"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuvia CSM DIY-chapter squadista sekä hieman FB:n Khornea

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
pokka

Kuvia CSM DIY-chapter squadista sekä hieman FB:n Khornea

Viesti Kirjoittaja pokka »

40k:

Kuva
Ensimmäinen squad DIY-chapteristani.

FB:

Kuva
Maraudereita. Tuo suden pää bannerissa näyttää oudolta, koska banneri on kummallisessa kulmassa. Hieman vanhempaa tuotantoa.

Kuva
Hieman epäonnistunut kuva chaoskniketistä. Vanhempaa tuotantoa tämäkin.

Kuva
Ja vielä lisäksi kuva battle hivestä sisältöineen.

Kommenttia saa pistää vapaasti.

[edit] Ja Andylle kiitos kuvista :>
Viimeksi muokannut pokka, Su 09.01.2005 23:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Aivan loistavaa työtä noiden mariinejen ja muidenkin kanssa.

Varsinkin maarinit ovat loistavia ja väriteema on yksi hienoimmista mitä olen nähnyt. Knightit ja marauderitkin olivat loistaviaa mutta mariinit erottuvat todella edukseen.

Ps. Kiitos tuosta battle hive kuvasta se selvensi minulle minkä kokoinen se on irl. :)
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Kunnon kuvat juurikin noista marineista ovat semmoisia mitkä kelpaisivat etusivun galleriaan oikein hyvin.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Todella hienoja ukkoja. :D Eipä ole pitkään aikaan näkyny noin hienoa jälkeä Sotun Galleriassa. *nostaa hattua*
Mitäs värejä olet käyttänyt noihin marineihin panssariin? Kommandokhakia ja jtn tummempaa pohjalla?
Moi
Hope is a serum that never heals
Turjake

Viesti Kirjoittaja Turjake »

Marineiden väriteema on loistava. Punainen paistaa vallan mukavasti sieltä esiin
Myydään 40k örkkejä ja IG:tä
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Mariinit tosi hienoa työtä. Chapterisi muita ukkoja jään innolla odottamaan...

Marauderit ovat ihan hyvää jälkeä, reilusti plussalla verrattuna perus pelifigumassaan. Ainoa mikä jäi häiritsemään oli väärinpäin liimatut olkasuojat ja goblin greenillä maalatut basen reunat. Jos vaikka ruskeaa sutisit alustoihin niin figuissa olisi paljon enemmän synkkää tunnelmaa.
pokka

Viesti Kirjoittaja pokka »

Chrono kirjoitti:Todella hienoja ukkoja. :D Eipä ole pitkään aikaan näkyny noin hienoa jälkeä Sotun Galleriassa. *nostaa hattua*
Mitäs värejä olet käyttänyt noihin marineihin panssariin? Kommandokhakia ja jtn tummempaa pohjalla?
Moi
Eli ensin graveyard earth, sitten kommando khaki ja highlightit bleached bonella.
Lateksimajava kirjoitti:Ainoa mikä jäi häiritsemään oli väärinpäin liimatut olkasuojat ja goblin greenillä maalatut basen reunat. Jos vaikka ruskeaa sutisit alustoihin niin figuissa olisi paljon enemmän synkkää tunnelmaa.
Joo, laitoin "väärinpäin" ne, koska omasta mielestä ne näyttivät hienommilta. :) Joo, itsekkään en pidä tuosta goblin greenistä, kun aloittelin maalaamaan tuota armeijaa niin sorruin gw:n propagandaan ja maalasin ne vihreiksi. Enään en viitsi muuttaa, kun puoli armeijaa saanut jo vihreät alustanreunat.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Hah, itse tein saman mokan baseillani empirellä. 4000pts maaleissa eikä mullakaan riitä enää aikaa (eli viitsimystä) maalata niitä takaisin. Mutta toisin kuin mun empire, nuo on hyvin maalattuja ja aika esittelykelpoisia figuja ja olis harmi jos armeijan ilmettä söis kamalat kirkkaanvihreät baset :D. Eihän niissä muuta kuin nuo reunat, muuten ihan hyvät.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”