IG Cadian Shock Squad
-
JoeL *CaMiNa*
-
Stenvall
-
JoeL *CaMiNa*
-
JoeL *CaMiNa*
-
Stenvall
-
JoeL *CaMiNa*
Yhden saa squadiin. Ja vaikka saiskin ottaa enemmän, niin tuskin niillä mitään tekis.JoeL *CaMiNa* kirjoitti:mut onko niitä rajotettu määrä...
niiku squadis...
Viimeksi muokannut Baurus, La 19.02.2005 16:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
-
Stenvall
-
JoeL *CaMiNa*
-
JoeL *CaMiNa*
- figunarkki
Kannattaa muistaa että kun ostat infratry squadeihin heavy wepon teameja, ukkojen lukumäärä ei kasva. Eli kun sinulla on 10 cadiania, ja ostat ryhmään heavy aseen, sinulle tulee 8 cadialaisen ja 1heavy weapon teamin (2 ukkoa + pyssy), ja 2 ukkoa jää yli. Ja ne voi käyttää muihin, infratry squadeihin.
Ja sitten ahkerat ihmiset (kuten minä) ostavat yhteensä 4 virallista heavy weapon squadia, ja bitch boxia ahkerasti kaivelemalla, ja konffaamalla saavat yhteensä 12 heavy wepon squadia.
Itse sain ylimääräiset ukot vehcile accesory sprueista jääneistä ukoista. Alustat leikkasin paksusta kartongista. Ja loput ties mistä. Esimerkiksi yhdessä sinko tiimissä, toinen ukko seisoo sinko olalla ja toinen on puoleksi maanalaisen bunkkerin oviaukolla. (jolloin säästät yhdet jalat) tai sitten autocannon teamissa toinen ukko on räjähtänyt puolikkaaksi (jolloin taas säästän jalat) Tai sitten heavy boltteri teamissa, on pusikko ja sinne on piiloutunut pari ukkoe heavy boltterin kaa. (Sillon säästät kaiken muun paitsi itse heavy boltterin, ja pään joka kurkkaa pusikosta.)
Ja sitten ahkerat ihmiset (kuten minä) ostavat yhteensä 4 virallista heavy weapon squadia, ja bitch boxia ahkerasti kaivelemalla, ja konffaamalla saavat yhteensä 12 heavy wepon squadia.
Itse sain ylimääräiset ukot vehcile accesory sprueista jääneistä ukoista. Alustat leikkasin paksusta kartongista. Ja loput ties mistä. Esimerkiksi yhdessä sinko tiimissä, toinen ukko seisoo sinko olalla ja toinen on puoleksi maanalaisen bunkkerin oviaukolla. (jolloin säästät yhdet jalat) tai sitten autocannon teamissa toinen ukko on räjähtänyt puolikkaaksi (jolloin taas säästän jalat) Tai sitten heavy boltteri teamissa, on pusikko ja sinne on piiloutunut pari ukkoe heavy boltterin kaa. (Sillon säästät kaiken muun paitsi itse heavy boltterin, ja pään joka kurkkaa pusikosta.)
No siinä on kunnon niksipirkka-ideoita =)figunarkki kirjoitti:Esimerkiksi yhdessä sinko tiimissä, toinen ukko seisoo sinko olalla ja toinen on puoleksi maanalaisen bunkkerin oviaukolla. (jolloin säästät yhdet jalat) tai sitten autocannon teamissa toinen ukko on räjähtänyt puolikkaaksi (jolloin taas säästän jalat) Tai sitten heavy boltteri teamissa, on pusikko ja sinne on piiloutunut pari ukkoe heavy boltterin kaa. (Sillon säästät kaiken muun paitsi itse heavy boltterin, ja pään joka kurkkaa pusikosta.)
Onko näistä kuvia?
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
- figunarkki
Jaa... eipä ole tullut mieleen. No voisihan sitä. Niitä enemmän tai vähemmän improvisoituja tiimejä kun on aika reipas kasarampale kirjoitti:No siinä on kunnon niksipirkka-ideoita =)figunarkki kirjoitti:Esimerkiksi yhdessä sinko tiimissä, toinen ukko seisoo sinko olalla ja toinen on puoleksi maanalaisen bunkkerin oviaukolla. (jolloin säästät yhdet jalat) tai sitten autocannon teamissa toinen ukko on räjähtänyt puolikkaaksi (jolloin taas säästän jalat) Tai sitten heavy boltteri teamissa, on pusikko ja sinne on piiloutunut pari ukkoe heavy boltterin kaa. (Sillon säästät kaiken muun paitsi itse heavy boltterin, ja pään joka kurkkaa pusikosta.)
Onko näistä kuvia?
EDIT: "tänään niksinarkissa..."
- dead flesh penalty
- figunarkki
Ja liittyy aiheeseen?dead flesh penalty kirjoitti:Avatarisi on melkein yhtä ruma kuin minä...
Mutta, grenade launcheria ei pidä missään nimessä aliarvoidia. Se nimittäin kerran tuhosi hammerheadin kertalaakista. Juuri ja juuri meni sivupanssariin, ja nopalla 6 6 6= pum!
Olihan siinä vähän tuuriakin, mutta kun niitä grenadelaunchereita saa peliin niin ison kasan halvalla niin alkaa se vähän tuntumaan.
-
M.S.
Tilastopiikki.figunarkki kirjoitti:Ja liittyy aiheeseen?dead flesh penalty kirjoitti:Avatarisi on melkein yhtä ruma kuin minä...
Mutta, grenade launcheria ei pidä missään nimessä aliarvoidia. Se nimittäin kerran tuhosi hammerheadin kertalaakista. Juuri ja juuri meni sivupanssariin, ja nopalla 6 6 6= pum!
Olihan siinä vähän tuuriakin, mutta kun niitä grenadelaunchereita saa peliin niin ison kasan halvalla niin alkaa se vähän tuntumaan.
Muutenkin "vain" kaksi pistettä eroa plasmaan. Plasma tietenkin tappaa käyttäjänsä, mutta mitäs sillä on väliä? Pelkkää kaartia.
-
M.S.