"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

IG Cadian Shock Squad

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
JoeL *CaMiNa*

Viesti Kirjoittaja JoeL *CaMiNa* »

Chosen voiko näinki tehdä vai olenko täysin väärässä...
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

JoeL *CaMiNa* kirjoitti:Chosen voiko näinki tehdä vai olenko täysin väärässä...
Voit. Eli saat yhteensä 3 kymmenen miehen infantry squadia, joissa jokaisessa on yksi heavy-ase ja yksi special-ase.
JoeL *CaMiNa*

Jes sain pulmani ratkaistua! (Mutta kalliiksi tuli) "Deja Vu?"
JoeL *CaMiNa*

mitä tekee sillä repulla...
onko niitäkin rajotettu määrä....
Stenvall

JoeL *CaMiNa* kirjoitti:mitä tekee sillä repulla...
onko niitäkin rajotettu määrä....
Tarkoitatko Cadian Shock Troops-laatikossa tulevaa, jossa on antenni? Se on vox-caster. Sillä voi käyttää upseerin LD:tä. Codexissa on tarkemmat ohjeet.
JoeL *CaMiNa*

mut onko niitä rajotettu määrä...
niiku squadis...
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

JoeL *CaMiNa* kirjoitti:mut onko niitä rajotettu määrä...
niiku squadis...
Yhden saa squadiin. Ja vaikka saiskin ottaa enemmän, niin tuskin niillä mitään tekis.
Viimeksi muokannut Baurus, La 19.02.2005 16:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Stenvall

JoeL *CaMiNa* kirjoitti:mut onko niitä rajotettu määrä...
niiku squadis...
Yksi. Pidän voxeja melko turhina vempeleinä, mutta päätä itse.
JoeL *CaMiNa*

musta ne sopii squadii (yksi riittää jos olis enemmä ni olis jotai tyhmii heavy weapon squad mun mielest :D)
JoeL *CaMiNa*

Yhest Cadian Shock Troops paketist saa 2squadii (ilman heavyjä) ja 1special ase, 3cadian ihan hyvin
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Kannattaa muistaa että kun ostat infratry squadeihin heavy wepon teameja, ukkojen lukumäärä ei kasva. Eli kun sinulla on 10 cadiania, ja ostat ryhmään heavy aseen, sinulle tulee 8 cadialaisen ja 1heavy weapon teamin (2 ukkoa + pyssy), ja 2 ukkoa jää yli. Ja ne voi käyttää muihin, infratry squadeihin.

Ja sitten ahkerat ihmiset (kuten minä) ostavat yhteensä 4 virallista heavy weapon squadia, ja bitch boxia ahkerasti kaivelemalla, ja konffaamalla saavat yhteensä 12 heavy wepon squadia.

Itse sain ylimääräiset ukot vehcile accesory sprueista jääneistä ukoista. Alustat leikkasin paksusta kartongista. Ja loput ties mistä. Esimerkiksi yhdessä sinko tiimissä, toinen ukko seisoo sinko olalla ja toinen on puoleksi maanalaisen bunkkerin oviaukolla. (jolloin säästät yhdet jalat) tai sitten autocannon teamissa toinen ukko on räjähtänyt puolikkaaksi (jolloin taas säästän jalat) Tai sitten heavy boltteri teamissa, on pusikko ja sinne on piiloutunut pari ukkoe heavy boltterin kaa. (Sillon säästät kaiken muun paitsi itse heavy boltterin, ja pään joka kurkkaa pusikosta.)
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

figunarkki kirjoitti:Esimerkiksi yhdessä sinko tiimissä, toinen ukko seisoo sinko olalla ja toinen on puoleksi maanalaisen bunkkerin oviaukolla. (jolloin säästät yhdet jalat) tai sitten autocannon teamissa toinen ukko on räjähtänyt puolikkaaksi (jolloin taas säästän jalat) Tai sitten heavy boltteri teamissa, on pusikko ja sinne on piiloutunut pari ukkoe heavy boltterin kaa. (Sillon säästät kaiken muun paitsi itse heavy boltterin, ja pään joka kurkkaa pusikosta.)
No siinä on kunnon niksipirkka-ideoita =)
Onko näistä kuvia?
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
asdasdadasa

Viesti Kirjoittaja asdasdadasa »

mä ainakin tuhosin razorbackin grenadelauncheril
figunarkki

rampale kirjoitti:
figunarkki kirjoitti:Esimerkiksi yhdessä sinko tiimissä, toinen ukko seisoo sinko olalla ja toinen on puoleksi maanalaisen bunkkerin oviaukolla. (jolloin säästät yhdet jalat) tai sitten autocannon teamissa toinen ukko on räjähtänyt puolikkaaksi (jolloin taas säästän jalat) Tai sitten heavy boltteri teamissa, on pusikko ja sinne on piiloutunut pari ukkoe heavy boltterin kaa. (Sillon säästät kaiken muun paitsi itse heavy boltterin, ja pään joka kurkkaa pusikosta.)
No siinä on kunnon niksipirkka-ideoita =)
Onko näistä kuvia?
Jaa... eipä ole tullut mieleen. No voisihan sitä. Niitä enemmän tai vähemmän improvisoituja tiimejä kun on aika reipas kasa :D

EDIT: "tänään niksinarkissa..." :D
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Avatarisi on melkein yhtä ruma kuin minä...
figunarkki

dead flesh penalty kirjoitti:Avatarisi on melkein yhtä ruma kuin minä...
Ja liittyy aiheeseen?

Mutta, grenade launcheria ei pidä missään nimessä aliarvoidia. Se nimittäin kerran tuhosi hammerheadin kertalaakista. Juuri ja juuri meni sivupanssariin, ja nopalla 6 6 6= pum!
Olihan siinä vähän tuuriakin, mutta kun niitä grenadelaunchereita saa peliin niin ison kasan halvalla niin alkaa se vähän tuntumaan.
M.S.

Viesti Kirjoittaja M.S. »

figunarkki kirjoitti:
dead flesh penalty kirjoitti:Avatarisi on melkein yhtä ruma kuin minä...
Ja liittyy aiheeseen?

Mutta, grenade launcheria ei pidä missään nimessä aliarvoidia. Se nimittäin kerran tuhosi hammerheadin kertalaakista. Juuri ja juuri meni sivupanssariin, ja nopalla 6 6 6= pum!
Olihan siinä vähän tuuriakin, mutta kun niitä grenadelaunchereita saa peliin niin ison kasan halvalla niin alkaa se vähän tuntumaan.
Tilastopiikki.

Muutenkin "vain" kaksi pistettä eroa plasmaan. Plasma tietenkin tappaa käyttäjänsä, mutta mitäs sillä on väliä? Pelkkää kaartia.
Juliwer

Viesti Kirjoittaja Juliwer »

Täytyy sanoa että se tappaa samalla fluffin! :D IG:llä kun ei perus mosureilleen erityisemmin ole plasmaa jaossa.
"Burn the witch... Purge the alien... Banish the daemon..."
M.S.

Viesti Kirjoittaja M.S. »

Juliwer kirjoitti:Täytyy sanoa että se tappaa samalla fluffin! :D IG:llä kun ei perus mosureilleen erityisemmin ole plasmaa jaossa.
Ja milloinhan ennenkään on tässä pelissä fluffista välitetty. :D. IG:llä teho pitää yrittää ottaa pienistäkin asioista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”