"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sattuu ja tapahtuu (Oli: Ei voi olla! :D)

Voit lähettää oman kertomuksesi omista sotakokemuksistasi. Kuvat taistoista ovat raporteissa aina ehdottoman suotavia.
TonTTu

Viesti Kirjoittaja TonTTu »

Hmmh... emme löytäneet mitään viittausta itse, miten omiin osuvat hoidettaisiin... toisaalta skaven kirjasta olisi voinut löytyä jotain. No, eipä minua haittaa, minor victory siitä kuitenkin tuli :)
Hyvä maku on vain luovuuden puutetta. Bulgarialainen Seksipeto.
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

puolisukeltaja kirjoitti:
TonTTu kirjoitti:Sitten Shooting phasella tapahtuu ihania... Vieressä oleva Ratling Gun misfirettää tupla nelosilla, ja ampuu luonnollisesti scatterin osoittamaan suuntaan. Kuinka ollakkaan, BSB Clanrat yksikköön suoraan, joka tästä juoksee kentältä ulos, koska panikoi joukkojen menetyksestä... taisi kuolla sitten siitä ~10 rottaa...
Hohhoo, saampahan heittää tähän väliin että paniikki otetaan vain vastustajan vuorolla tapahtuvista casualtyistä. :)
Onko noin? Minun mielestäni se otetaan ainakin stand&shootin seurauksena. En voi kuitenkaan tarkistaa koska sääntökirja on jossain kaukana.
Feeno

Viesti Kirjoittaja Feeno »

Kaveri pääsi ampumaan flamerilla kahteen vierekkäin olevaan warbuggyyni, ja open-toppedeina molemmat ottivat kaksi osumaa. Kaverini heitti ensimmäisen warbuggyn kaksi noppaa, jotka glanssaavat kutosella. Ajattelin että ei tässä kuitenkaan mitään vakavaa tapahdu kun kutosella glänssää. Noh, sieltä sitten pyörikin kaksi kutosta. Kaverini naurahti iloisesti ja heitti tuloksia. Kaksi kutosta. Katsoimme noppia melko epäuskoisesti, mutta jatkoimme toiseen warbuggyyn. Ajattelin että sentään se selviää kunnes kaverini heitti nopat. Voin kyllä jo sanoa että tiesin jo ennen heittoa että nämä kaksi legendaarista lukua löytävät tiensä katsomaan kattoon. Kaksi kutosta. Nyt syntyi pitkä hiljaisuus ja mieleeni alkoi jo hiipiä pieni epäilys painotetuista nopista. Näistä kahdesta glänäristä ei tullut kuin shaken ja stunned, mutta kuusi kutosta peräkkäin yhtä kaikki.

Tietysti on ollut myös näitä onnekkaita boltterimyrskyjä peruspoikiini, jotka ovat olleet kustom force fieldin sisällä ja seivanneet kaikki 5+ savensa, joita yleensä on ollut jotain 6-9. Kerran kävi myös niin, että jouduin heittämään viisi 5+ invua warbossille, ja olin jo varma että tästä se kaatuu. Mitä vielä, pyöritin viisi kutosta.
Silens

Viesti Kirjoittaja Silens »

No onhan näitä. Chaplain assault Squadeineen nirhaa Avatarin, Vyperin, Squadin guruja ja kun Chaplain on enää jäljellä se kuolee 3 guruun ja kun seivejä heiteltiin niin Tripla 1:set.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Pest of Flesh voitti INI-heiton ja tappoi rehellisessä lähitaistelussa Voracious Warriorin tuplakutosilla ilman räjähtämistä. Teille confrotaidottomille tätä voisi verrata kaksintaisteluksi gobbon ja ogren välillä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Turnauksessa katselin peliä Necronit vastaan Tyrkyt. Keskellä oli tolkuton mättö jossa oli 15 Warrioria, 3 Wraithia ja Kuugeli-lordi vastaan kahden Gaunttiryhmän rippeet sekä Tyrant kahdella Guardilla. Toisella laidalla oli 12" päässä toisistaan Carnifex vastaan 10 Warrioria ja Lordi Scythellä. Lordi irtoaa yksiköstä ja etenee assault-asemiin. Warriorit Rapid-firettävät ja ottavat 'Fexiltä woundin. Nyt sillä on enää kolme jäljellä. Lordi hyökkää. Osumaheitot? 3 kuutosta. Fexiä on melko vaikea woundata, joten Lordi vaikutti silti olevan pahasti pulassa. Woundiheitot? 3 kuutosta. Yksi kuollut Fexi. Massacre-heitolla jossa tuli kuutonen tämä samainen Lordi käppäilee kohti Hiveä, ja nirhaakin sen viimeisellä kierroksella varmistaen Necroneille voiton.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Strangten
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Strangten »

