"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Armottomat munkit

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Strangten
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Strangten »

PhoenixKing kirjoitti:No meilläpä kävi linnapelissä seuraavasti:
Kaaos ja HE(minä) vs. skaven ja örkit. Tein hyökkääjien ekalla vuorolla IF:llä comet of casandoran. Puolustajien tokalla jeitettiin 3 ykköstä dispelliin. Toisella hyökkääjien vuorolla tuli magiaa puolustjien niskaan muilla mageilla. 3vuoron alussa tuli 7" komeetta alas. Vastustajilta kuoli:
6 clanrattia, 3 jezzailia, 2 arrer boissia, 7 big 'unia, shamaani, 5 black orcia, snotling pump wagon ja boar chariotilta lähti 3 woundia. Tämän jälkeen jostakin syystä vastustajan kiinnostus lopahti, ja tuli vuorolla 5 luovutusvoitto :(.
Eihän tuo vielä mitään. Pelasin joitain vuosia sitten 2000pts pelin Örkkejä vastaan, jossa komeetta aikansa taivaalla roikuttuaan räjähti muistaakseni yli 20" säteellä. Örkkien lähes koko jäljellä oleva armeija tuhoutui, ja minun Empirestäkin melkein puolet. Silloin tosin komeetta oli vielä Strength 5, mutta kuitenkin... :P
Viiksu

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Noh minulle kävi tälläinen:

Minä pelasin liskoilla ja kaverini pelasi Skaveneilla. Kaverini 4 rat ogrea hyökkäsi minun 4:jän Kroxigorin kimppuun ja ogret tekivät 5 haavaa ja minun Kroxigorit 5, joten hävisin yhdellä. Seuraavalla vuorolla minulle jäi kaksi Kroxigoria (eli kaverin ogret tekivät 5 haavaa taas) ja minä sain kaverin ogrejen haavat 6:teen. Seuraavalla vuorolla ogret tappoivat toisen kroxigorin ja ancientti jäi jäljelle. Ancientti sai kolme haavaa läpi joten se pudotti 1 ogren ja jätti 3 yhdenhaavan kanssa. Siitä eteenpäin ogret eivät saaneet oikein ollenkaan mitään läpi ja ne jotka pääsivät läpi kilpistyivät mahtavaan 6+ armoriin. Eli väistämättä ancientti pilkkoi koko loppu yhmän. Old oneilla oli selvästikkin suunnitelmia tuolle ancientille.
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

Itza-Kai kirjoitti: ....ja jätti 3 yhdenhaavan kanssa...
Onko tämä mahdollista? Itse olen ainakin pelannut, että jos woundeja tulee, niin ne pitää levittää niin, että mahdollisimman moni kuolee. Mutta tiedä sitten, jos vaikka tarkoitit sen jotenkin muuten. Ja myös tuosta, että molemmat aiheuttivat 5 woundia, niin miten vastustaja voitti yhdellä? Molemmilla sama US, fear molemmilla, yms.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Tämä on Battlefleet Gothicista, mutta mitä väliä. Tuli pelattua peli kaaos vs. kaaos ja sain ammuttua vihollisen laivaston palasiksi joskus vuoroon 4 mennessä. Syy tähän oli uskomaton critical hittien määrä, Desolator sai esimerkiksi 2 vuorossa 4 kriittistä osumaa, joista viimeisestä tuli Bulkhead collapse. Heh heh. Ja itse myös korjasin vahingot kriittisistä äkkiä pois (Slaughter jossa 4 osumaa jäljellä ja 3 port armament dammaged tulosta korjaantu 3 end phases).
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Hevi

Viesti Kirjoittaja Hevi »

Tämä ei ole oma munkkini, vaan kaverin munkki, mutta pistänpä sen silti koska olin kaverin skaveneiden puolella. Peli oli 5500 pts DE(minä)& Skaven skryre vs Örkit & Käpsät. Me saimme aloituksen, ja ekalla vuorolla Warlockmasteri käristää giantin Warplightiningilla. Toisella vuorollamme se koettaa käristää Black orc warbossia Wyvernillä, mutta tulee miscast, mutta taulukosta heitetäänkin 12, ja wyverni menee kilon paloiksi(hittejä tuli n. 12) , ja bossilla on enää 1 woundi. Tietenkään vastustajan tykistöpatteri (1 rock lobber, 1 stone thrower, flame cannon, 2 spear chukkaa, doom diver) ei osu yhtään mihinkään koko pelin aikana, ja pelin lopputulosta ei ole vaikea arvata.
mEnths

