Apua perussääntöihin aloittelijoille
-
Jugenactus
[quote="Captain Boromir"]Avenger ei vie kuin yhden haavan per panos, siinä ei ole instant kill-tsydeemiä. Ja koska Sauronilla on D10, niin se menettää Trebustakin vain puolet woundeista.[/quote]
Mitä? Nyt olen tainnut lukea SoGin ihan väärin. Missä sanotaan ettei Bolt throwerilla? Ja miksi Sauron menettää Trebusta vaan puolet woundeistaan? Eikö se ollut että w10:stä menee vaan puolet?
Mitä? Nyt olen tainnut lukea SoGin ihan väärin. Missä sanotaan ettei Bolt throwerilla? Ja miksi Sauron menettää Trebusta vaan puolet woundeistaan? Eikö se ollut että w10:stä menee vaan puolet?
Höpönlöpöä, hevonkukkua. Kuka niin väittää?
- TrollChieftain
- Viesti:
- TrollChieftain
- Viesti:
itse ajattelin omani tehä radagastin pulikkaasta ja stuffista ratsastamaan..Garoth kirjoitti:Siihen Gawihirin basen päälle mahtuu melko hyvin. Tuota tapaa käytän itse kotipeleissä, jos minulle ei ole sopivaa figua muuten kuvaamaan. Kunhan vastusja vain tietää, missä mennään niin pitäisi toimia.
big or small,we loot it all.hmph..
käytetäänkö Fatea jokaista haavaa kohden vai niin että kaikkia haavoja samalla vuoroa kohden yksi? tai siis jos jousilla ammutaan jotain jolla on 2 fatea, ja jouset saavat aikaan 2 haavaa. jos uhri haluaa "seivata" molemmat haavat niin meneekö siltä 2 vai vaan 1yksi fate? oletetaan siis että fate heitot onnistuu
viimeinen naula tämän harrastuksen arkkuun on isketty.
purple kirjoitti:käytetäänkö Fatea jokaista haavaa kohden vai niin että kaikkia haavoja samalla vuoroa kohden yksi? tai siis jos jousilla ammutaan jotain jolla on 2 fatea, ja jouset saavat aikaan 2 haavaa. jos uhri haluaa "seivata" molemmat haavat niin meneekö siltä 2 vai vaan 1yksi fate? oletetaan siis että fate heitot onnistuu
Otsikkona on "Fate"RotK sääntökirja s.47 kirjoitti:If a hero loses a wound then he would normally reduce his remaining Wounds value by 1.
Fateja voi pelin aikana käyttää kutakin vain kerran.Esimerkki:Eomer on lähtenyt aamuvarhain lenkille ja unohtanut kilpensä.Ilkeät Crossbow miehet (5) ovat passissa vähän matkan päässä.Crossbow ampuvat, mutta vain kolme osuu.Kaikki haavoittavat!Eomer heittää kaksi feittiä ja saa nopan luvuiksi 3 ja 5.Hän käyttää yhden mahdin ja kolmosesta tulee nelonen.Lurtzi on kuitenkin vielä valmiina ampumaan ja tekee haavan Eomeriin!Eomerilla ei ole enää feittiä ja hän kuolee.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
-
Jugenactus
[quote="JmM"][quote="Mestari Samvais"]Mitä? Nyt olen tainnut lukea SoGin ihan väärin. Missä sanotaan ettei Bolt throwerilla?[/quote]
Avenger Bolt Throwerin statseissa ei ole "Instant Kill" sääntöä. (vai mikä sen säännön nimi olikaan)[/quote]
Missäs tuo sanotaan? Kohdassa, missä puhutaan woundaamisesta sotakoneilla kyllä puhutaan vain siege engines ja se tarkoittaa käsittääkseni kaikkia koneita. Ja minkään sotakoneen säännöissä ei ole erikseen mainittu instant kill sääntöä.
Avenger Bolt Throwerin statseissa ei ole "Instant Kill" sääntöä. (vai mikä sen säännön nimi olikaan)[/quote]
Missäs tuo sanotaan? Kohdassa, missä puhutaan woundaamisesta sotakoneilla kyllä puhutaan vain siege engines ja se tarkoittaa käsittääkseni kaikkia koneita. Ja minkään sotakoneen säännöissä ei ole erikseen mainittu instant kill sääntöä.
niin eli kaikki siege koneet samanlailla woundaa...Mestari Samvais kirjoitti:Missäs tuo sanotaan? Kohdassa, missä puhutaan woundaamisesta sotakoneilla kyllä puhutaan vain siege engines ja se tarkoittaa käsittääkseni kaikkia koneita. Ja minkään sotakoneen säännöissä ei ole erikseen mainittu instant kill sääntöä.JmM kirjoitti:Avenger Bolt Throwerin statseissa ei ole "Instant Kill" sääntöä. (vai mikä sen säännön nimi olikaan)Mestari Samvais kirjoitti:Mitä? Nyt olen tainnut lukea SoGin ihan väärin. Missä sanotaan ettei Bolt throwerilla?
-
Jugenactus
[quote="gawd"][quote="Mestari Samvais"][quote="JmM"][quote="Mestari Samvais"]Mitä? Nyt olen tainnut lukea SoGin ihan väärin. Missä sanotaan ettei Bolt throwerilla?[/quote]
Missäs tuo sanotaan? Kohdassa, missä puhutaan woundaamisesta sotakoneilla kyllä puhutaan vain siege engines ja se tarkoittaa käsittääkseni kaikkia koneita. Ja minkään sotakoneen säännöissä ei ole erikseen mainittu instant kill sääntöä.[/quote]
niin eli kaikki siege koneet samanlailla woundaa...[/quote]
Niin, eli woundtessaan tappaa suoraan. Ja missä muuten tuo sanotaan tuo d10 ta w10 niin menee vaan puolet woundeista-sääntö? En sitä itse löytänyt.
OT: Miksi mun quotet ei toimi?!
Missäs tuo sanotaan? Kohdassa, missä puhutaan woundaamisesta sotakoneilla kyllä puhutaan vain siege engines ja se tarkoittaa käsittääkseni kaikkia koneita. Ja minkään sotakoneen säännöissä ei ole erikseen mainittu instant kill sääntöä.[/quote]
niin eli kaikki siege koneet samanlailla woundaa...[/quote]
Niin, eli woundtessaan tappaa suoraan. Ja missä muuten tuo sanotaan tuo d10 ta w10 niin menee vaan puolet woundeista-sääntö? En sitä itse löytänyt.
OT: Miksi mun quotet ei toimi?!
sivu 34 alhaalla bettlefieldtargets...ja kirjana siege of gondor..Mestari Samvais kirjoitti:Niin, eli woundtessaan tappaa suoraan. Ja missä muuten tuo sanotaan tuo d10 ta w10 niin menee vaan puolet woundeista-sääntö? En sitä itse löytänyt.gawd kirjoitti:niin eli kaikki siege koneet samanlailla woundaa...Mestari Samvais kirjoitti:Missäs tuo sanotaan? Kohdassa, missä puhutaan woundaamisesta sotakoneilla kyllä puhutaan vain siege engines ja se tarkoittaa käsittääkseni kaikkia koneita. Ja minkään sotakoneen säännöissä ei ole erikseen mainittu instant kill sääntöä.JmM kirjoitti: Avenger Bolt Throwerin statseissa ei ole "Instant Kill" sääntöä. (vai mikä sen säännön nimi olikaan)