Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Ihan nätin näköinen, mutta näyttää siltä että siinä olisi Marinen pää ja että hän ohjaa sitä kokonaisuutta... Mulla oli enemmän Titan meiniki ajatuksissa, missä olisi ainakin pari-kolme marine ohjaamassa...
Oh well... Kai mäkin sitten hankin...
Samsson kirjoitti:
Mulla oli enemmän Titan meiniki ajatuksissa, missä olisi ainakin pari-kolme marine ohjaamassa...
Eikös defilerin idea ollut, että se on demonic engine. Eli sinne on laitettu demooni sisään jonkilaiseen containeriin, jossa se voi selvitä warpin ulkopuolella pitempiä aikoja, kuin normaalisti? Tämmöistä muistn jostin lukeneeni.
Samsson kirjoitti:
Mulla oli enemmän Titan meiniki ajatuksissa, missä olisi ainakin pari-kolme marine ohjaamassa...
Eikös defilerin idea ollut, että se on demonic engine. Eli sinne on laitettu demooni sisään jonkilaiseen containeriin, jossa se voi selvitä warpin ulkopuolella pitempiä aikoja, kuin normaalisti? Tämmöistä muistn jostin lukeneeni.
Parempi se kuin että joku marine ohjaa sitä! Katsokaa nyt sen päätä! Selvä marinen pää!
Toivottavasti sekin muuttuu jonkun verran ennen "release date"...
Ja tosta puuttuu vielä ne tupla flamerit, ja toi havoc launcher on vähän huonossa paikassa, sillä jos ei tuota varusta havoc launcherilla jää siihen tyhmä aukko, mutta kai se siitä luonnistuu.
Mutta silti on se Chronophaguen vastaava jotenkin vaan asenteellisempi.:)
Mutta silti on se Chronophaguen vastaava jotenkin vaan asenteellisempi.
LOL... Joo. Mun defileril on isompi!!
Kai noita pitää hankkia.. En kyllä ole oikein vakuuttunut.. Toi Havocci on kyl aika eksyneen näk. ja ne ekat "jalat" on sen rapukädet... Koko on aika jees, eli pienempi kuin mitä luulin..
Moi
Hei oikeesti, näyttäähän toi ihan kelvolliselta ... lähtökohdalta konvertoinnille ;) En mä tota ton näköisenä armeijaan suostuis ottamaan, jos kerran on iso paha ja häijy helvetinkone niin se voisi kanssa näyttää siltä, ei tommoiselta vässykältä.. Mut eiköhän tosta noi jalat ja niitten nivelet voi pääosin ottaa ja sit parit muut osat.... Niistä lopuista voi vaikka sitten tehdä "destroyed Defiler" maastoa, kyllä mariinit tykkää.
-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.