"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

1st & 2nd Age "sääntökirja"

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Findalf

Viesti Kirjoittaja Findalf »

En ole ollut tässä projektissa mukana mutta huomasin että kukaan ei ole tehnyt Ungolianti joten päätin tehdä sen itse:

Ungoliant
F S D A W C M/W/F
8/5 8 8 4 4 5 4/6/2
Spider
Cost: 220

Special rules:
Terror
Drain light: sama kuin drain soul?
Venom: sama kun Shelob
Pounce: sama kun Shelob
Hunting instinct: sama kun Shelob
Findalf

En ole ollut tässä projektissa mukana mutta huomasin että kukaan ei ole tehnyt Ungolianti joten päätin tehdä sen itse:

Ungoliant
F S D A W C M/W/F
8/5 8 8 4 4 5 4/6/2
Spider
Cost: 220

Special rules:
Terror
Drain light: sama kuin drain soul?
Venom: sama kun Shelob
Pounce: sama kun Shelob
Hunting instinct: sama kun Shelob

Mitä mieltä olette? (toivottavasti tämä ei ollut turha viesti :/)
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Itseasiassa Ungoliant on varmasti jossakin tehtynä.

Olen siitä 99,98% varma. Kiitos kuitenkin mielenkiinnosta projektia kohtaan. Kuitenkin suurin pointti on se, että Ungoliantia ei tule tarvitsemaan missään skenaariossa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Findalf

Averren kirjoitti:Itseasiassa Ungoliant on varmasti jossakin tehtynä.

Olen siitä 99,98% varma. Kiitos kuitenkin mielenkiinnosta projektia kohtaan. Kuitenkin suurin pointti on se, että Ungoliantia ei tule tarvitsemaan missään skenaariossa.
Minä en kyllä löytänyt Ungoliantia mistään tästä topicista (olenkohan sokea?) Voihan sitä tehdä skenaarion missä Ungoliant ja Morgoth tuhoavat valianorin puut. :D
Averren

Heh, no joo =).

Saisi siitä kivan läppä-skenun, missä Morgoth ja Ungoliant tuhoavat puita. Skenaario toimii Morgothin ja Ungoliantin kilpailuna. Jos Ungoliant saa viimeisen iskun tehtyä puihin, hän saa syödä Morgothin.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Averren

Eli siis tänne sitä keskustelua jälleen. Kuka tekee mitäkin?
Tarvitaan suunnitelma järjestyksen pitämiseksi.
Viime aikoina olen yksin hiljaisuudessa näitä kääntänyt, mutta skenaarioihin voisin ottaa apua.
Eli kuka haluaa kääntää skenaarioita? Entä rivimiehiä?
Sankarit käännän yksin loppuun kun olen aloittanutkin.
Lisäksi tarvitaan sitten lopussa joku laittamaan nämä pdf-muotoon ja lisäämään kuvat mukaan.

AverrenNote: Olen muuten hukannut sen yhden Gondolin kuvani. Fak.
Täytynee aloittaa pian uusi. Lisää kuvittajia myös kaivataan kuin minä ja Putte.

Putte

Viesti Kirjoittaja Putte »

Hukkasit kuvan Echtelionista ja Gothmogista vai? :( Darn, toivottavasti löytyy. Voisin alkaa kääntelemään kunhan netti rupee pelaamaan.
Averren

Putte kirjoitti:Hukkasit kuvan Echtelionista ja Gothmogista vai? :( Darn, toivottavasti löytyy. Voisin alkaa kääntelemään kunhan netti rupee pelaamaan.
Jeps, se oli vielä hyvin edennyt. Olen varma että onnistun kaivamaan sen vielä jostain. Don't worry ;).

Findalf

Averren kirjoitti: Lisää kuvittajia myös kaivataan kuin minä ja Putte.
Olenhan minä vielä olemassa (ainakin hetken :)) Vihan sota edistyy hyvin. (Yksi dragoni 80% valmis, ja yhden kotkan ääriviivat on piiretty)
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Liitetty toisaalta tähän keskusteluun:

Averren kirjoitti:Nyt on aika jälleen jatkaa projektia, pian on vuosi kulunut sen alkamisesta.
Jatkan jälleen hahmojen kääntämistä, mutta joku henkilö tarvitaan kääntämään skenaarioita, ja tekemään puuttuvia.
Itse teen nuo, jos muilla ei löydy kiinnostusta. Eiköhän ole korkea aika koota vanha kunnon "1st & 2nd age" tiimi koolle =).

Työn iloa pojat!
Valtsu kirjoitti: Voisin uskaltaa kääntää hahmoja. Kun on vähän tullut englantia opiskeltua lujemmin.
Telepthangion kirjoitti:Mie voisin yrittää :P kääntää skennuja (ja ehkä myös tehdä ;)) vaikka enklanti ei ole mitään parasta, mutta 8 varmaan riittänee :D
OT: meillä on ihan hullu ope!
bottiins kirjoitti:juuh itse luovun skenujen käännöstä. kun en niitä tähänkään mennessä ole valmiiksi saannut mutta toki olen mukana jossain muussa hommassa...
Viimeksi muokannut Garoth, Ke 11.05.2005 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
Averren

Telepthangion kirjoitti:
Averren kirjoitti: Lisää kuvittajia myös kaivataan kuin minä ja Putte.
Olenhan minä vielä olemassa (ainakin hetken :)) Vihan sota edistyy hyvin. (Yksi dragoni 80% valmis, ja yhden kotkan ääriviivat on piiretty)
Aivan, suonet anteeksi ;).

