"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Oletko pitänyt "taukoa" miniatyyreistä ??

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Hellbender kirjoitti:Viime aikoina ollu aika "melko" vähissä. Töihin menee matkoineen about 12 tuntia päivässä. Siihen päälle viellä liikuntaharrasteet. Viikonloppuisin jaksanu vähän tuhertaa. Pelaamaan päässy vissiin kerran kahden kk aikana. Voiskohan junassa maalata? =D
Ainakin Garoth maalaili junassa matkalla Joensuun Fanaticciin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Henkkari

Viesti Kirjoittaja Henkkari »

Joo-o. Ite pidin tässä taukoo siitä saakka ku World of Warcraft tuli suomee :) mut pari päivää ennen koulun alkamist kiinostus palasi
Dru Perim kirjoitti:
Opetus: juuri kun luulet lopettaneesi figuharrastuksen, huomaatkin vain pitäneesi taukoa.

- Dru Perim
tuo on totta :P
TheBerzerker

Viesti Kirjoittaja TheBerzerker »

Ai , että taukoa? Olen pitänyt koko kesän paitsi alku kesästä menin Pink Knightin seuraksi figu ostoksille (vai oliko se vielä kouluaikana?). Sieltä tarttui mukaani Crom the Conqueror.
Seuraavaksi suunnittelen ,nyt kun taas jaksan, Skryre armeijaa.
Et tshilleen .Sotussa en ole ollut piiiitkään aikaan.
Noh tästä se alkaa (taas).
Solid

Viesti Kirjoittaja Solid »

.
Viimeksi muokannut Solid, La 10.01.2015 08:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Mä en saa aina sitä inspiraatiota niitten figujen maalaukseen......
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Pjoo

Viesti Kirjoittaja Pjoo »

Nàzgûl wraith kirjoitti:Mä en saa aina sitä inspiraatiota niitten figujen maalaukseen......
minä en koskaan, ainakaan rivimiesten.
N.Hirvelä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä »

maalaukseen on vaikee saada inspiraatiota, kun oon siinä niin huono, mutta olen koukussa pelaamiseen, haluun pelata aina, sillä pidän pelistä, sen verran hyviä muistoja tullut pelatessa....(ei, olen hävinnytkin, mutta tällä hetkellä paras muisto on tasapelistä).
Drâyhèn

Pjoo kirjoitti:
Nàzgûl wraith kirjoitti:Mä en saa aina sitä inspiraatiota niitten figujen maalaukseen......
minä en koskaan, ainakaan rivimiesten.
5 Terminaattorin maalaminen vaatii jo paljon inspiraatiota, että jaksaa yleensä alkaa maalaamaan.

Jos keksit jonkun kivan väri teeman niille ni sitten.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Terminaattorejahan maalaa jo ihan ilokseen, rupea sitten puhumaan inspiksestä kun hyllynreunalla kyttää 80 Yöhiittä maaleja odottelemassa.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Drâyhèn

Coridus kirjoitti:Terminaattorejahan maalaa jo ihan ilokseen, rupea sitten puhumaan inspiksestä kun hyllynreunalla kyttää 80 Yöhiittä maaleja odottelemassa.
Niinhän niitä,siis sitten kun keksit sen jonkun kivan väri teeman etkä vain chaos blackia jne.
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Kivakin väriteema muuttuu yleennsä vähemmän kivaksi ensimmäisen kymmenen miniatyyrin jäkeen.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Kola

Viesti Kirjoittaja Kola »

Henkkari kirjoitti:Joo-o. Ite pidin tässä taukoo siitä saakka ku World of Warcraft tuli suomee :) mut pari päivää ennen koulun alkamist kiinostus palasi
Dru Perim kirjoitti:
Opetus: juuri kun luulet lopettaneesi figuharrastuksen, huomaatkin vain pitäneesi taukoa.

