia huonompi tuuri niin aletaan kitistä: Paremmat statit, yms.
Mutta Kun se sattuukin olemaan että muutkin kaipaisivat parannusta niin ei.
Voin laskea yhden käden sormilla en pelit joissa Eomer on kuollut, ja pelejä rohania vastaan taas ei saa laskettua udeammallakaan käsi parilla. Eikö tämä kerro jotain heron tasosta?
Loppuvedos:
Eomerille paremmat statit, vaikka sitä huomiota kaivataan muuallakin?
[quote=Averren]Tyydy siihen että et voi voittaa kaikkia väittelyjä ja olen oikeassa enkä väittele tästä enää kenenkään kanssa.[/quote]
En koskaan, kun ajan asiaani.
[quote=bottiins]...niin ja siis kuten monesti olemme huomanneet ettää säännöissä on paljonkin epä kohtia mutta silti kun pelaa peliä se toimii melkein moitteettomasti...[/quote]
Tässä tuli paras kommentti koko topicissa.
Tuossa on koko jutun ydin, kun muutamat ei pärjää tai niillä on normaalia huonompi tuuri niin aletaan kitistä: Paremmat statit, yms.
Mutta Kun se sattuukin olemaan että muutkin kaipaisivat parannusta niin ei.
Voin laskea yhden käden sormilla en pelit joissa Eomer on kuollut, ja pelejä rohania vastaan taas ei saa laskettua udeammallakaan käsi parilla. Eikö tämä kerro jotain heron tasosta?
Nomen Est Omen
Voin laskea pelit yhden käden sormilla joissa suostun enää pelaaman nykyisellä Èomerilla ja muutama sormi taitaa jäädä säästöönkin.
Ajat asiaasi? Kummallista kyllä, sinulla ei ole minkäänlaisia perusteita miksi noin palavasti olet Èomeria vastaan.
Luultavasti en halua kuulla aiheesta enempää väitteitä, olen tämän jo monelle seövittänyt ja kaikki ovat taipuneet. Jos on muita hyviä ajatuksia niin kirjoita ne paperille ja lue ne vaikka jollekin kaverillesi.
Ajat asiaasi? Kummallista kyllä, sinulla ei ole minkäänlaisia perusteita miksi noin palavasti olet Èomeria vastaan.
Luultavasti en halua kuulla aiheesta enempää väitteitä, olen tämän jo monelle seövittänyt ja kaikki ovat taipuneet. Jos on muita hyviä ajatuksia niin kirjoita ne paperille ja lue ne vaikka jollekin kaverillesi.
hmm kertoohan se tai sitten sinun hurjasta säkästä tai siitä että eomerisi tappaa örkin kerrallaan tai kaksi jos hyvin käy....
itse en eomerilla ole paljoa pelannut mutta kaksi peliä on joissa sitä ole käyttänyt, toisessa vastustaja ampui eomerin hevosen plus yhden wuondin ja ekalla taistelu kierroksella tavan örkki mätti woundin ja myöhemmin se kuoli normaaleihin örkeihin..... toisessa pelissä pääsin ratsulla taisteluun mutta gothmog tuli vastaan ja pisti eomerin palasiksi silmät kiinni ja naureskellen..... joten tuokin kertoo hepun tasosta tai sitten hunosta säkästäni...
ja toki muuallakin on paranneltavaa ja joskin saamme sitä joskus..... tai toivottavasti.........
itse en eomerilla ole paljoa pelannut mutta kaksi peliä on joissa sitä ole käyttänyt, toisessa vastustaja ampui eomerin hevosen plus yhden wuondin ja ekalla taistelu kierroksella tavan örkki mätti woundin ja myöhemmin se kuoli normaaleihin örkeihin..... toisessa pelissä pääsin ratsulla taisteluun mutta gothmog tuli vastaan ja pisti eomerin palasiksi silmät kiinni ja naureskellen..... joten tuokin kertoo hepun tasosta tai sitten hunosta säkästäni...
ja toki muuallakin on paranneltavaa ja joskin saamme sitä joskus..... tai toivottavasti.........
