"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Empire Wizard

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Stormyx

Empire Wizard

Viesti Kirjoittaja Stormyx »

http://photobucket.com/albums/a19/Stormyx/
Miltei ensimmäinen maalaamani figu(sisältyi ensimmäiseen 500 pisteeseen) Myös ensimmäinen maalaamani charru. Tuossa yhdessä kuvassa oli salama päällä joten se vähän epäonnistui.

Ja käsitän vallan mainiosti maalien paksuuden mutta sillon en osannut ohentaa.

Uusi kuva: http://photobucket.com/albums/a19/Storm ... G_0227.jpg
Pahoittelen kuvan huonoa laatua mutta isosiskoni osti kameran juuri ja en oikeen osannut käyttää
Viimeksi muokannut Stormyx, Pe 22.07.2005 13:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Joo maalien paksuus on kyllä rumaa, Ja on aika sotkuset värit. Enimmäkseen pidin kirveen päästä. Jos arvosanan haluat 1-10 niin minulta irtoaa 3½.
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

maaleja voisi vähän ohentaa, joitakin kohtia voisi rajata toisella sävyllä tai mustalla ja maalit eivät oikeen ole pysynyt paikoillaan. mutta jos tuo kuuluu ensimmäisiin figuihisi niin hattua nostan. kelpo jälkeä aloittelijalta.
The Great Maw

Viesti Kirjoittaja The Great Maw »

ei se ollut mitään kauhean hineo jälkeä 1-10 saat 2
Gorge,Smash,Stomp,Kill!
Gobirin

Viesti Kirjoittaja Gobirin »

hieman järkevääkin kritiikkiä! Huomatkaa tuo on hänen ihka ensimmäinen figunsa ja se on oikeastaan aika hyvä tämän kohdan huomioon ottaen. Avaimet ja miekka ovat hienosti onnistuneet mutta kasvot ovat aivan liian tummalla värillä maalttu.Oikein mallikasta. (ekaksi figuksi) ekojen figujwen 1-10 saisit muklta ehkä 7 tai 8 :D
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Väri-idea loistava, punainen sahalaita näyttää kaukaa upealta. Mutta toteutus oli mitä oli, eli liian suttuinen ja paksusti maalattu. Ehkä sellainen 3/10.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Iscariah

Viesti Kirjoittaja Iscariah »

-Maalit paksuja
-valkoinen sieltä minne valo ei paista
-värit levinny joka paikkaan

Mitäköhän vielä keksis..
-naaman takia ei näytä velholta vaan joltain mielipuolelta

Sitten jotain hyvää..
+on liimattu baseen oikein päin

EDIT: niin ja arvosana 2
http://www.DarkSky.urli.net

Also Known As Moonpetal.
Jc42

Viesti Kirjoittaja Jc42 »

Ja vielä sellainen homma että ainut kohta jossa taitaa olla kahta maalia päällekkäin(drybrush/highlight ym. ym.) on naama.Pointtini on se, että kaikki kohdat on maalattu "Pensseli juurta myöten purkkiin ja maalit figgeen"- tyylillä, eli joka kohta on maalattu niin märällä pensselillä kuin olla ja saattaa. Toisaalta ei kenenkään ensimmäinen figu ole taide teos. 6½.
Stormyx

Jc kirjoitti:Ja vielä sellainen homma että ainut kohta jossa taitaa olla kahta maalia päällekkäin(drybrush/highlight ym. ym.) on naama.
Hehee, hiuksissakin on drybrush mutta melkein huomaamaton.

no siis nykyäänhän olen kohta melkein vuoden warhammeria harrastanut joten olen parantanut(tajusin ohennuksen hienouden jo aikoja sitten) tuon maalasin noin puoli kuukautta harrastaneena.Väriteema on puna-valko siksi koska armeijani on Talabheim(nyyppä katsoo kaiken kirjasta :) ) uusista ukoista ei vain ole kuvia koska talouttamme ei ole siunattu digi-kameralla(nuo ovat vanhoja kuvia) olen jo maalannut tuosta ukosta valkoisen uusiksi ja korjannut hyppivät maalit. Moonpetalin viestiä lukiessa tuli semmonen fiilis että maalaus taas maistuu.

Niin ja kuka sanoi että se on ensimmäinen figu? olin maalannut tuota ennen 19 swordsmeniä ja 2 kanuunaa miehistöineen.
Jc42

Viesti Kirjoittaja Jc42 »

Stormyx kirjoitti:
Jc kirjoitti:Ja vielä sellainen homma että ainut kohta jossa taitaa olla kahta maalia päällekkäin(drybrush/highlight ym. ym.) on naama.
Hehee, hiuksissakin on drybrush mutta melkein huomaamaton.

no siis nykyäänhän olen kohta melkein vuoden warhammeria harrastanut joten olen parantanut(tajusin ohennuksen hienouden jo aikoja sitten) tuon maalasin noin puoli kuukautta harrastaneena.Väriteema on puna-valko siksi koska armeijani on Talabheim(nyyppä katsoo kaiken kirjasta :) ) uusista ukoista ei vain ole kuvia koska talouttamme ei ole siunattu digi-kameralla(nuo ovat vanhoja kuvia) olen jo maalannut tuosta ukosta valkoisen uusiksi ja korjannut hyppivät maalit. Moonpetalin viestiä lukiessa tuli semmonen fiilis että maalaus taas maistuu.

Niin ja kuka sanoi että se on ensimmäinen figu? olin maalannut tuota ennen 19 swordsmeniä ja 2 kanuunaa miehistöineen.
Anteeksi, se on jotenkin refleksi nähdessäni mielestäni vähemmän hienon figun :D...
Stormyx

Jc kirjoitti:Anteeksi, se on jotenkin refleksi nähdessäni mielestäni vähemmän hienon figun :D...
kiitos.

No ei, tajusin kyllä itsekkin että tuolla en tuollaisena enää kehtaisi pelata, onneksi nykyään erilainen.
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

No mut hei kuiteski eka figu? Kyl toi ny iha kivan näköne on ekaks.
Saat 5-
Elrondin Fight Paremmaksi!

Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Työntäkää ne arvosanat jo sanonko minne? Niistä ei oikeasti ole paljoa iloa, tai no en minä sitä voi täysin tarkkaan tietää mutta silti. Jos ei ole parempaa sanottavaa niin olisi ennemmin sanomatta.

Itse figu, okei, maalit paksuhkoja. Mutta ei sille voi enää mitään kuten olitkin kertonut.
Värit ovat ainakin suurin osa kohdillaan, eri värejä löytyy ja semmoista. Ehkä jopa pienen hailaitin poikasta parrasta ja vasemmasta kädestä. Alusta on erittäin mallikkaan näköinen. Silmätkin ovat maalattu, siitä propsit.
Olet tainnut tehdä kasvoille kokonaan washipesun, minäkin tein niin ensimmäisilleni vikuilleni kun sain washin. Iho kaipaisi enää toista ohutta kerrosta maalia niin syvennykset olisivat erittäin mallikkaat. Sauvan koriste on mallikas, siinä on jopa varjostusta.

Sitten vielä pieniä käytännön vinkkejä, jos figuun tulee paljon vaaleata väriä niin valkoinen pohja on parempi.
- Kynä-ääliö
Stormyx

Bilteman harrastelijamaalivalikoimassa ei ollut kuin harmaata.
Kivaa kummiskin kun joku huomasi basen ja muutkin kohdat joita olin yrittänyt varjostaa/korostaa.
Uusi kuva samasta ukosta korjattuna taitaa tulla kesän lopulla.
Warcrafter

Viesti Kirjoittaja Warcrafter »

Kyllä toi väriteema on ihan ok sinänsä mutta kaipais vähän syvenystä ja korostusta. Heppu muuten muistuttaa aika paljon white maageja Final fantasyistä (oliko ihan tarkotuksella) :D
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Pancake

Viesti Kirjoittaja Pancake »

Kaunisteltu vastaus: Ihan kelpo figu ensimmäiseksi. Maalit kohdallaan, highlightia yritetty, silmät maalattu, ihan ok base. Siitä se käyntiin lähtee, semmone 7 1/2

Totuus: Sottainen, ruma, maalit ei peitä hyvin, hienompi maalaamattomana. Arvosana 2.
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Hah, jos se on noita ensimmäisiä figuja niin johan on hieno väriteema, pian saa jo hienommat ja ohuemmat maalikerrokset tehtyä ja kasvoista enemmän irti...

Siis ensimmäinseksi hahmoksi varsin mukavannäköinen miekkonen.
(Maalaamaan oppii vain maalaamalla, eli lisää vain tuhertamaan)

...onkohan liian vaikeaa tämä minun teksitini...
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Mr. Mushroom

Viesti Kirjoittaja Mr. Mushroom »

Oon vähän samoilla aaltopituuksilla Gobirinin kanssa. Olis hauska tehdä joskus tänne sotuun sellanen "kaikkien eka figu"-galleria. Olis hieno nähä siellä sitten kaikkien näitä super hienoja ekoja miniatyyri kasoja..:) mut figu on kieltämättä maalattu turhan paksuilla maaleilla.. harjoitusta, ja harjoitusta.. no problem!
Don´t cook mushrooms whitout matt varnish.. if you don´t have it, use PVA glue..
Aissi

Empire

Viesti Kirjoittaja Aissi »

Joo, onhan se hyvä aloittelijan figuks. Ja kuten muut jo sanoivat, maalia on liian paksusti. Muuten ok
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

voisit vähän smoothailla blendejä
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”