"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miksi welffi heavyshootteja ei arvosteta?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Kenties kaikki pelaajat eivät jaksa pelata sadalla archerilla hit&run tactiikka vaan haluaa myös mättää ja tehdä kaikkea kivaa :)

Ja kyllä ne welffi shootatkin tippuu kun ammutaan takaisin, 13pts BS 4 Range 30" Armour piercing range 15" movement 5, Siinähän se 75pts ryhmä = paljon archereita kentällä, mutta ei ne kaikki voi piilotella. Senkun pistää empire grandmasterin re-rollattavilla saveilla ja wardilla metsästämään noita yksin. Wellfi juoksee karkuun sitä kun samalla 100 miekkamiestä etenee niitä kohti. Lopulta Welffit joutuu väkisin taisteluun ja se on sitte turpasauna.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

HarmaaKääpiö kirjoitti:
Skinkki kirjoitti:KOSKA koko armeija juoksee 5 archerin ryhmissä metsissä, joissa niit ei saa kiinni. ainoo jolla voi Welffei tappaa on magia ja oma shootting, molempia welffeil on enemmän.
Ja ratsuväki ei saisi näitä archereita kiinni? Eivät ne kaikki joukot sinne metsiin mahdu.
Kyllä ne itseasiassa mahtuu =P Kaverillani oli koko helvaden armeija yhdessä metsässä kunnes puskin sisään ja läpi.. Mikäs niillä siellä ollessa.
Eye is green.
Luna

Viesti Kirjoittaja Luna »

Eraphion kirjoitti:
HarmaaKääpiö kirjoitti:
Skinkki kirjoitti:KOSKA koko armeija juoksee 5 archerin ryhmissä metsissä, joissa niit ei saa kiinni. ainoo jolla voi Welffei tappaa on magia ja oma shootting, molempia welffeil on enemmän.
Ja ratsuväki ei saisi näitä archereita kiinni? Eivät ne kaikki joukot sinne metsiin mahdu.
Kyllä ne itseasiassa mahtuu =P Kaverillani oli koko helvaden armeija yhdessä metsässä kunnes puskin sisään ja läpi.. Mikäs niillä siellä ollessa.
Oliko pelinne 2k matsi? jos oli niin teillä taitaa olla kyllä valtava metsä (1). joskus kun olen pelaillut kaverieni lizardmaneilla on tehnyt tiukkaa saada 2x 10 ryhmää skinkkejä metsään kokonaan.. saati sitten koko armeija...
Eraphion

Suht pieni armeija (+2x5 archeria ulkona) ja metsä ehkä 30x40cm
Eye is green.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Eraphion kirjoitti:ja metsä ehkä 30x40cm
Eikö tuo ole jo turhan iso? montako tuollaista oli kentällä? Meillä päin ainakin käytetään sellaisia 10x15cm metsiköitä, yleensä 2kpl kentällä.
Eraphion

No ehkä joku 30x20.. paha sanoa tarkkaan kun arviointikyky ei ole parhaita kykyjäni väsyneenä mutta kyllä niillä aika ahdasta siellä oli.
Eye is green.
von Maelkoch

Viesti Kirjoittaja von Maelkoch »

Paras metsä on poltettu metsä, ainakin welffien ja skinkkien kanssa nahistellessa...
In the matter of seconds, I can name few hundred ways to kill you!-Irikidaye, Highborn, Commander of Cold One Knights
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Kerropas minullekin miten se metsä poltetaan? ei taida säännöt kattaa tämmöistä luonnontuhoamista.

Olisihan se kivaa jos kallion voisi ampua tykeillä päreiksi, mutta niihin sääntöihin tulee kuitenkin 100 miljoonaa porsaanreikää.

