"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Joopajoo

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
TranssiApina

Joopajoo

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Krääh.
Viimeksi muokannut TranssiApina, Su 08.10.2006 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If it bleeds, we can kill it."
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

no peruspiirteittäin maalaan (tietenki) isot heebot paremmin ja uskon, että melkeen kaikki tekee silleen, mutta nyt ostin netin kautta noita uudempia kaaos mariini -versioita ja ne oli niin tyylikkäitä, että tuhlasin kyllä varmaan aikaa joku 30min-1h15min. Ei kuulosta paljolta, koska monet käyttää paljon enemmän, mutta oli se mulle paljon.
Ei tuu noita mun isoja mörköjäkään maalattua mitenkään koskaan yli 10 tuntia, mut sellaset 4-5 tuntii niihin uppoo helposti. Se näkyy kyllä myös laadussa :?
Mut topicciin, keskimäärin maalaan isot paremmin ja siihen pyrinkin, että ne erottuu joukosta.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Möh!
Kyllä mä aikalailla panostan kaikkiiin samalla tavalla. Maalaan kaikki niin hyvin, kuin vain osaan.
Ja riippuuhan se myös siitä, että millainen fiilis on maalatessa, että jaksaako tuota maaliläiskää korjata juuri nyt?
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

mutta jos ajattelee esim tekniikoita, niin ite en käytä kaikkia tietämiäni tekniikoita edes isoihin jehuihin, vaan vain osaa. Teurastaja, meetkö tosiaan väittämään, että käytät pikku-ukkoihin yhtä paljon aikaa, kuin niihin isompiin? jos näin on, niin saat kunnioitusta siitä, koska ainakaan itelläni ei siihen riitä koskaan energia..
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Yuri

Viesti Kirjoittaja Yuri »

Niihin isompiin tulee kulutettua enemmän aikaa ihan sen vuoks että niitä on maalattavana vain yksi ja ainoa. On paljon kivempaa konvertoida ja maalata yksittäinen heebo kuin legioona pienempiä... Maalaaminen alkaa ainakin minulle maistumaan puulta jos joudun maalaamaan ryhmiä. Ja pitäähän niiden isojen öhköjen olla näyttäviä jotta vihollinen pelästyis niitä ja käyttäs kaikki voimansa niitten tuhoamiseen. :)
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

Kyllä niihin isompiin tulee käytettyy enemmän aikaa. Tosin kyllä mie käytän aika paljon aikaa niihin pienempiinki. Saa enemmän nauttia tosta maalauksesta sillä tavalla :) Jos aikaa vaan riittää ja kärsivällisyyttä nii lopputulokseenkin on sitten paljon tyytyväisempi. Tyranid armeijanikin varmaan valmistuu aika hitaasti, ku valitsin sellasen aika hitaan tavan maalata niitä. Pitää oottaa hirveesti, että inkit kuivuu. Eipä se miuta haittaa ja kun meillä saa pelata maalaamattomillakin äijillä, nii ei oo nii justiinsa.
Iso Susi

Viesti Kirjoittaja Iso Susi »

Maalaan squadit ja rykmentit yleensä penissä 4-7 figun ryhmissä ja commanderit ja charrut yksittäin ja siihen menee aina joku 3-5 tuntii oli se sitten ryhmä tai charru, että kyllä noihin charruihin ja isoihin figuihin tulee käytettyä enempi aikaa.
"Tulispa ensi kierroksella vastaan joku nassikka jonka vois massacroida", conissa kuultua osa IV
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Mää maalaan kaikki hitaasti (se ei meinaa hyvin). Ei vaan jaksa maalata ikinä paljon.
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Itselläni menee charactereihin varmaan eniten aikaa (siitä on aikaa
kun viimeksi characterin maalasin... taitaa olla reilusti yli vuosi), koska
niihin voi sitten lisäillä mm. yksityiskohtia jotka korostavat ne massasta.

Isot mömmöt vievät luonollisesti myös paljon aikaa, koska niissä on
(yllättäen) paljon malattavaa. Mutta kyllä sitä tulee pistettyä aikaa ihan
reilusti myös ensimmäisiin rivimokuihin, kun ei vielä väritys ole täysin selvä.
Huolellisesti tulee kuitenkin nykyään kaikki tehtyä.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Corian

Viesti Kirjoittaja Corian »

Minä ainakin käytän aikaa jokaiseen figuun melkoisen paljon paitsi skeletoneihin :)

Tällä hetkellä on kasvavassa Vampire Counts armeijassa on 1500 pojoa kasassa ja sitä on tullut maalailtua noin vuoden ajan, elikkä voisi sanoa että panostan maalaamisen erittäin paljon (tai sitten olen vain erittäin hidas maalaamaan.

Ja se antaa aina sellaisen ylpeyden tunteen, kun on saanut jonkun pitkän projektin päätökseen.
Viimeksi muokannut Corian, La 16.11.2002 17:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

No minä olen maalannut bretonnian armeijaani tollaset 6 vuotta. En tosin hirveän intensiivisesti, mutta kumminkin :)
Fator Dee

Viesti Kirjoittaja Fator Dee »

No siis minullahan menee yhden luurangon maalatessa tunteroinen :lol:
Kyllä olen aina yrittänyt panostaa enemmän näihin vähän erikoisempiin yksiköihin.
Nikodent

Viesti Kirjoittaja Nikodent »

nii kauua...huhhu eihä niis oo mitää muut ku valkone tai vastaava eka ja sit jotai inkkii huhhuu joko oot aikamoine tuhertaja tai sit maalaat lurkkis tosi hyvin
Tsarizard

Viesti Kirjoittaja Tsarizard »

Juu kylläpähän siinä niin käy et tulee aina enemmän panostettuu noihin charruihin ja muihin hienoihin ukkeleihin. Rivimiesten maaluu on boree :wink:
Pelimies saa mitä tahtoo ja ottaa sen tyylillä
Wurzzag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wurzzag »

Panostan kaikkiin figuihin yhtä paljon. Luultavasti. Maalaan trooppini(enkä ole muuta maalannutkaan) aika tarkasti joten tässä vaiheessa tuntuu, että kun tulen maalaamaan isot ukot, maalaan ne samalla lailla. Tositilanteessa nyhvään niitten jokaisen pienen korvakäytävänkin kanssa varmaan monta tuntia.
Omnia mors aequat - Death equals all things
makebou

Viesti Kirjoittaja makebou »

mä yritän maalaa kaikki tyypit yhtä hyvin mut isois figuis on enemmän yksityiskohtii joten aikaa menee vaa jotenki enemmän...
mut panostan isoihin tän verran ]-----[ enemmän
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”