Yleisesti otaen, minulla on uskomattoman huono säkä, tänään pelatussa pelissä 4-6 kertaa sanke eyes, mikä ei ole kovinkaan bonusta.bottiins kirjoitti:hmm kertoohan se tai sitten sinun hurjasta säkästä tai siitä että eomerisi tappaa örkin kerrallaan tai kaksi jos hyvin käy....
Ja testasimme Eomer vs. 2 Bersua, se hakkasi na kahteen kierrokseen, Sen jälkeen Eomer jalan vs. 2x bersu, tiukempi oli. Mutta voitti. Eomer vs. 2x uruk-hia + bersu -> voitti.
Uskoisin että sinulla ollut uskomattoman huonotuuri, tään kääpiöt hakkasivat hurjat 2 uruk-haita, ja gimli toiset 2. (200 vs 200pts matsi) Ja siihen se tuuri loppuikin käpsillä.
Ja minun negatiivinen asenteeni Eomerin parannuksia kohtaan johtuu puhtaasti siitä että itse en näe mitään syytä parantaa sitä, ja toinenkin tekijä, niinkuin asioilla yleensä on. On se että Uruk-hain couragen tulisi olla korkeampi. Maksakoon sitten enemmän. tuntisi sitten pelaavan eliitti armeijalla.
Nomen Est Omen
Mutta koitappa vaikka Imrahil vastaan Urukit. Imrahililta se voi hyvinkin onnistua kierroksessa.
Ja Urukit ovat jo nyt eliittiä.
F4, joka ownaa tavalliset örkit ja ihmiset. S4 joka ownaa tavalliset örkit ja ihmiset.
Taitaa olla mokomilla vielä pohjadeffakin parempi.
Eikö siinä ole eliitti armeijan tuntua? Urukit ovat siis kunnon shock trooppeja.
F4, joka ownaa tavalliset örkit ja ihmiset. S4 joka ownaa tavalliset örkit ja ihmiset.
Eikö siinä ole eliitti armeijan tuntua? Urukit ovat siis kunnon shock trooppeja.
Huomio. Se on Imrahil, EI Eomer. Kun Eomeria ruvetaan parantamaan, siitä tulii wannabe Imrahil.Averren kirjoitti:Mutta koitappa vaikka Imrahil vastaan Urukit. Imrahililta se voi hyvinkin onnistua kierroksessa.
Onhan se totta että urukit ovat kovia, mutta niiden olematon courage on pilannut useammn pelin.
Ja paljon on dwarffien defense? Liekkö tuo6, pohjana. Saman defencen saa taa minasin soltuille, halvemmalla hinnalla, ja yhden pisteen huonommalla strenalla. COURAGE on sama. Mikäs tässä pelatessa ylihintaisilla ukoilla.
Nomen Est Omen
Se onkin pointtini. Èomerin ja Imrahilin pitäisi olla samaa tasoa.
Minulla Urukkien courage ei ole juuri mitään pilannut. Niiden S ja F tuovat uskomattoman edun lähitaisteluun lähes ketä tahansa vastaan.
Minulla Urukkien courage ei ole juuri mitään pilannut. Niiden S ja F tuovat uskomattoman edun lähitaisteluun lähes ketä tahansa vastaan.
Mutta uruk-hait ovat yleisesti ottaen sellainen isoa kylttiä kantava ryhmä, ja kyltissä lukee "ammu minut".Averren kirjoitti:Se onkin pointtini. Èomerin ja Imrahilin pitäisi olla samaa tasoa.
Epämiellyttävä määrä usuk-hai sotureita tipuu maahan ennenkuin ehtii murjomaan vastutajiaan. Syy: helkkarinmoinen nuolisade.
Mutta jos on jo Imrahil, mihin tarvitaan Imrahil2 tai Imrahil JR?
Nomen Est Omen