http://testit.mine.nu/TestaaMinut Google auttoi.Thor kirjoitti:nemesisgod kirjoitti:Pidin sua 17-20 vuotiaana.En usko että se on kovin eriasia äikänmaikalle
Ja Thorille vielä: Ikä ei katos aina ratkase. Oon sen huomannu. Esimerkiksi mulla kovana irkkaajana on paljo ystäviä jotka on reilusti vanhempia, ne on tutustunu muhun oikeasti. Sitten on paljon vihamiehiä, koska mä olen 13. Minkäs ikäisenä muuten pidit minuu? *hoping for 25* BTW kun oli se henkinen ikä testi, sain siitä 25 vuotta. (virtuaali-kikkeli pitää kasvattaa takasin![]()
)
Voisko joku kertoa missä tuon henkinen ikä testin voi tehdä.
Kouluaine
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
- Henri Ketonen
-
bloodcrusher
- Henri Ketonen
- Henri Ketonen
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
-
Zymeth Salkir Dkhan
fools
Gnome=Maahinen
Goblin=Hiisi
Örk=Örkki
Troll=Peikko
(Sanakirja sanoo että goblin on suomeksi peikko)
Goblin=Hiisi
Örk=Örkki
Troll=Peikko
(Sanakirja sanoo että goblin on suomeksi peikko)
If you must mount the gallows, give a jest to the crowd, a coin to the hangman, and make the drop with a smile on your lips.
C'moon tää on vain kouluaine.Mun tarinat och turinat on tylsiä yhteen pötköön tehtyjä juttuja näin syvällisesti tutkittuna. Mut silti saan 10 ja 9 arvosanoja.OneTrueDrunk kirjoitti:Luin ekat 3 riviä ja kyllästyin... Suurin ongelma tollasis tuppaa aina olee se et siinä on koko juttu yhtenä pötkönä... Ei sellasta kestä lukee
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
-
Agathokles
[quote="Aacheron"][quote="nemesisgod"]BTW kun oli se henkinen ikä testi, sain siitä 25 vuotta.[/quote]
Minä sain 34...
Ja Gobbo on Hiisi, aivan ehdottomasti. Maahinen on sitten jokin... ööh, Hobgoblin, perchance?[/quote]
No mun mielestä ihminen on juuri sen ikäinen, kun itsensä tuntee,
just niiku siinä ikä testissä kysyttiin, josta muuten sain jotai 25-30v.
No gobbo on mun käsityksen mukaan hiisi ja orc on örkki.
Minä sain 34...
Ja Gobbo on Hiisi, aivan ehdottomasti. Maahinen on sitten jokin... ööh, Hobgoblin, perchance?[/quote]
No mun mielestä ihminen on juuri sen ikäinen, kun itsensä tuntee,
No gobbo on mun käsityksen mukaan hiisi ja orc on örkki.