"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkkien unitin koko?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Badruk ´eadsplitta

Örkkien unitin koko?

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

Eli kaipaisin mielipiteitä että kannattaako örkeillä olla 20, 25, vai 30 unitti koko eli sitten olisi 6*20, 5*25 tai 4*30. ja sitten muodostelmasta että missä muodostelmassa mikin koko. kiitos jo etukäteen.
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

25 uniiteissa itse ainakin pitäisin, outnumberin saa suht helposti, eikä ota niin helposti paniikkia. 5*5 muodostelmassa.
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Kyllä se 25:n yksikkö tuntuisi toimivimmalta. Rivit ja outnumberin saa pidettyä pitempään ja paniikkitestiinkin tarvitaan jo 7 kuollutta örkkiä vuoroon.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Dwarfgrinder

Viesti Kirjoittaja Dwarfgrinder »

Ite pidän 15 örkin yksikköitä, koska oon huomannu että semmoset 30-50figuu yksikkö ei yleensä pääse ikinä tappelemaan. Vastustaja yrittää yleensä vältellä isoja yksiköitä.
Esim. yks pelikaverinini pelaa helffeillä ja oon kokeillu sen armeijaa vastaan isoja yksiköitä. Se otti peliin jotain kaks yksikköö s-helmejä ja jotain muuta sälää, se vaan vältteli niitä mun suuria yksiköitä ja tuli kylkee ratsu väellä ja tietenkin se yksikkö murtu ja siinä menikin se 300 pts victory pointtia vihulle. Suosittelen lämpimästi että otat monta yksikköö orcceja joissa 15-20 ukkoo kussakin.
A) se näyttää v...n hyvältä
B) Outnumbaraat vihun ( se on kivaa )
C) ei lopu ykiköt kesken
Niin juu jos keräilet gobboja niin niitä voi sitten ottaa 6-1000000000000 yksikköä joissa vois olla kaikissa about 50 figúu.
....
__devil91__

Viesti Kirjoittaja __devil91__ »

Suosittelen tuota 25:yksikö reggua
Kraztog

Viesti Kirjoittaja Kraztog »

25 on se kaikkein klassisin örkki yksikön koko,20 ei ole oikein hyvä ja 30--> on jo liioittelua.Tuota 15/16 örkin rykmentti kokoa olen miettinyt(odotaa kokeilua),niitä saisi tosiaan monta.On aivan sama jyräävätkö mustat ritarit/chosenit 30 örkkiä vai 16 örkkiä,paitsi hinta ero.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

5x5=25 örkkiä. Outnumber, 3 rankkia ja kestää ammuntaa. Toimii parhaiten.
Biblit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Biblit »

40 uniteissa niitä ei voita kukaan. Keihäällä ja kilvellä ja banner of butchery. Ja sitten niistä vielä big'uneja (jos saat oitsen yhtä ison ryhmän :D )
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kyllä voittaa, fast cavalrya flänkkiin ja iso blokki edestä niin on jo varma breikki. Ja sitten banneri, charru ja ehkä kenu. Mitä jää jäljelle, kun on 500pts yhdessä yksikössä?
GMTemplar

Viesti Kirjoittaja GMTemplar »

25 yksiköitä, full command, ei weapon upgradeja paitsi big 'unsseille keihäät, kilvet ja banner of butchery
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Biblit kirjoitti:40 uniteissa niitä ei voita kukaan. Keihäällä ja kilvellä ja banner of butchery. Ja sitten niistä vielä big'uneja (jos saat oitsen yhtä ison ryhmän :D )
Maksaa pirusti, ja mitä järkeä on ottaa 40 blokkeja kun 25-30 outnumberoi suurimman osan vihollisista, ja saa jo täydet ränkit.
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

Itse kannatan yhä tänäkin päivänä joko 25 tai 30 blokkia. Itse käytän savageja ja ampumistappioista huolimatta on kiva yhä saada se outnumber closeen päästessä. Käytännössä on tullut käytettyä lähinnä 25 blokkeja mutta 30 blokit arvioisin optimaalisiksi.

Ja hinnasta on turha puhua - minä olen valmis sen 36 pistettä maksamaan siitä lisävarmuudesta jonka 5 lisäörkkiä yksikköön tuo. 30 pistettä jos ovat tavallisia. Suurentuneista flankeista ei tarvitse välittää koska oikein kootulla örkkiarmeijalla ei ole sellaisia.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
KROLLE

Viesti Kirjoittaja KROLLE »

25. Se on se klassisin. Mutta esim N-gobboja 30-40.

Mutta kyse olikin örkeistä.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
7 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.hedquarters.fi
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”