Orc Guard Tower ja Tower Keeper
-
Palava Nuoli
- Viesti:
nyt tossa on kaikki suhtkoht valmista paitsi et noi tyypit maalataa ja pari kilpee lisää seinille ja kaks sellast lurkkupäät (jos on sarvet) noitten nuoli tykkien yläpuolelle. ja noi beissien reunat kaipaa vähä säätöä...
oon oikeestaa ihan tyytyväinen tohon
niin ja kiitos muuten tähän astisista kommenteista kaikille
niin ja kiitos muuten tähän astisista kommenteista kaikille
on toi kyllä aika uskomaton. miten te onnistuitte tekee ton noin hyvin? noi säännöt on kyl aika surkeet, koska eihän siinä oo mitää järkee jos joku viikatemantaa 2 ld(vai mikä se nyt olikaa)
se sieni on kyl ihan järkevä sillo ku se stö sen sienen, niin se saa parannettuu yhen haavan.
eihän dark elffeilläkää oo kaikki kovin järkevää, kuten malus darkblade. sillon kun se juo sen taika juoman nii se saa +1 ws, +1 s, +2t, +2I
ja se voi juoda sen taika juoman joka vuoro...
se sieni on kyl ihan järkevä sillo ku se stö sen sienen, niin se saa parannettuu yhen haavan.
eihän dark elffeilläkää oo kaikki kovin järkevää, kuten malus darkblade. sillon kun se juo sen taika juoman nii se saa +1 ws, +1 s, +2t, +2I
ja se voi juoda sen taika juoman joka vuoro...
nii mutta se onki aika kova äijä.. eikä se paina ees niin hirveesti. ku ajattelet että ne voima miehet jaksaa vetää jotai junia, mutta toi tower keeper on paljon kovempi ku joku hikinen voimamies.Niin kai se nyt jaksaa sitä vetää.
hei sony, se popsii sitä sientä sen selässä ja saa siitä hallusinaatioita ja niiden voimalla se vetää sitä
hei sony, se popsii sitä sientä sen selässä ja saa siitä hallusinaatioita ja niiden voimalla se vetää sitä
no on toi silti aika patentti ja selässä sienet sun muuta 
No en sano enempää, mutta toi sun oma luovuus on ollu ainaki näin alussa aika heikoilla.. keksi joku oma tyylikäs teema mistä sun figut tunnistaa. Azuuhilla ne on persoonalliset ajoneuvot ja konversiot, sekä sienet, mulla taas sitten ne salamat (ja se on sitte Night Lordien teema, että en mä nyt sitä niin kauheasti matkinu codexista, vaan se menee fluffin mukaan).
No en sano enempää, mutta toi sun oma luovuus on ollu ainaki näin alussa aika heikoilla.. keksi joku oma tyylikäs teema mistä sun figut tunnistaa. Azuuhilla ne on persoonalliset ajoneuvot ja konversiot, sekä sienet, mulla taas sitten ne salamat (ja se on sitte Night Lordien teema, että en mä nyt sitä niin kauheasti matkinu codexista, vaan se menee fluffin mukaan).
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
mä nyt lisään viel yhen kuvan tosta tornista/maastosta ku en viittiny tehä uutta topiccii... (siis pää asiassa maastosta)
http://www.linnunrata.net/users/sbaer/Terrainv.JPG
toi maaston pohja on tehty sahanpurusta ja kattokaa miltä se näyttää 8O ! mun mielestä aidommalta ku gw:n ruohomatto...
http://www.linnunrata.net/users/sbaer/Terrainv.JPG
toi maaston pohja on tehty sahanpurusta ja kattokaa miltä se näyttää 8O ! mun mielestä aidommalta ku gw:n ruohomatto...