"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Empire Wizard

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Omenapoika kirjoitti:voisit vähän smoothailla blendejä
Mikä ei kuulu joukkoon a)ensikertalainen b)smooth c)blendi.

Kaikki sanottava on oikeastaan jo sanottu. Hyvä (melkein)ekaksi figuksi.
Kokonaisuutena antaisin 7-8(aloittelija-asteikko)..
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Stormyx

Viesti Kirjoittaja Stormyx »

Uusi kuva laitettu, korjasin naamaa ja valkoisen värin.
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Minun mielestäni tuo on ihan hieno,suosittelisin että kuivaharjaisit partaan ja muuhun tukkaan päässä jotain vähän vaaleampaa ruskeaa.Ohenna maaleja ja blendit vois olla smoothimmat :D

Kyllä minä antaisin tuolle vitosen.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Tanen

Viesti Kirjoittaja Tanen »

aika ruma suoraan sanoen, maalit liian paksut, ja kuvan laatu ei ole mikään hyvä. dry brushaamalla saa ihmeitä aikaan, ohentamalla maaleja figu ei olis niin suttunen, ja, ja ,ja no onhan penselisi hyvä ja puhdistat sen tarpeeksi usein? yleinen ongelma. tiedän kokemuksesta.arvosanaksi 3, olen kyllä paljon kauheampiakin figuja nähnyt...
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Kuten jo sanoinkin niin ei tuollainen arvosteku ole tällaisissa asioissa kohdallaan, vaan neuvoista ja nikseistä olisi enemmän hyötyä, kun kaveri ei ole kerran paljoa maalaillut.

[Naamoihin voisit alkaa käyttää ruskean päälle vaaleampaa maalia, Brz.fleshiä ja sitä (jos haluat) niin sekoita skull whiten kanssa ja lisää kasvojen ulkoneviin kohtiin... esim. nenä, leuka,poskipäät...]

(Hmm. joskus kun ehtii niin voisin kai lisätä tänne miun Tontuista kuvia. [Ei tällä hetkellä oonistu] ja viereen voisin lisätä 9-10 vuotiaana maalaamiani 40K Kaamoksia siihen viereen, oli eka armeijani)
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”