"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Reaper, Warlord: Lysette, haltia maagi

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Matti
Valvoja

Reaper, Warlord: Lysette, haltia maagi

Viesti Kirjoittaja Matti »

Valmistaja: Reaper
Sarja: Warlord
Faction: Elves
Figu: 14022: Lysette
Sculptaaja: Werner Klocke

Kuva:Täällä.

Horinaa
Pitkästä aikaa sain maalatuksi jotain, pari viikonloppua laiskahkosti maalaten tähän upposi ja vielä hitusen vaatiisi viilailua, mutta voi olla että jätän tälläiseksi ja alan maalata seuraavaa nappia.

Tyytyväinen olen kasvo-osaan, josta on myös mehustelu lähikuva (hei, enks mä oo hyvä? ;)), väriteemaan kanssa olen melko tyytyväinen, eikä DLSkään näytä loistavan poissaololla. Alunperin piti tehdä paidasta läpinäkyvä ja lisätä figuun puunoksiston varjoja, puolukoita alustaan, freehandia mekon ulkopuolellekin, kuten kultasia lehtiä jne. mutta totesin, että vedin jotkut kohdat sen verta rajusti toiseen suuntaan, etteivät nuo enää toimisi.

Tyytymätön olen aika moneenkin seikkaan, kuten solkiin, miekkaan, korvaan, beige-osaan + freehandeihin, sauvan nauhoihin.

Kokonaisuutena kuitenkin hyvä juttu, että sain sentään jotain pitkästä aikaa näinkin pitkälle valmiiksi. Kuukaus-pari maalamatta teki sen, että parikin aiempaa viritelmää tipahti nitromors-kylpyyn jo peruvärien jälkeen. :P Ehkä nyt alan hiljalleen saamaan maalauskunnon kohdalleen.

Alusta on siis 25mm kokonen, johon voi figunkin koon suhteuttaa.

Kysymyksiä? Kommentteja?
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Markus

Viesti Kirjoittaja Markus »

Todella hyvin maalattu! Mihin skaalaan reaperin minit sijoittuu?
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

WOW... loistavaa jälkeä. Etenkin kasvot saavat kuolaamaan.
Matti
Valvoja

Forest ranger kirjoitti: Mihin skaalaan reaperin minit sijoittuu?
Warlord-sarja (johon tämä kuuluu) on 28-30mm skaalaa. Tämä nappi menisi kyllä 20mm alustalle jotenkin ja kaipa tuo esim. maagiksi warhammeriin sopisi.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

todella upea !
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Damn, man - luot suorituspaineita. Itse satuin tuon samaisen figun ostaan tässä parisen viikkoa sitten, ja tarkoituksena oli maalata se "joskus kun kerkeän", eli 'Conin jälkeen.

Oikein näppärän näkönen figu siis. Värit toimii kivasti jnejneplaaplaa.

Sculpti on kyllä ihana - kuten moni muukin Reaperin tyttteleistä.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Aijai kun hieno.
Jos miulla olisi nyt aikaa tehdä syväänluotaavia kommentteja ja kritiikkiä niin sellaista varmaan tulisi, mutta tyydyn vaan sanomaan että onpas pirun hieno. Paljon parempi tuo on IMO, kun se siun pimeämpi keiju taikka Judas. Ropeconiin näytille ^^
Silmässä joko ei ole kimmettä tai se on liian pieni
Viimeksi muokannut Maelis, Su 17.07.2005 22:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Matti
Valvoja

Nostra kirjoitti:Damn, man - luot suorituspaineita. Itse satuin tuon samaisen figun ostaan tässä parisen viikkoa sitten, ja tarkoituksena oli maalata se "joskus kun kerkeän", eli 'Conin jälkeen.
Kannattaa muuten sitten tehdä pari asiaa miekalle: Ensinnäkin viilata se "teräväksi", alussa se on tolkuttoman paksu ja itse olen tyytyväinen viilaukseen. :) Sen sijaan riimutkin olisi ainakin mun kappaleessa kannattanut viilata pois, ovat niin epämääräistä sotkua ja pientä, ettei mitään tolkkua saa... voi tosin olla, että viilasin osan vahingossa pois terottaessani miekan.

Edit:
Maelis kirjoitti: Aijai kun hieno.
Jos miulla olisi nyt aikaa tehdä syväänluotaavia kommentteja ja kritiikkiä niin sellaista varmaan tulisi, mutta tyydyn vaan sanomaan että onpas pirun hieno. Paljon parempi tuo on IMO, kun se siun pimeämpi keiju taikka Judas. Ropeconiin näytille ^^
Enköhän mä voi tän sinne tuoda ihmisten hypisteltäväksi, vaikkakin takaa tää ei ole lähellekään yhtä hyvä ja on paljon rumia kohtia, jotka on voinut piilottaa sopivalla kuvakulmalla, esim. jalkine on tosi tökerö kun alustassa oleva mätäs esti sen maalauksen tehokkaasti.
Silmässä joko ei ole kimmettä tai se on liian pieni
On siel kimme, etkö huomaa? Pirun pieni kyllä, mutta parantaa silti kummasti. :) Meni vähän arvonnalla toi kimmeen koko, liian suuri tuli pari kertaa ja se näytti höhlältä, nyt se on ehkä hitusen turhan pieni muttei kuitenkaan häiritsevästi.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Kasvot ja hiukset ovat oikein hyvin onnistuneet, ja varsinkin tuo hiuksiin maalattu kimme tuo niihin minusta mukavasti eloa. Miekasta on vähän paha sanoa kun kuvassa se näyttää jotenkin tummalta.

