Bretonnian bsb - puoliaikakatsaus
Bretonnian bsb - puoliaikakatsaus
Kyseessä siis Bretonnian battle standard bearer. Ensimmäinen vähän enemmän showcase-mielessä maalattu figuni on nyt puolivalmis ja jälkeen olen enemmän kuin tyytyväinen. Aikaa olen noihin uhrannut todella paljon, varsinkin uusien tekniikkojen kokeiluun/opetteluun.
Tässä vaiheessa haluaisin kuulla mielipiteenne ja ehdotuksia mitä tuon basen kanssa pitäisi tehdä. Tähän asti olen ne vain perus flokilla vetänyt, voisi välillä koittaa jotain muuta.
Niin ja tuosta lakkauksesta sen verran, että en miettinyt sekuntia kauempaa lakatako vai ei. Kiiltelyn kestän, mutta en sitä että vuoden päästä on kaikki kulmat paljaana.
Risuja ja ruusuja, kiitos.
ja linkki:
http://photobucket.com/albums/y120/j_moksy/
Tässä vaiheessa haluaisin kuulla mielipiteenne ja ehdotuksia mitä tuon basen kanssa pitäisi tehdä. Tähän asti olen ne vain perus flokilla vetänyt, voisi välillä koittaa jotain muuta.
Niin ja tuosta lakkauksesta sen verran, että en miettinyt sekuntia kauempaa lakatako vai ei. Kiiltelyn kestän, mutta en sitä että vuoden päästä on kaikki kulmat paljaana.
Risuja ja ruusuja, kiitos.
ja linkki:
http://photobucket.com/albums/y120/j_moksy/
Up The Irons!
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
No niin. Jo näyttää paremmalta.
Kiiltää kyllä pirusti. Ard'coatillako se on lakattu? Mutta asiaan:
Hevosen peitteeseen (vai minkälie) voisi yrittää saada voimakkaampia valaistuseroja. Esmes kaulan ja pään liitoskohdan välisiin laskoksiin voisi lisätä tummempaa maalia ohuena viivana, korostaisi kangasta mukavasta. Lisäksi noihin kultaisiin vaakunoihin voisi suunnitella jonkinlaisen yksinkertaisen kuvion, tuollaisinaan ovat mielestäni vähän paljaat. Vaikka sellainen kolmilehtinen lilja joita näkee keskiaikaisissa ranskalaisissa tekstiileissä. Nahkaisten remmien vaaleat reunat ovat ehkä hiukan silmillehyppäävät, sinuna ohentaisin niitä tai pehmentäisin siirtymää hiukan. Tämä siis vain minun mielipide. Bannerin kuva on aika suttuinen joten siitä on huono sanoa mitään.
Basesta sen verran, että armeijan yhtenäisyyteen vaikuttaa paljon alustojen samankaltaisuus. Joten jos olet flokilla vedellyt niin pysyttele samoilla linjoilla; kenties muutama isompi kivenmurkula green stuffista, ja pari pientä pensasta lomaan. Karkealla hiomapaperilla raastettu vaahtomuovi vihreäksi maalattuna on itselläni toiminut vallan mainiosti.
Muuten figu on vallan hyvä, joskin värivalintojasi hieman kummaksunkin.
Kiiltää kyllä pirusti. Ard'coatillako se on lakattu? Mutta asiaan:
Hevosen peitteeseen (vai minkälie) voisi yrittää saada voimakkaampia valaistuseroja. Esmes kaulan ja pään liitoskohdan välisiin laskoksiin voisi lisätä tummempaa maalia ohuena viivana, korostaisi kangasta mukavasta. Lisäksi noihin kultaisiin vaakunoihin voisi suunnitella jonkinlaisen yksinkertaisen kuvion, tuollaisinaan ovat mielestäni vähän paljaat. Vaikka sellainen kolmilehtinen lilja joita näkee keskiaikaisissa ranskalaisissa tekstiileissä. Nahkaisten remmien vaaleat reunat ovat ehkä hiukan silmillehyppäävät, sinuna ohentaisin niitä tai pehmentäisin siirtymää hiukan. Tämä siis vain minun mielipide. Bannerin kuva on aika suttuinen joten siitä on huono sanoa mitään.
Basesta sen verran, että armeijan yhtenäisyyteen vaikuttaa paljon alustojen samankaltaisuus. Joten jos olet flokilla vedellyt niin pysyttele samoilla linjoilla; kenties muutama isompi kivenmurkula green stuffista, ja pari pientä pensasta lomaan. Karkealla hiomapaperilla raastettu vaahtomuovi vihreäksi maalattuna on itselläni toiminut vallan mainiosti.
Muuten figu on vallan hyvä, joskin värivalintojasi hieman kummaksunkin.
Set fire to the family tree.
-
PhoenixKing
Minusta tuo oli hieno. Hummassa oli hyvät värit. Lipussakin oli kivat värit eikä se olut yhtään suttuinen. Kyllä todella mahtavaa pelitasoa, ja on tuo kyllä kelpaava showcaseksekin...kyllä tuosta hyvää jälkeä tulee.
Myyn 40k SM tactical squadin ja eldar craftworld kirja.Täällä.
Kyllä, kyllä. Figun valmistuessa tulee kunnon kuvat galleriaan.Nanna kirjoitti:yks pikku vinkki, toi tapetti ei oo paras mahdollinen kuvaus tausta...kokeile ens kerraalla vaikka valkosta paperii taustaks
Ei ole kyllä koristeraidoiksi tarkotettu. Vähän on kieltämättä turhan raju siirtymä, mutta toimii mielestäni silti kohtalaisesti. Jonkinlaista "edgingiä" niissä yritin.Attila kirjoitti:Hevosen suitsien korostukset ovat ehkä hieman ylilyödyt, mutta menevät, jos ne on tarkoitettu koristeraidaksi.
Up The Irons!