Viesti Kirjoittaja mEnths »

:D Luulin tuosta otsikosta, että täällä puhutaan jostain ns. murhanhimoisista pappisihmisistä :P *Reps*

No itselläni paras "munkki" hillolla oli kun heitin kaverin black orc unittiin blue firen (kaveri ei tajunnut scrollilla dispellata). Siitä tuli sitten 12 hittiä strenght 7:lla ja ilmankos innostuin ja aloin tanssaamaan tasajalkaa kun kaikki hitit osuivat kuin woundasivatkin eli 12 Black Orccia meni moikkaamaan Gorkia ja Morkia (kuolivat) epäonnistuneiden seivejen jälkeen. Kaverilla oli silmäkulmassa siinä vaiheessa kyynel :P Ihania aikoja...

En minä sentään tanssimaan siellä alkanut :O Tuli kyllä kaveria hieman säälikin siinä vaiheessa.
bombaklaat

Viesti Kirjoittaja bombaklaat »

Joo eli oli n.viikko sitten matsi, jossa minä pelasin Vampire Countseilla ja vastustaja Lizardeilla. Tämmöstä kivaa sattu...

Joo eli pelin aivan ensimmäinen vuoro, joka sattuu olemaan minulla. Huomasin että skinkki unitti (sis. 20 skinkkiä blowpipeillä ja skinkki hero) lymysi noin 25' päässä maagistani. Noh invocation of nehek onnistuu, kovasta dispellistä huolimatta. Saan luotua vaivaisen 5den lurkin unitin, noin 7 ' päähän skinkki unitista. Noh.. sitten onnistun heittämään staff of damnationin, danse macabre bound spellin lurkkeihin (eli ts. lurkit saavat liikkua 8' ja jopa chargata). Näin onnistun saamaan tämän hurjan 5 lurkin "massiivisen" unitin kiinni, vastustajan skinkki unittiin. MUTTA sitä ennen kuitenkin 20 + 1 skinkin stand and shoot! Yksikään lurkki EI kuole! Joten siis closikseen. Lyön ensin ja tapan 1den skinkin. No sitten lyö 4 skinkkiä takas ja yksikään ei osu! Eli voitin combatin YHDELLÄ! No skinkit lähtee haneen.. (xD) ja nää hiton 5 lurkkia onnistuu vielä overrunnaa ne!

Tuli ihan hyvä fiilis. Sinne meni koko skinkki unitti ja vastustajan ikävä skinkki hero 5den haparoivan lurkin ajamana, ekalla vuorolla! En olisi todella tätä uskonut siinä vaiheessa kun sain viisi lurkkia nostettua!
...mutta mikäs siinä jos sattuu pulla käymään :D
Figupelaaminen on hauskaa myös kesällä ja varsinkin silloin, kun ulkona paistaa aurinko.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Skeleton combat resolution: +1 (yksi tappo)
Skink combat resolution: +1 (outnumber)

Skeletonit eivät voita, vaan pelaavat tasan.
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

ja saako ne (skinkit) edes stand and shoottaa ku noi lurkit tuli päin tanssimalla?
mEnths

Viesti Kirjoittaja mEnths »

Kyllähän ne saavat.
bombaklaat

Viesti Kirjoittaja bombaklaat »

Amazing Slug kirjoitti:Skeleton combat resolution: +1 (yksi tappo)

Hups... joo oliko niin että 2 woundia sain aikaiseksi... Kuitenkin voitin. Ei nyt niin amatöörejä olla, että ois jääny outnumber bonari laskematta ..hymph.. Mutta joo, siis lurkit taisi saada 2 woundia aikaan ja näin ollen voitti yhdellä..

no anyhow juttu spoilaantu :( ..yhyy..

ps. slug toi sun avatar on yksi hienoimmista. Tota typerämmän näköistä otusta on vaikea löytää, siis mikä hitto toi on olevinaan... tommonen keltanen ihme mykerö! xD sain hyvät naurut kun näin ton ekan kerran!
Figupelaaminen on hauskaa myös kesällä ja varsinkin silloin, kun ulkona paistaa aurinko.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Vikka olisivatkin saaneet vain yhden woundin eikös ne tee Fearia?? Älkää väittäkö että Skinkit aiheuttaa Fearia!?!?!?!
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Lihamestari kirjoitti:Vikka olisivatkin saaneet vain yhden woundin eikös ne tee Fearia?? Älkää väittäkö että Skinkit aiheuttaa Fearia!?!?!?!
Ja mitäs merkitystä fearilla on Combat resoon? Aivan, ei yhtikäs mitään. Fear astuu voimaan vain rynnäköissä ja voitettaessa taistelu samalla outnumberoiden.
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

bombaklaat kirjoitti:
Amazing Slug kirjoitti:Skeleton combat resolution: +1 (yksi tappo)

