Rock lobba vai chariotit vai squikit? siinä vasta pulma
Rock lobba vai chariotit vai squikit? siinä vasta pulma
Suunnittelen goblin armeijaa, mutta en osaa päättää oikein special slotteja. Olen ajatellut, että hommaisin yhdeksi slotiksi sukat toiseksi kaksi chariottia, mutta kahta viimeistä en tiedä. Suunnitelmassa on aluksi ainakin kahden tonnin armeija. Coreksi otan paaaaljon goblin ryhmiä ja jonkun verran wolffeja flankkaamaan. characterit koostuu aika varmaan shamaaneista ja ehkä niistä ekstra big bosseista. Armeijoita vastassa on Slaanesh chaos armeija, örkki armeija, Delffejä, Kääpiöitä ja ehkä Helffejä.
Mitä kannattaisi ottaa näitä armeijoita vastaan? Minkälaisia kokemuksia teillä on skuikeista?
Mitä kannattaisi ottaa näitä armeijoita vastaan? Minkälaisia kokemuksia teillä on skuikeista?
§§§
niin kannattaa ottaa se black orc warboss wywernillä ihan fiilistelyn vuoksi
ja sitte npossupoikia ja possu chariotteja ja ne chukat
ainakin olen kuullut että hyvin toimii
ja sitten kannattaa olla noin 8 power dice suunnilleen ja pari rullaa.
ainakin olen kuullut että hyvin toimii
ja sitten kannattaa olla noin 8 power dice suunnilleen ja pari rullaa.
"There are no problems that cannot be solved with cannons"
Lobba on hyvä ja vielä hienokin, suosittelen.
Squigien toimivuus on vähän niin ja näin, mutta ainakin ne ovat rasittavia, kuolevat vain turhan helposti. Squig-rykmentti on kyllä todella veikeän näköinen, kannattaa melkein ottaa jo vain siksi.
Chariotit ovat kyllä myös hyvä valinta, eivät vain kestä kovinkaan paljoa.
Jos minä olisin päättämässä ottaisin varmaan 2 sukkaa, 1 herdin, 2 kärriä ja loban.
Örkki/Gobbo armeijan "huonoimpia" puolia on special choicejen määrä liian paljon ja melkein kaikki hyvää tai vähintään tyylikästä. Ei millään osaa päättää.
Squigien toimivuus on vähän niin ja näin, mutta ainakin ne ovat rasittavia, kuolevat vain turhan helposti. Squig-rykmentti on kyllä todella veikeän näköinen, kannattaa melkein ottaa jo vain siksi.
Chariotit ovat kyllä myös hyvä valinta, eivät vain kestä kovinkaan paljoa.
Jos minä olisin päättämässä ottaisin varmaan 2 sukkaa, 1 herdin, 2 kärriä ja loban.
Örkki/Gobbo armeijan "huonoimpia" puolia on special choicejen määrä liian paljon ja melkein kaikki hyvää tai vähintään tyylikästä. Ei millään osaa päättää.
Missä sydän siellä voima,
Missä rakkaus siellä kotimaa
Missä rakkaus siellä kotimaa
- puolisukeltaja
-
Höpsönassukka
Kaksi lobbaa vie kaksi slottia. Vain spear chukkia ja goblin chariotteja saa kaksi yhtenä valintana.Nallekarhu kirjoitti:eikös kaksi lobbaa vie yhden slotin ja kaksi sukkaa vie yhden slotin?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."