Imo, ei tarvita muuta kuin uudet magia ja ampumis säännöt
von Maelkoch

Viesti Kirjoittaja von Maelkoch »

Pistän DE warruni pelaamaan RTW:tä jotta tajuavat mitä tulinuolet tekevät puulle.
In the matter of seconds, I can name few hundred ways to kill you!-Irikidaye, Highborn, Commander of Cold One Knights
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Tulinuolet puulle? Jos niitä on tarpeeksi, saattavat sytyttää metsäpalon muutaman tunnin sisällä. Ja silloinkin kannattaa ampua ruohikkoon.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Kom

Viesti Kirjoittaja Kom »

Pelillisesti en tiedä mitään, mutta kuten joku totesi, on se osa fluffia ja parempi niin. En tahtoisi Wood elffeille mitään raskaasti panssaroitua jalkaväkeä, vaan todellakin "hit&run" tyylistä taktiikkaa. Minun mielepiteeni täysin, tiedä sitten "vain pelaajien" mielipiteitä. :P
Badranger

Viesti Kirjoittaja Badranger »

Tää alkaa olla kyllä jo aika kärjistettyä... 100 archeria... Sama kuin joku tois 5x20 night gobboja ja 3xfanaatikot kaikkiin tms. pelaaminen welffeillä alkais olla aika perseestä jos ne ei ikinä pääsis lähikseen. Huomauttaisin että joku mainitsi edellä welffien osaavan kanssa olla lähiksessä ja näinhän se on jos armeijan pelaa oikein. Ei kukaan varmaan haluu eikä jaksa pelaa all-shoot armeijaa, saati sitten olla vastaan. Viidennellätoista vuorolla jompikumpi hyppäis parvekkeelta tai työntäis päänsä vessan pönttöön ei nostais enää pois sieltä.

Welffit kans lähikseen ja voittamaan!
Avatarini on vihainen minulle. Pöllin sen housut ja tiputin happoa niiden päälle.

-Pikkuveli teki näin minulle kerran kauan sitten
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

savage

Viesti Kirjoittaja savage »

minulle kävis tuommonen all shooty armeija vastassa kun ei se sais kuitenkaan mitään multa tapettua kun joka ukolla ois se 2+ armorsave.. mass cavalry. ja miten niin welffeillä on aina enemmän magiaa? niitten tavan maagithan on arsesta voi ottaa vaan life ja beasts, yleisimmin life. itse ottaisin joko arkki maagin ja 3 tavan maagia. tai sitten jumalattoman ratsu lössin horse loordilla ja sitten ne 3 tavan maagia dispellaamaan. ei ne siellä metässä kauaa istu. ainakaan helffejä vastaan. ratsu ryhmä banner of ellyrionilla ei kuulosta houkuttelevalta arsuuryhmies kimpussa. ja jos ne arsut sinne mettään menee niin voihan niitä aina ruikkia master of woodilla. menne yllensä woodelf dispellin ohi jolloin kaikki kuolee. jos sitten käyttää kääröä niin saapahan 25p pois, joka vastaa n.3 welf arsua.
Don't touch me, I'm evil.
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Ärsyttävämpää se on kun 3 chaos warrioria voittavat 20 ihmisen rykmentin. Itseä ei ärsytä yhtään vaikka woodyt heittelevätkin hammastikkuja selkään.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Jaqo kirjoitti:Ärsyttävämpää se on kun 3 chaos warrioria voittavat 20 ihmisen rykmentin.
Missähän noin käy? Ihmisillä on rivit, lippu, outnumber jne. jne., voittavat resossa aika reippaasti. :)
minulle kävis tuommonen all shooty armeija vastassa kun ei se sais kuitenkaan mitään multa tapettua kun joka ukolla ois se 2+ armorsave.. mass cavalry.
Ei se 2+ savekaan paljoa auta jos nuolia tulee 70-100 vuorossa.
ja miten niin welffeillä on aina enemmän magiaa? niitten tavan maagithan on arsesta voi ottaa vaan life ja beasts, yleisimmin life.
Welffi heavyshootissa on yleensäkin se arkkimaagi + 3 tavan maagia, arkkimaagilla heavens/lifa ja muilla life, ja tuo combo on todettu toimivaksi.
itse ottaisin joko arkki maagin ja 3 tavan maagia. tai sitten jumalattoman ratsu lössin horse loordilla ja sitten ne 3 tavan maagia dispellaamaan. ei ne siellä metässä kauaa istu. ainakaan helffejä vastaan.