Hups... joo oliko niin että 2 woundia sain aikaiseksi... Kuitenkin voitin. Ei nyt niin amatöörejä olla, että ois jääny outnumber bonari laskematta ..hymph.. Mutta joo, siis lurkit taisi saada 2 woundia aikaan ja näin ollen voitti yhdellä..
turhaa siinä mitään selostaa äijjä häxxas ihan kybällä :D
mut ainahan niitä "vahinkoja" sattuu
Vate

Viesti Kirjoittaja Vate »

Kaverin Shadowblade ei pystynyt hoitamaan päiviltä Malakai Makaissonia ja yhtä miehistöä piileskeltyään Goblinhewerissä. Pelasin vielä delffipelaajan puolella (kyseessä oli nelinpeli). Osittain nauratti kun itse mestarimurhaaja saa tapettua itse Malakain muttei yhtä säälittävää crewiä. :)
A.M€nen

Viesti Kirjoittaja A.M€nen »

Tuli tässä tannoin pelattua kaverini merijalkaväkeä vastaan. Chaplain pyörällä ja yksi bikeri näkevät tiellään esteen. Pienen metsäisen kukkulan.

Biker:"kierretään se, ei ole pitkä matka"
Chaplain:"pyh, ei minulle mitään voi käydä, se on vaan ykkösellä"
(silloin ei tiedetty että ic voi rerollata)
Biker:"selvä"
RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNNNNNNNNNNNN
RRRRRRRRRRRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNNNNNNNNN
Biker:"varo tuota kantoa!"
Chaplain:"mitä kantoa?"
KO-KOSHHH!

tosiaan kyseessä oli 4" kiertomatka joka ei olisi tuntunut missään. meinasi ruveta naurattamaan....
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

No duoda... muistui mieleen yksi taannoinen tapaus 3.edikassa, 500p peli, minä örkit, vastassa tyranidit.

Kun oli ammuttu, grillattu ötökkää, nakerrettu tyranni chopilla kuoliaaksi ja piesty gaunteista limat pihalle, omat yhdeksän jäljelle jäänyttä örkkiäni ovat yhtä genestealeria vastassa.

1. Farkkuvaras lyö kaksi iskuaan, hoitelee yhden.
2. Örkit lyövät 24 hyökkäystään, loppujen lopuksi eivät saa tehtyä farkkuvarkaaseen muuta kuin lyhennettyä vasemmat varpaankynnet. Näin ollen häviävät kombatin.
3. Örkit kämmivät lieskaheiton.
4. Örkit kämmivät mob size checkin.
5. Örkit juoksevat 3 tuumaa.
6. Farkkuvaras talloo ne 8 tuumalla jalkoihinsa.

Että silleen, kentällä oli pelin jälkeen yksi kovaa tuulettava farkkuvaras. :)

Toinen kerta, combat patrollia 400p, minä nyt mariineilla ja vastassa lisää tyrkkyjä. Hakkasin boltterinperillä koko joukon! :)
ile boy

Viesti Kirjoittaja ile boy »

Nii minulla kävi kerran aikamoinen munkki kun tapoin crosbow miehillä "siis 3:mella" kaverini commanderin joka kerää higth elffejä.40:Koossa tapoin 5 shota miehellä 5 terminaattoria!
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Siis mitä eroa on High Elffeillä ja muilla rotujen sankareilla piatsi se, että haltiat kuolevat helpommin?? Itselläni yksinäinen hepan selässä oleva Kaaoslordi pätki YKSIN yhden Vampire Countin, Vampire Thrallin, 17 Skeletonia ja Kaksi Necromanceria. Sattui Lordi olemaan ainoa hengissä oleva ukko minulla............
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jauza

Viesti Kirjoittaja Jauza »

Itselläni kävi muutamia tunteja sitten pelatussa pelissä ensimmäinen henkilökohtainen "munkki". Pelasin High elfeillä vampire countteja vastaan ja sain maagilla castattua Fury of Khainen zombeihin, aiheuttaen 10 hittiä, joista kaikki woundasivat. Eihän tuossa niin ihmeellistä, mutta sain 7 kutosta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”