Joskus aikaa sitten 40K:ssa Kaamoslutini jumittui yksinään keskelle hirveää kasaa örkkejä. Siinä oli ties mitä kaikkia boyzeja (varmaan reilu 20 yhteensä) ja yksi power claw -nobikin taisi olla. Luti tappoi muutaman örkin, mutta onnistui seivaamaan kaikki tavallisten boyzien tekemät woundit. Claw-nobi sai sisään 2-3 haavaa (joista yksikin olisi tietysti riittänyt instakilliin), mutta Daemonic Aura pelasti kaikki. Seuraavalla vuorolla sitten sain tappeluun ryhmän marineita, jotka pistivät örkit kilon paloiksi. Ei sinänsä mitenkään ihmeellisen hyvä tuuri, mutta oli hieno kohtaus kun luti kestää keskellä vihreää örkkimerta. :)

Fabassa on tapahtunut kaikennäköistä. Tuosta meidän taisteluraportista (http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=38677) löytyy aika paljon omituisia tapahtumia, kuten Scott:n taskuboltteria kantavan haltiaprinssin legendaariset osumaheitot. Taisi ampua 4-5 kertaa pelin aikana, mutta osui vain yhdesti tai kahdesti (osumaan vaadittiin yleensä 2+)
Samoin tuossa pelissä oli hupaisa Silver Helmien rynnäkkö miekkamiehiini. Ratsastajat tekivät jotain 3-4 woundia, mutta 6+ pelastus torjui kaikki. Hevosetkaan eivät onnistuneet telomaan ketään (!).
Kingwalrus

Viesti Kirjoittaja Kingwalrus »

Kaaoksilla pelatessani defileriä tykitettiin 2 land raiderin linkatulla lascannonilla, ja vielä dreadnouhtin kolmannella linkatulla lascannonilla sekä yhdellä krak ohjuksella. 1 lascannon ampui ohi, toinen ei mennyt läpi, kolmas taisi saan glancing hitin mutta aiheutti vain crew shakenin (kiitokset daemonic posessionille) ja missile launcherkin taisi ampua ohi tai sitten vain toinen crew shaken. Eikä ollut edes mutated hullia defillä!

Taiettiin sitä ampua vielä multimeltallakin samassa pelissä, mutta pysyi pystyssä, kunnes eldar liittolaisten wraithlordi kävi moikkaamassa. :(
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Oli tässä äsken peli taukit vs. gaaosmariinit. Joka ainut laserin- tai railguninlaukaus heitti joko osumiseen tai ap:hen ykkösen.
Varjonkutoja

Re: Sattuu ja tapahtuu (Oli: Ei voi olla! :D)

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

Drakken kirjoitti:Marinet vs. Necrons

Voitteko uskoa? 5 Hengen mariiniryhmä lähdössä rynnäköimään 12 Warrun necron tiimiä vastaan. Necronit tulittaa ja neljä mariinia kuolee... Kersantti jää henkiin ( Terminator honour artificer armour ja power wpn. ). Onnistuu moraali testissä ja ryntää necroneitten kimppuun. Mariineilla suurempi intiative joten aloittaa klosiksen 4 Necronia kuolee!!! ( Siinä lähistöllä taistelee assault squad toista necron tiimiä vastaan). Necronit iskee... 2 osuu mutta seivaa molemmat. Necronit moraali testi... onnistuu. Seuraavalla vuorolla kaatuu 2 necronia. Necroneitten moraali pettää juoksevat 5 tuumaa haneen... -.- Kersantti juoksee ne kiinni ja tappaa...

Hassuinta oli se, kuinka 1 kersantti pyyhkii necronwarru tiimin nopeammin, kuin 7 miehen assault squad!
Olisi kiva kuulla, onko kenellekkään muulle sattunut jotain vastaavaa?
hetkonen...eikö nuilla ole sama iniative?
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Warcrafter

Viesti Kirjoittaja Warcrafter »

Tuli tossa pelattua proxypeli kaverin eldareita vastaan ja molemmilta (minun Masterilta ja sen Farseeritä) ammuttiin retinuet tuusan nuuskaksi. Noh ne sitten pääsi lähitaisteluun mutta kumpikaan ei saannut mitään aikaiseksi (ja molemmilla oli vaan yksi woundi jäljellä ampumisen takia). No meidän peliaika loppu kesken ja päätettiin ratkaista peli Farseerin ja Masterin välisellä duelilla. Sillä oli se ihme singing spear (joka oli räjäyttänyt Crusaderin mun masterin ja sen retinuen alta) ja mulla oli power weapon, bolt pistooli ja Terminator honours (honourssit sitten unohtu hyökkäyksiä laskiessa)... Well anyway me vedettiin yhteensä neljä rundia lähistä ja kumpikaan ei saannut woundin woundia aikaseksi joten päätettiin että oli tasapeli :D
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Drakken

Re: Sattuu ja tapahtuu (Oli: Ei voi olla! :D)

Viesti Kirjoittaja Drakken »

Shadow Weaver kirjoitti:
Drakken kirjoitti:Marinet vs. Necrons

Voitteko uskoa? 5 Hengen mariiniryhmä lähdössä rynnäköimään 12 Warrun necron tiimiä vastaan. Necronit tulittaa ja neljä mariinia kuolee... Kersantti jää henkiin ( Terminator honour artificer armour ja power wpn. ). Onnistuu moraali testissä ja ryntää necroneitten kimppuun. Mariineilla suurempi intiative joten aloittaa klosiksen 4 Necronia kuolee!!! ( Siinä lähistöllä taistelee assault squad toista necron tiimiä vastaan). Necronit iskee... 2 osuu mutta seivaa molemmat. Necronit moraali testi... onnistuu. Seuraavalla vuorolla kaatuu 2 necronia. Necroneitten moraali pettää juoksevat 5 tuumaa haneen... -.- Kersantti juoksee ne kiinni ja tappaa...

Hassuinta oli se, kuinka 1 kersantti pyyhkii necronwarru tiimin nopeammin, kuin 7 miehen assault squad!
Olisi kiva kuulla, onko kenellekkään muulle sattunut jotain vastaavaa?
hetkonen...eikö nuilla ole sama iniative?
Ei ole...
ComboBreaker

Viesti Kirjoittaja ComboBreaker »

Wood elf arch magen kimppuun chargaa blood dragon countti, no arkki pirulla on metsästys keihäs(boltthrower) joka osuu 5+( yksinäinen+rynnäkköä vastaan). viitonen tulee ja kolmonen haavaa. heitän kuutosen d3 haavoista ´mutta kaverini onnistuu 4+ wardissa (jurgen Crown), kun meleeseen päästään niin blood dragon lyö 5 hyökkäystä osuen yhdellä ja ykkönen vierii haavoituksessa. combat tasan kun kädetön velho ei luonnollisesti osu yhdelläkään hyökkäyksellä... 6v tasoittava meni ja kenraalit jäi nokikkain kyyläämään toisiaan vihaisesti...:)
Ensimmäinen isku ei ole läheskään niin tärkeä kuin viimeinen
RiviSotilas

Viesti Kirjoittaja RiviSotilas »

Mullekin kävi kerran niin, että kun mariinit hakkas IGen cadiaaneja, koli kaikki muut paitsi kersantti, jolla oli pistooli ja ccw. Se sitten tappo siinä itekseen koko joukon ja kuoli vasta seuraavan tullessa hätiin.
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"

Tämän käyttäjän voi poistaa.
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Vastustajan Khorne berzerkers ryhmä(7kpl) ampuu pistoolinsa marine ryhmääni(5kpl) ja otan 5-6 woundia ja kaikki feilaa...

