"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Onko olemassa ketään yhtä hidasta kuin minä !!

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Warcrafter

Onko olemassa ketään yhtä hidasta kuin minä !!

Viesti Kirjoittaja Warcrafter »

Kohta tulee kaksi vuotta täyteen kun aloitin tämän jalon harrastuksen (ostin viisi tavallista boltterimariina kokeeksi) ja en ole viellä saannut tehtyä pelaamiskelppoista armeijaa!! On minulla ollut myös hieman huonoa tuuria esm. Ostin vanhan sääntökirjan ja SM kodexin vähän ennen kuin nykyiset tulivat markkinoille. Aluksi päätin pelata Ultrilla mutta sitten ajattelin että Dark Angelit sopivat paremmin tyyliin MUTTA kun uusi kodexi tuli en saattanut vastustaa kiusausta ja päätin tehdä oman Chapterin (Dark Angelien successor chapteri tosin) Olen saannut lahjaksi lantikan mutta mitä minä sillä teen vielä joten en ole maalannut sitä vielä (sitäpaitsi crusaderi olisi parempi) Olen myös saannut lahjaksi assault squadin (viisi mariinia) mutta ne menivät varaosiksi kun huomasin mokanneeni kahden mariinin kanssa pahasti ( maalasin ne ultrien väreihin ja tässä välissä sitten päätin sittenkin pelata DA:lla ) Olen pitäny rahapulan takia taukoa (itsesasiassa syytän rahapulaa kaikista ongelmistani) Ja vihdoin olen ostanut chapterilleni komentajan (pysyvälle chapterilleni jota en ehdottomasti enää vaiha! *koputtaa puuta* ) ja alan nyt sitä värkkäämään ja sen jälkeen pitäisi vielä hommata troopit, Hevi supportit, eliitit ja fast attackit ARRRRRRRRRRGH!!! Minulla on mennyt melkein kaksi vuotta tässä pelkästään päättäessä millä armeijalla pelaan ja nyt olen ostanut pysyvään armeijaani vasta yhden figun joten kysyn: Onko ketään minua hitaampaa/häälyväisempää !!
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Maverick3651

Viesti Kirjoittaja Maverick3651 »

Pakko ainakin sanoa että aika munapäinen kauppias, jos ei viitsinyt sanoa uusien kirjojen pian tulevan ulos
...and Australia is still like; WTF^^
Silens

Viesti Kirjoittaja Silens »

Yleensä kannattaa päättää, millä armeijalla pelaa ennen Figujen ostoa.
Oletko kuullut sellaisesta kuin maalinpoisto? Meinaan tuon Assault Squadin kanssa. Jos haluat pelata, niin mitä väliä minkä värinen kyseinen figu on. Tietenkin on väliä, mutta jos kaveripelejä pelailee niin mielestäni ei.
Itse olen pelannut puoli vuotta sellatteella väriteemalla, että oli sinistä, vihreää, punaista, valkoista... Nyt maalasin armeijani, kun turnaukset mielessä.
Warcrafter

Viesti Kirjoittaja Warcrafter »

Maverick3651 kirjoitti:Pakko ainakin sanoa että aika munapäinen kauppias, jos ei viitsinyt sanoa uusien kirjojen pian tulevan ulos
No nyt oli kyseessä järvenpään sinooperi ja myyjä oli joku 35-40 vanha patu joka ei miniatyyreistä juuri perustanut, ja olihan siinä kyllä puoli vuotta väliä ennen ku se uus sääntökirja tuli ja sama juttu kodexin kanssa.

Ja olinhan minä päättänyt millä armeijalla minä pelasin (eli avaruusmerijalkaväellä) mutta en chapteria :D ja siinä tuli sitten niitä conflikteja. Nyt tämä pysyvä chapteri on nimeltään Arch Angels ja chapter Traitteja oli Major Drawback: Eye to eye ja Trait advatages: Trust your battle brothers ja No mercy, no respite. Ja väriteema on Dark angels green ja Chaos black.
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

5 vuotta mennyt ja olen pelannut vasta kaksi kunnon peliä... Turnauksia ei ole nähtykkään...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Hhahaaa, ette pärjää minulle... Kuusi vuotta harrastusta takana, eikä yhtään yli 500pst. armeijaa. kolme ekaa vuotta tutkin peliä ja luin jokaisen white dwarfin. Kolme vuotta olen ostanut ja maalannut nappeja, mutta olen niin laiska maalari etten saa vain armeijaa valmiiksi. Pelaan kuitenkin aika paljon lainafiguilla, että ei tässä. Kiitoksia Erityisesti Stenvallille, kommunistikaartitoverilleni, ja Wolfenchildille, laumatoverilleni figujen lainasta.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Rascal91

Viesti Kirjoittaja Rascal91 »

häilyvväisyyttä on mutta olen silti saanut 3x500 pts ja vähän yli armeijaa kasattua.....
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Maverick3651 kirjoitti:Pakko ainakin sanoa että aika munapäinen kauppias, jos ei viitsinyt sanoa uusien kirjojen pian tulevan ulos
OT Niin olen... OT

Tosiaan voisit tehä 400-500 pisteen listan ensiksi, ostaa figut ja edetä tästä.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Agamemnon2

