Tyranids Broods?
-
Spore miina
Tyranids Broods?
1) Miksi Gargoyleja myydään vain kahden miniatyyrin blistereissä? Miks ei myydä kahdeksan kappaleen (Broodiin tarttee vähintään kaheksan) boxeissa?
2) Miksi Tyrant guardeja myydään yksitellen? (broodiin tarttee vähintään kaksi)
3) Miks ei Ripper Swarmeja myydä erikseen? Swarmit on vissiin sellasta kakkaa ettwi kukaan ostais niitä erikseen? vai?
3) Miks ei Ripper Swarmeja myydä erikseen? Swarmit on vissiin sellasta kakkaa ettwi kukaan ostais niitä erikseen? vai?
Re: Tyranids Broods?
1) Ei varmaan ole niin paljon menekkiä että menisi 8 metallisen modelin laatikko. Muovisena olisi eri asia. Menekkikään ei taaskaan ole varmaan kovinkaan suuri.Spore miina kirjoitti:1) Miksi Gargoyleja myydään vain kahden miniatyyrin blistereissä? Miks ei myydä kahdeksan kappaleen (Broodiin tarttee vähintään kaheksan) boxeissa?
2) Ei mahdu blisteriin kahta, eikä isoja metallisia modeleita ole järkeä myydä kahden kappaleen erässä.
3) Ne mahtuu kivasti muiden sprueihin, niin ei tarvitse sitten erikseen niitä ostaa kun ostaa muita yksiköitä. Nidiarmeijan figut kun hommaa niin varmasti saa ylimäärin rippermodeleita, niitä kun voi halutessaan laittaa vaikka yhden per base niin saa enemmän levyjä kehiin
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Mitä vikaa siinä on että ukot tulevat pienemmissä erissä? Se on ennemminkin etu että pelaajat voivat valita vapaasti (Gargoileilla pareittain) ryhmäkokonsa, sillä surkeatahan olisi jos Gargoileja saisi vain 8 tai 16... Muoviset erikseen sillä niitä täytyy tuottaa suuremmissa kehikoissa että se olisi kannattavaa.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
se on hyvä että gargoyleja yms tulee blistereissä jotta aina voi lisätä pikkuhiljaa armeijaansa, mutta esim 8 gargoylen paketti tuskin tappaisi ketään, saisi kerralla yhden ehjän ryhmän kentälle.
Ja tyrant Guardeja tosiaan tarvitaan armeijaan niin häviävän vähän että ne on sama myydä yksitellen.
Ripperswarmeja ( ja miksei scarabejakin ) VOISI tietty myydä blistereissä kuten nurglinkeja, snotlingeja, jungle swarmeja jne mutta jos ne voidaan laittaa samoihin sprueihin otusten kanssa joita kaikki nidipelaajat varmasti hannkivat niin samahan se on kerrankin olla asiakasystävällinen
Ja tyrant Guardeja tosiaan tarvitaan armeijaan niin häviävän vähän että ne on sama myydä yksitellen.
Ripperswarmeja ( ja miksei scarabejakin ) VOISI tietty myydä blistereissä kuten nurglinkeja, snotlingeja, jungle swarmeja jne mutta jos ne voidaan laittaa samoihin sprueihin otusten kanssa joita kaikki nidipelaajat varmasti hannkivat niin samahan se on kerrankin olla asiakasystävällinen
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Se miksi jälkimmäisiä myydään blistereissä johtuu siitä että ne ovat metallia... Voisivat olla kyllä minun puolestani mielummin muovia ja vaikka jossain 10 lätyn laatikossa. Swarminpalasista saa tehtyä kaikenlaista kivaadaider kirjoitti:Ripperswarmeja ( ja miksei scarabejakin ) VOISI tietty myydä blistereissä kuten nurglinkeja, snotlingeja, jungle swarmeja jne
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
Ota kätösiisi neljä kappaletta Gargoyle-blisteriä - siinä sinulle 8 Gargoylen paketti. Ei millään pahalla, mutta hinta tuskin halpenisi, eikä siitä hyötyisi mitenkään muuten. Plus, blisterit ovat pienempiä kuin laatikko... Heh.daider kirjoitti:se on hyvä että gargoyleja yms tulee blistereissä jotta aina voi lisätä pikkuhiljaa armeijaansa, mutta esim 8 gargoylen paketti tuskin tappaisi ketään, saisi kerralla yhden ehjän ryhmän kentälle.
Jos esim. Eldarien Aspect-sotureiden kanssa alettaisiin pukkaamaan jotain laatikkoja markkinoille, siihen tulisi varmaankin se 9 + Exarkki. Miellyttävää, mutta entä jos ei ole rahaa ostaa niin monta pikkutonttua? Silloin ostan esim. kaksi blisteriä Aspect-sotureita ja yhden Exarkin, ja avot! Tai ehkä haluaisin vain ne kuusi Scorpion-soturia jotka Falconiin mahtuvat, eli teen noin.
Se, että niitä tonttuja (tai Tyrkkyjen Gargoyleja, tai mitä vain) ei myydä yksitellen esim. puoleen hintaan kahden tontun blisteriin verrattuna, ottaa hitusesti päähän. Yksi figu jää joskus turhaksi (aika usein, jos Aspect-sotureista puhutaan; 9+1 ei ole blisuilla jaettava numero). OK, varmaankin tuplaisi pahvi- ja muovikulut GW:ltä, mikä tietäisi hintojen nousua, joten en oikein jaksa liputtaa tätä aatetta... Sinänsä, jos blisujen massapakkaus (esim. suurentamalla blisuja tai pakkaamalla metalliroinat styroksitäytteisiin laatikkoihin) alentaisi hintoja, voisin harkita sen aatteen liputtamista, jopa...
Minua hatuttaa - jos nyt yleensä mikään GW:n logistinen jaksaa hatuttaa enää - lähinnä käänteinen; Dark Eldar Reaver Jetbikes myydään yksitellen pikkupikku-lootassa, tai kolmen koplina (laatikko jossa kolmen jetbiken muoviosat + succubus-ohjaajan torso, yksi kappale blaster-metalliosa, sekä yksi kappale shredder-metalliosa). Jos mielii esim. pelkästään blastereita erikoisaseiksi saa ostaa itsensä sairaaksi ennen kuin saa ne (ellei tilaa osissa Englannista); lilliputtilaatikoissa kun ei metalliroinaa tule...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves