Mitä itemeitä ForestLordille
- Cacodemoni
Itse suosittelisin seuraavaa kokoonpanoa:
FOREST LORD
- Light Armour
- Green Dragon
- Hunting Spear
- Vambraces of Lightning
- Shield of Ptolos
Ultimate häirintäyksikkö, pidät unittien flankissä hönkimässä ja tarjoilemassa keihästä. Pitää puolensa myös lähiksessä, varsinkin kun vielä hyökkäät sivustaan.
Oikeastaan WE:llä kaksi todella hyvää itemiä, Hunting Spear joka otetaan Forest Lordille ja Acorn of Ages joka otetaan Archmagelle.
Hail of Doom Arrow on myös no-brainer valinta, mutta sitä sopii käytellä hero-tason tyypeillä.
FOREST LORD
- Light Armour
- Green Dragon
- Hunting Spear
- Vambraces of Lightning
- Shield of Ptolos
Ultimate häirintäyksikkö, pidät unittien flankissä hönkimässä ja tarjoilemassa keihästä. Pitää puolensa myös lähiksessä, varsinkin kun vielä hyökkäät sivustaan.
Oikeastaan WE:llä kaksi todella hyvää itemiä, Hunting Spear joka otetaan Forest Lordille ja Acorn of Ages joka otetaan Archmagelle.
Hail of Doom Arrow on myös no-brainer valinta, mutta sitä sopii käytellä hero-tason tyypeillä.
Epäilen (mutta vain hieman). Onko jollain tosiaan kokemusta yli 525 pistettä maksavasta Forest lordista dragonilla ja Hspearilla ynnä ehkä muilla magick kamoilla?
Onko tämä kannattava? Hinta on ainakin päätä huimaava!
Onko tämä kannattava? Hinta on ainakin päätä huimaava!
Viimeksi muokannut Badranger, La 29.01.2005 15:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatarini on vihainen minulle. Pöllin sen housut ja tiputin happoa niiden päälle.
-Pikkuveli teki näin minulle kerran kauan sitten
- Henri Ketonen
- HighPriest-
- puolisukeltaja
Totta kai shieldin voi ottaa vaikka ratsastaakin dragonilla.Jaqo kirjoitti:No niin tämmösiä ajattelin ottaa sille örkkejä vastaan
GreenDragon
Shield
LightArmour
BladeOfFury
AmberAmulet
TalismanOfProtection
Vai voiko shieldiä ja Dragonia ottaa samalle tyypille koska ArmyBuilder ei anna?
Magick kamas ei toimi. Sulla on kaks talismaania, amber amulet ja talisman of protection..
Ota Hspear ainakin. Ja sit jotain muuta kivaa
Avatarini on vihainen minulle. Pöllin sen housut ja tiputin happoa niiden päälle.