Wohoo, kyllä vain istuvatkin. Ja jos menet sinne niiden sekaan istumaan tulee niille ritariyksiköillekin kuumat paikat kun Master of Wood iskee.
ratsu ryhmä banner of ellyrionilla ei kuulosta houkuttelevalta arsuuryhmies kimpussa.
Aika huono vaihtoehto ruveta metsästämään 65 pts maksavia viiden arsun ryhmiä. Siinä menee sitten sekin kallis yksikkö kun tulee Master of woodista.
ja jos ne arsut sinne mettään menee niin voihan niitä aina ruikkia master of woodilla. menne yllensä woodelf dispellin ohi jolloin kaikki kuolee. jos sitten käyttää kääröä niin saapahan 25p pois, joka vastaa n.3 welf arsua.
Ei se kyllä siitä wood elffien neljän maagin dispellistä ohi mene, ja ne arsu ryhmät ovat viiden tyypin kokoisia, ja saat ehkä yhden master of woodin vuorossa läpi --> 5 kuollutta arsua. Jee.
Badranger

Puolisukeltaja puhuu asiaa. Savagen pitäs miettiä mitä kirjottaa tai ainakin perustella jotenkin.

All shooty armeija saattaa ehkä jopa pärjätä joitain listoja vastaan, mutta toistan tässä että pelistä tulee pitkä, puuduttava ja kaikin puolin tylsä kummallekkin pelaajalle. All shooteja ei pitäisi tukea muuaalla kuin EHKÄ border patrolleissa :D
Avatarini on vihainen minulle. Pöllin sen housut ja tiputin happoa niiden päälle.

Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Badranger kirjoitti:All shooteja ei pitäisi tukea muuaalla kuin EHKÄ border patrolleissa :D
Pakko taas sanoa tästä "tukemisesta". Joku pelaa peliä tyylillä A. Joku tyylillä B. Joku jopa käyttää tyyliä C. Jos A pelaa sääntöjen mukaan, B ja C voivat tietysti itkeä ja valittaa, mutta turha sitä on esimerkiksi sotavasaraan tulla vinkumaan. Sama homma spessujen suhteen. "Spessuja ei tueta" on yleinen hokema. Käytännössä tarkoittaa sitä, että juuri väittäjän pelityyli on se ainoa oikea, ja muut eivät osaa päättää asiaa itse.

Ok, meni OT:ksi ja niinpäinpois, mutta tuo "XXXX:ää ei tueta" kuulostaa yhtä typerältä kuin itkeminen jonkun muutaman tuhannen Burmalaisen takia. Tätä peliähän EI MISSÄÄN NIMESSÄ saa pelata niinkuin itse haluaa, vaan pakko on noudattaa jossakin sotussa muiden sanelemia "moraalisäännöksiä".
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Mikä tahansa täysräiskintä on lirissä vähän turhan montaa vastustajaa vastaan, vaikka sitten muutaman armeijan voittaisivatkin.
zqmfgb
Badranger

Okei okei.. Jokainen tehköön omanlaisensa ja näköisensä armeijan, ei siinä mitään. Sanon vaan että kaikkein ärsyttävimpiä ja pitkäpiimäisimpiä listoja vastaan ei ole pakolla hauska pelata. Onko listan tekiä sitten sadisti jos nauttii kun peli venyy ja venyy?

Grond ottaa asiasta näköjään vahvan ja ironisen kannan, huomaan ma :/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”