- Dru Perim
tuo on totta :P

Allekirjoitan.
Eli itsekkin myin figut (ja ne perskuleen sääntökirjat) joskus talvi-kevät aikana kun ei uusista Weed Elffeistä ollut mitään tietoa (eikä vanhoja viitsinyt ostaa). Örkkejä jossain vaiheessa ostelin, mutta en kerinnyt edes yhtä figua maalaamaan ennen kun alko jo tympimään. Sääntökirjat oli jo ja tietysti piti nekin mennä myymään. Kesäälä postiin tipahti seurakunnan kerhon-ohjaaja kirje ja siellä se sitten oli Warhammer-kerho, jota päädyin kaverin kanssa vetämään (siis alkaa vasta 14.9). Sitten käväsinki GW:n nettisivuilla ja siellä ne oli uudet Weedit! Hypin innosta siihen asti kunnes löin pääni vanhempien parvisänkyyn (Auts...). Eli nyt on Weedi-army hakusessa.

Kiitos...
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Tuli n. 5 vuoden tauko kun yläasteella alkoi yöelämä kiinnostamaan enemmän..sitten taas parikymppisenä tuli yks joulu kauhee kiusaus ostaa pari figua, nyt tätä on jokusen vuoden taas kestäny =)

Välillä pidän kuukauden tai pari etten maalaa mitää, ei vaan jaksa eikä nappaa mutta ei sitä nyt lasketa tauoksi.
SeXeli

Viesti Kirjoittaja SeXeli »

no kyll'ä mullakin oli just jonkun 4 kk ájan tauko ja nyt tässä taas pikku hiljaan alan päästä taas makuun...
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

Ollu taukoa enemmän tai vähemmän nyt parisen vuotta, mutta innostus on lähteny taas käyntiin. Nyt pitäs täältä uudelta asuinalueelta (Tampere) löytää enää pelikavereita..
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

Taisi olla niin että olin koko kesän pelaamatta Warhammeria ja maalauskin oli kesällä kyllä vähäistä. Mutta nyt ollaan palattu normaaliin Warhammer arkeen.
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Päiväkerrallaan vain ja ilman päämääriä et edes huomaa/muista että olisit mitään erityisemmin maalannut.

Vähän kun sählään joka päivä (10min-1tunti) niin kyllä ne siitä pikkuhiljaa rupee joltain näyttääkin :)

kesällä tulee usein pitkiä taukoja, mutta kyllä talven kylmyydessä viihtyy hyvin kotona maalailemassa ukkoja.
Soi viulu
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Puolen vuoden tauko meneillään. Välissä viimeistelin marauderrykmentin... Ehkä sit joskus...
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Tällä hetkellä on tauko päällä. Katsokaas, ystävät, kävi niin suttuisesti että menin hankkimaan pirullisen tietokonepelin nimeltä World of Warcraft. Eikä tässä vielä kaikki, onnistuin vielä luomaan hahmoni roolipelausserverille. Koukussa? Enhän minä, mutta kun ne muut.

Tosin, uudet kääpiöt vaikuttavat sen verran mielenkiintoisilta, että innostus saattaa pikkuhiljaa palailla. Onhan meikäläisellä jo se lvl 60 hahmokin.

Aijoo, en ole tainnut tänne foorumeillekkaan vähään aikaan kirjoitella? Moro kaikille vanhoille tutuille ja uusille naamoille!
johannes
Valvoja

Viesti Kirjoittaja johannes »

JarLoz kirjoitti:Tällä hetkellä on tauko päällä. Katsokaas, ystävät, kävi niin suttuisesti että menin hankkimaan pirullisen tietokonepelin nimeltä World of Warcraft. Eikä tässä vielä kaikki, onnistuin vielä luomaan hahmoni roolipelausserverille. Koukussa? Enhän minä, mutta kun ne muut.
Eläpä muuta virka :) sama homma, kohta 2xlvl 60 hahmoa... siihen päälle musiikki-, työ- ja kouluharrastukset niin jäähän sitä aikaa sitten nukkumiselle just.

Tahaton tauko päällä

-J
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”