Tuo korva on jotenkin hassu. Lieneekö kehnon skulptin syytä vai miksi se näyttää hieman epätasaiselta, kuin joku goblinin korva? Kaiken kaikkiaan varsin onnistunut tuotos, joskaan ei ihan parasta Matti-laatua.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Haltiamaisen pehmeät kasvot. Ne myös mielestäni onnistuivat hyvin. Tiedät itse, mikä tuossa on onnistunutta, mutta otan esiin muutaman nillityksen (täydellisyyteen pyritään palautteen kautta): Hiuksien high light menee liian valkoiseksi. Olisit maalannut korostuksen esim. luun värillä. Sama juttu sauvan nauhan high lighteissa. Free handit ovat kyllä yllättävän huonot (korkeaan) tasoosi nähden. Ei niiden koristeellisempia tarvitse olla mutta jotenkin 'sirompia'. Base on kans yksinkertainen. Se sopii figuun mutta jokin yksityiskohta tai maastonvaihtelu siinä voisi olla.

Ei sen kummempaa palautetta, pidän figun yleisilmeestä, joka toimii.
morgga

Viesti Kirjoittaja morgga »

erittäin kaunis figu :O muuta ei voi sanoa
for the horde!
shiwan8

Viesti Kirjoittaja shiwan8 »

Varsin mukava nappi. Maalauksen jälkeen muistuttaa hieman Tarja Turusta, mikä ei ole huono asia.
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

Erittäin hieno etenkin ihastuin kasvoihin ne ovat loistavat. Jos viittit niit voisitko pommittaa privalla miten teit nuo kasvot ja sitten vaan jatkaa tähän ;). Loistava nappi.
Elrondin Fight Paremmaksi!

Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Mr. Mushroom

Viesti Kirjoittaja Mr. Mushroom »

Mieletön.. hyvin yksinkertaista..:)
Don´t cook mushrooms whitout matt varnish.. if you don´t have it, use PVA glue..
Pikku-Oskari

Re: Reaper, Warlord: Lysette, haltia maagi

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

Matti kirjoitti:Alunperin piti tehdä paidasta läpinäkyvä
Perverssi.

On tosiaan aika jumalaisen nätti nappi. Ei kyllä monelta luonnistu tuollainen maalausjälki, vaikka pällään seisoisi.
Matti
Valvoja

Sisius kirjoitti: Jos viittit niit voisitko pommittaa privalla miten teit nuo kasvot ja sitten vaan jatkaa tähän ;).
Ei siinä oikein mitään kummallista ole, ensin laitoin elffleshin, sitten washasin ohuesti flesh washilla + vesi+flow improver (vähentää pintajännitystä) sekotuksella, koska pidin perusväriä vähän turhan vaaleana sittenkin. Sen jälkeen sitten higlightasin elf fleshillä, johon sekoitin aina hitusen Vallejon model color ivoryä enemmän, mitä vaaleampaa kohtaa mentiin.

Tuon jälkeen sitten tein huulet, alahuuli squidpinkillä korostettuna kohti ivoryä, ylähuuli oli Miniature paintsin pähkinän ruskealla.

Silmämunat maalasin ensin vaaleanharmaalla, jonka korostin ivoryllä (vaaleanharmaata ei jäänyt juurikaan näkyviin). Sitten rajasin silmät mustalla, jonka jälkeen pupillit paikoilleen, jonka jälkeen vielä ivoryllä pieni kimme (tässä tapauksessa hyyvin pieni).
Pikku-Oskari kirjoitti:
Matti kirjoitti:Alunperin piti tehdä paidasta läpinäkyvä
Perverssi.

Mitä perverssiä siinä olisi ollut, että hihat olisivat olleet läpinäkyvän näköiset?
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Tähän kyllä voisi jo sanoa että johan on kaunis.
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Mekol

Kaunista

Viesti Kirjoittaja Mekol »

saisivat teinikanatkin pyrkiä tuollaiseen kauneuteen. Bella Bella, hienoa työtä
"olemme maailman sivistynein rotu, meillä on eniten tapoja teloittaa"Tämä pätee myös meihin ihmisiin
Iscariah

Viesti Kirjoittaja Iscariah »

Hienosti maalattu, mutta näyttää jotenkin ummehtuneelta :| Miekka liian tumma.

EDIT: eipä näytäkkään ummehtuneelta kun pistää ruudun valoisammalle.
http://www.DarkSky.urli.net

Also Known As Moonpetal.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

valitettavasti hieman on lakka syönyt tuon figun näyttävyyttä - ota jatkossa kuva ennen lakkaamista
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”