Toinen tapaus oli kun Emperors championini kesti Khorne demoni prissiä vastaan 3 vuoroa. Heitin onnistuneita 4+ saveja yhteensä n. 8-9. :)
Soi viulu
Raato

Viesti Kirjoittaja Raato »

Noniin... Skaveneilla sattuu ja tapahtuu. Olin jo varma voitosta TK:ta vastaan kun jezzailit oli räjäyttäny Tomb kingiltä chariotit (siis kaikki viis) alta. Aattelin, että näytetään tolle egyptin kääreneekerille mistä kana pissii ja pumpataan se täyteen skavenblightin nikkeliä (yksinäinen jantteri mun sivustassa). Vanha rotta-kivuton zoomaa tappajan virne naamalla ja heitän kahta nopppaa (itse en edes seuraa noppien pyörimistä ennen kuin kaverin naamalla ollu tuskan ilme muuttu silkaksi riemuksi) tupla nelosilla sitten vajaa älyiset KK-mieheni päättivät teurastaa Armygeneralin ja urheat rottasissini juoksi kentältä ulos kaikki.

Sillon kieltämättä otti pannuun.
Swift
Silent
Deadly
1st Recon
Harri

Viesti Kirjoittaja Harri »

Paras selviytymistarina mitä itse olen kokenut oli kun 40k:ssa örkki warbossi juoksi pelin aikana eldareita vastaan 2 wraithlordin, phoenix lordin (olikohan Karandras), guardiansquadin ja bansheesquadin läpi menettämättä yhtään woundia.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Noh, meidän faba megabattlet alkaa yleensä sillä, että dark elf-pelaajan lohikäärmelordi tipautetaan tuuribolttiksella ratsunsa selästä.

40k:n puolella seivasin kappalaiseni bionicseilla kaksi kertaa yhden pelin aikana. :O
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Karu kirjoitti: 40k:n puolella seivasin kappalaiseni bionicseilla kaksi kertaa yhden pelin aikana. :O
Hah, tuo vielä mitään. Nimimerkillä Inquisitor Lordin Bionicseihin Tripla-Kutoset. Ja eikun Hive Tyranttia nassuun Force Weaponilla.

Warppikanuuna ampuu yhdellä woundilla keikkuvaa vampyyria. Strena 10, woundaukseen kutonen, wardi feilaa, kuusi woundia. Puolet armeijasta sulaa seuraavalla vuorolla.

25 Rottaa+Inskinööri tappelee Kuuttakymmentä Zombia ja 4 Lepakkoa vastaan ja voittavat.

7 Jezzailia heittää kuusi kutosta osumisheittoihin Ghouleja vastaan.

Kaikki rottatapahtumat samassa pelissä. >:]
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Raato kirjoitti:Noniin... Skaveneilla sattuu ja tapahtuu. Olin jo varma voitosta TK:ta vastaan kun jezzailit oli räjäyttäny Tomb kingiltä chariotit (siis kaikki viis) alta. Aattelin, että näytetään tolle egyptin kääreneekerille mistä kana pissii ja pumpataan se täyteen skavenblightin nikkeliä (yksinäinen jantteri mun sivustassa). Vanha rotta-kivuton zoomaa tappajan virne naamalla ja heitän kahta nopppaa (itse en edes seuraa noppien pyörimistä ennen kuin kaverin naamalla ollu tuskan ilme muuttu silkaksi riemuksi) tupla nelosilla sitten vajaa älyiset KK-mieheni päättivät teurastaa Armygeneralin ja urheat rottasissini juoksi kentältä ulos kaikki.

Sillon kieltämättä otti pannuun.
Auts....Otan osaa.

Kyllähän näitä on tullut vastaan,vaikka en ole edes paljon pelaillut.Skinkkipappi selviää yksin 20 Dwarf Warrioria vastaan 3 vuoroa.Muistaakseni voitin tämän takia pelin ;)
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Lukittu

Palaa sivulle “Taisteluraportit”