Ja kyllä ne welffi shootatkin tippuu kun ammutaan takaisin, 13pts BS 4 Range 30" Armour piercing range 15" movement 5, Siinähän se 75pts ryhmä = paljon archereita kentällä, mutta ei ne kaikki voi piilotella. Senkun pistää empire grandmasterin re-rollattavilla saveilla ja wardilla metsästämään noita yksin. Wellfi juoksee karkuun sitä kun samalla 100 miekkamiestä etenee niitä kohti. Lopulta Welffit joutuu väkisin taisteluun ja se on sitte turpasauna.
Miksi welffi heavyshootteja ei arvosteta?
Kenties kaikki pelaajat eivät jaksa pelata sadalla archerilla hit&run tactiikka vaan haluaa myös mättää ja tehdä kaikkea kivaa 
Ja kyllä ne welffi shootatkin tippuu kun ammutaan takaisin, 13pts BS 4 Range 30" Armour piercing range 15" movement 5, Siinähän se 75pts ryhmä = paljon archereita kentällä, mutta ei ne kaikki voi piilotella. Senkun pistää empire grandmasterin re-rollattavilla saveilla ja wardilla metsästämään noita yksin. Wellfi juoksee karkuun sitä kun samalla 100 miekkamiestä etenee niitä kohti. Lopulta Welffit joutuu väkisin taisteluun ja se on sitte turpasauna.
Kyllä ne itseasiassa mahtuu =P Kaverillani oli koko helvaden armeija yhdessä metsässä kunnes puskin sisään ja läpi.. Mikäs niillä siellä ollessa.HarmaaKääpiö kirjoitti:Ja ratsuväki ei saisi näitä archereita kiinni? Eivät ne kaikki joukot sinne metsiin mahdu.Skinkki kirjoitti:KOSKA koko armeija juoksee 5 archerin ryhmissä metsissä, joissa niit ei saa kiinni. ainoo jolla voi Welffei tappaa on magia ja oma shootting, molempia welffeil on enemmän.
Eye is green.
Oliko pelinne 2k matsi? jos oli niin teillä taitaa olla kyllä valtava metsä (1). joskus kun olen pelaillut kaverieni lizardmaneilla on tehnyt tiukkaa saada 2x 10 ryhmää skinkkejä metsään kokonaan.. saati sitten koko armeija...Eraphion kirjoitti:Kyllä ne itseasiassa mahtuu =P Kaverillani oli koko helvaden armeija yhdessä metsässä kunnes puskin sisään ja läpi.. Mikäs niillä siellä ollessa.HarmaaKääpiö kirjoitti:Ja ratsuväki ei saisi näitä archereita kiinni? Eivät ne kaikki joukot sinne metsiin mahdu.Skinkki kirjoitti:KOSKA koko armeija juoksee 5 archerin ryhmissä metsissä, joissa niit ei saa kiinni. ainoo jolla voi Welffei tappaa on magia ja oma shootting, molempia welffeil on enemmän.
-
von Maelkoch
-
von Maelkoch
-
Ar-Senator
Tää alkaa olla kyllä jo aika kärjistettyä... 100 archeria... Sama kuin joku tois 5x20 night gobboja ja 3xfanaatikot kaikkiin tms. pelaaminen welffeillä alkais olla aika perseestä jos ne ei ikinä pääsis lähikseen. Huomauttaisin että joku mainitsi edellä welffien osaavan kanssa olla lähiksessä ja näinhän se on jos armeijan pelaa oikein. Ei kukaan varmaan haluu eikä jaksa pelaa all-shoot armeijaa, saati sitten olla vastaan. Viidennellätoista vuorolla jompikumpi hyppäis parvekkeelta tai työntäis päänsä vessan pönttöön ei nostais enää pois sieltä.
Welffit kans lähikseen ja voittamaan!
Welffit kans lähikseen ja voittamaan!
Avatarini on vihainen minulle. Pöllin sen housut ja tiputin happoa niiden päälle.
-Pikkuveli teki näin minulle kerran kauan sitten
minulle kävis tuommonen all shooty armeija vastassa kun ei se sais kuitenkaan mitään multa tapettua kun joka ukolla ois se 2+ armorsave.. mass cavalry. ja miten niin welffeillä on aina enemmän magiaa? niitten tavan maagithan on arsesta voi ottaa vaan life ja beasts, yleisimmin life. itse ottaisin joko arkki maagin ja 3 tavan maagia. tai sitten jumalattoman ratsu lössin horse loordilla ja sitten ne 3 tavan maagia dispellaamaan. ei ne siellä metässä kauaa istu. ainakaan helffejä vastaan. ratsu ryhmä banner of ellyrionilla ei kuulosta houkuttelevalta arsuuryhmies kimpussa. ja jos ne arsut sinne mettään menee niin voihan niitä aina ruikkia master of woodilla. menne yllensä woodelf dispellin ohi jolloin kaikki kuolee. jos sitten käyttää kääröä niin saapahan 25p pois, joka vastaa n.3 welf arsua.