Viesti Kirjoittaja Agamemnon2 »

N. 7 vuotta, ja ensimmäinen peli on toivottavasti seuraavassa games nightissa 500 pisteen kaartilla. Siinä välissä on tullut osteltua 2. ja 3. edikan boksit, parit mariinicodexit ja enemmän boltermiehiä kuin kestää ajatella.
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Onneksi en ostanut turhaan ku SM boxin mariineita, mopotkin tuli hyötykäyttöön kaaokselle.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
meKa

Viesti Kirjoittaja meKa »

No käytänkö rahani aivan turhaan, jos ostan TAU codexin nyt (ja TAU figuja), sillä olen kuullut, että TAUlle tulee ainakin uusi codex?
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

meKa kirjoitti:No käytänkö rahani aivan turhaan, jos ostan TAU codexin nyt (ja TAU figuja), sillä olen kuullut, että TAUlle tulee ainakin uusi codex?
Riippuu, haluatko aloittaa pelaamisen nyt vai puolentoista vuoden päästä. En usko Tau-figujen hirveästi uudistuvan, ja kukaanhan ei kiellä vanhoillakaan figuilla pelaamasta, joten jos taloutesi kestää 17,50 euron sijoituksen codexiin, joka saattaa uudistua joskus ensi vuonna (tuskin ainakaan aiemmin), anna mennä vaan. Pääsetpähän ainakin pelin makuun.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

EVO= et vain osaa.

Eikus hieman päättäväisyyttä peliin. Ne assault marsut voi maalata vanhan maalin päälle, tai sitten pelata niillä ja sanoa että ne on vahvistuksia ultrilta.

Ja lantikan kohdalla voit vaikka sanoa että tämä on hieman erinlainen crusader. Tai yksinkertaisesti repiä lascannonit pois ja laittaa ylijääneitä bolttereita kiinni.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Nojaa, itsellä noin 5½ vuotta suhteellisen aktiivista figutusta (paitsi tämä kevät/kesän alku), ja alun jälkeen mulla on nyt ensimmäisen kerran kokonaan täysin maalattu armeija. Ja ei pelkoa, en ole ollut ahkera. Rahalla nääs saa (myös maalattuja armeijoita), ja mopolla pääsee.

Onhan tuossa tosin tuo IG:kin ihan itsemaalaamana jo ihan hyvällä mallilla. Figuja on vaan niin sairaasti.

Kaksi vuotta ei ole vielä mitään kun kyse on figuilusta.
Angel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Angel »

Joo tässä on mietitty armyn teemaa chapterii jo n. 5 vuotta että tuo 2 vuotta on aika vähän... mutta mulla on vielä se onkelma että space marineja on kahella pöydällä, turhaa on noin 90% ja rahaa on menny ?1000000 €? (:)). Mahtavan kampanjan myötä olen vihdoin alkanut keksiä omaa teemaa ja chapterii... Ravenwing! KihikihI!
Space wolves dakka lista.
12W 2L 4D

Space wolves logan arjac lista
0w 0l 1d
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Guardsman kirjoitti:5 vuotta mennyt ja olen pelannut vasta kaksi kunnon peliä... Turnauksia ei ole nähtykkään...
OT: Pelaisit vähemmän Guild Wars ja maalaisit enemmän, niin ehkä ehtisit pelata muutaman Warhammer pelinkin!

Nimim. Cato the Calm :)
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Siihen aikaan kun ensimmäiset muoviset multipart skaven boxit ilmestyivät, aloitin harrastuksen. Tässä vaiheessa alkaa skaven armeija olla jo kokonaan maaleissa. Kyllä siihen aikaa menee. Ogret on tosin aloitettu joskus tämän vuoden puolella, ja nyt on jo yli 1500 pistettä kasassa. Aktiivisuus ja mielenkiinto ovat näemmä lisääntyneet vuosien kuluessa.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Oiskohan melkein 8 vuotta jo takana... Ei edes patrollijoukkoa! Jos tekee mieli pelailtua niin lainailen tuosta veljeltä vähän mariineita. Olihan miulla tuossa 14 modelia vailla valmis 1500 pisteen mariinilista. Tosin se vaikutti liian tasapuoliselle, eli vähän tylsälle. Joten uusi suunnitelma kehiin ja vanha myyntiin. Nyt tarvis hankkia se 25 terminaattoria & 10 scouttia. Siinä menee aikaa :).
- Kynä-ääliö
Captain Pena

Viesti Kirjoittaja Captain Pena »

Hmm... Codex tuli kolme-neljä päivää sitten, sääntökirjasta vielä tietoakaan. Puhumatta fikuista. (1 Tactical squad) ja harrastuksen aloittamisesta ~1v-1,5. Aina tulee uusia inspiraatioita, kun välillä niitä ei ole lainkaan.
Huvinsa kullakin.

Aloitteleva SM-pelaaja.
Maverick3651

Viesti Kirjoittaja Maverick3651 »

No itse taas olen toista ''ääripäätä''.

n 9kk sisällä on kertynyt jo 2000 mariini armeija. 800ig. 1100 kaaos (FB) ja sellaset 1400 ogret. Kuten arvata saattaa kaikki kesätyö rahat YMS menee vikuihin :D
...and Australia is still like; WTF^^
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”