On meitä jo 3! Muutkin mukaan kuvittamaan.

Kiitos Garothille o/.

Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

RING RING RING! Herätyskello soi. Yritetääs herätellä vähän tätä projektia, piirustuksia on tullut ihan hyvin, mutta yritetään me joiden piirtäminen ei ole kovin vahvaa, tehdä näitä skenaarioita ja muuta tarvittavaa. Huomenna olisi tarkoitus tehdä gondolin rangereja muutama, ja lähettää sitten kuvat parin päivän päästä maaleissa.
Lalalaa
Averren

Whou hienoa!

Lisäksi skenuja on vielä tekemättä (I'm working on it) ja joku muukin saisi.
Joku saisi myös kääntää niitä englanniksi.

Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

Voin osallistua skenujen tekoon. sekä testipelata niitä ja tehdä raportteja tässä kesän aikana. Jos vain käy??
Valtsu
Viesti:

Minäkin voin alkaa skenaarioita tekemään.
Lalalaa
Averren

bottiins kirjoitti:Voin osallistua skenujen tekoon. sekä testipelata niitä ja tehdä raportteja tässä kesän aikana. Jos vain käy??
Todellakin sopii! Olisi todella hienoa. Nytkin odotaa monta skenaariota testipelausta.
Raportteja olisi mukava saada :).

AverrenNote: Onnea muuten bottiins, vähän myöhässä, mutta kuitenkin ;)! o/

Valtsu kirjoitti:Minäkin voin alkaa skenaarioita tekemään.
Thee. Tekemään? Tee vain :). Käännäthän ne samalla englanniksi ;)? Tosin sillä ei ole väliä jos kääntäjä löytyy.

Valtsu
Viesti:

Siis tekemään alan tekemään. Eikö ave ole sanaa tekemään koskaan kuullut :). Juu suoraan englanniksi teen.
Lalalaa
Valtsu
Viesti:

Minähän olen tosiaan noita hahmoja hiukan oikolukenut ja laittanut järjestykseen omalla koneella ja tuli yksi kysymys eteen. Järjestämmekö kansat erikseen? Eli on kaksi pääosiota: Good&Evil. Sitten nämä jaetaan eri kansojen kesken? Ainakin olisi helpointa tehdä listoja, kun ei tarvitse niin paljoa etsiä eripaikoista. Sitten yksi hieno asia voisi olla että jos esim. haltia osio alkaa sitten siinä on jotain infoa ihan yleensä haltioista, ja tämän jälkeen tulisi jakaminen esimerkiksi Gondolinin haltioihin ja sitten siellä olisi infoa gondolinin haltioista. Tietysti myös kaikkea taidetta sinne sekaan. Voisi tulla aika komea. Eli voinko laittaa hahmot tuolla tavalla kansan mukaan?
Lalalaa
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

ensimmäinen skenaario skenu osiosta on pelattu läpi. Ja hyvinhän se sujui jä statit toimivat. raportti tulee myöhemmin kun sen kirjoitan. Yksi mitä mietin mikä voisi pelaamista helpoittaa olisi juurikin statien kansoihin järjestäminen helpottaisi pelaamista varsinkin skenuissa joissa väkeä on paljon.. mutta jatkan näitä tässä ja teen raportteja peleistä. toki suurimpien skenujen raporteja joudun lyhentämään hiukan koska niistä voi tulla hyvinkin 20-30 kierrosta pitkiä :D.
Averren

@Valtsu: Näinhän olisi alunpitäen idea toimia :). Tarvitsemme jonkun laittamaan ne siistiin pdf-muotoon sitämukaa.
Hieno tästä tulee, nyt kun taidettakin on jo vähä :). Käykää muuten katsomassa tuolla kuvitusta osiossa ideaani statlinekohdista. Siellä on minun piirtämäni Celegorm stattien vieressä.

@bottiins: Hahaha :D. Kyllähän noissa kestää pelata :). Hyvä vain, viihdykettä jos kesäpäivä on sateinen.
Odotan jo innolla raporttia. Olisi jees, jos laittaisit loppuun vaikkapa "learning points"-osion, josta kävisi ilmi sinun havaitsemiasi faktoja skenusta ja ylipäätään pelistä tyyliin:

Learning points:

*Skenussa on liian vähän pahiksia.
*Yksikkö x saattaisi tarvita shieldit
*Sankari X oli hauska käyttää ja statit toimivat.
*Skenun tavoitteet olivat vaikeat mutta toimivat.
*Averren on täysi ******!

;)

Eli tuohon tyyliin jos onnistuu :).

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”