Don't touch me, I'm evil.
- puolisukeltaja
Missähän noin käy? Ihmisillä on rivit, lippu, outnumber jne. jne., voittavat resossa aika reippaasti.Jaqo kirjoitti:Ärsyttävämpää se on kun 3 chaos warrioria voittavat 20 ihmisen rykmentin.
Ei se 2+ savekaan paljoa auta jos nuolia tulee 70-100 vuorossa.minulle kävis tuommonen all shooty armeija vastassa kun ei se sais kuitenkaan mitään multa tapettua kun joka ukolla ois se 2+ armorsave.. mass cavalry.
Welffi heavyshootissa on yleensäkin se arkkimaagi + 3 tavan maagia, arkkimaagilla heavens/lifa ja muilla life, ja tuo combo on todettu toimivaksi.ja miten niin welffeillä on aina enemmän magiaa? niitten tavan maagithan on arsesta voi ottaa vaan life ja beasts, yleisimmin life.
itse ottaisin joko arkki maagin ja 3 tavan maagia. tai sitten jumalattoman ratsu lössin horse loordilla ja sitten ne 3 tavan maagia dispellaamaan. ei ne siellä metässä kauaa istu. ainakaan helffejä vastaan.
Wohoo, kyllä vain istuvatkin. Ja jos menet sinne niiden sekaan istumaan tulee niille ritariyksiköillekin kuumat paikat kun Master of Wood iskee.
Aika huono vaihtoehto ruveta metsästämään 65 pts maksavia viiden arsun ryhmiä. Siinä menee sitten sekin kallis yksikkö kun tulee Master of woodista.ratsu ryhmä banner of ellyrionilla ei kuulosta houkuttelevalta arsuuryhmies kimpussa.
Ei se kyllä siitä wood elffien neljän maagin dispellistä ohi mene, ja ne arsu ryhmät ovat viiden tyypin kokoisia, ja saat ehkä yhden master of woodin vuorossa läpi --> 5 kuollutta arsua. Jee.ja jos ne arsut sinne mettään menee niin voihan niitä aina ruikkia master of woodilla. menne yllensä woodelf dispellin ohi jolloin kaikki kuolee. jos sitten käyttää kääröä niin saapahan 25p pois, joka vastaa n.3 welf arsua.
Puolisukeltaja puhuu asiaa. Savagen pitäs miettiä mitä kirjottaa tai ainakin perustella jotenkin.
All shooty armeija saattaa ehkä jopa pärjätä joitain listoja vastaan, mutta toistan tässä että pelistä tulee pitkä, puuduttava ja kaikin puolin tylsä kummallekkin pelaajalle. All shooteja ei pitäisi tukea muuaalla kuin EHKÄ border patrolleissa
All shooty armeija saattaa ehkä jopa pärjätä joitain listoja vastaan, mutta toistan tässä että pelistä tulee pitkä, puuduttava ja kaikin puolin tylsä kummallekkin pelaajalle. All shooteja ei pitäisi tukea muuaalla kuin EHKÄ border patrolleissa
Avatarini on vihainen minulle. Pöllin sen housut ja tiputin happoa niiden päälle.
Pakko taas sanoa tästä "tukemisesta". Joku pelaa peliä tyylillä A. Joku tyylillä B. Joku jopa käyttää tyyliä C. Jos A pelaa sääntöjen mukaan, B ja C voivat tietysti itkeä ja valittaa, mutta turha sitä on esimerkiksi sotavasaraan tulla vinkumaan. Sama homma spessujen suhteen. "Spessuja ei tueta" on yleinen hokema. Käytännössä tarkoittaa sitä, että juuri väittäjän pelityyli on se ainoa oikea, ja muut eivät osaa päättää asiaa itse.Badranger kirjoitti:All shooteja ei pitäisi tukea muuaalla kuin EHKÄ border patrolleissa :D
Ok, meni OT:ksi ja niinpäinpois, mutta tuo "XXXX:ää ei tueta" kuulostaa yhtä typerältä kuin itkeminen jonkun muutaman tuhannen Burmalaisen takia. Tätä peliähän EI MISSÄÄN NIMESSÄ saa pelata niinkuin itse haluaa, vaan pakko on noudattaa jossakin sotussa muiden sanelemia "moraalisäännöksiä".
- Henri Ketonen
Okei okei.. Jokainen tehköön omanlaisensa ja näköisensä armeijan, ei siinä mitään. Sanon vaan että kaikkein ärsyttävimpiä ja pitkäpiimäisimpiä listoja vastaan ei ole pakolla hauska pelata. Onko listan tekiä sitten sadisti jos nauttii kun peli venyy ja venyy?
Grond ottaa asiasta näköjään vahvan ja ironisen kannan, huomaan ma :/
Grond ottaa asiasta näköjään vahvan ja ironisen kannan, huomaan ma :/