IG vs Dark Angelit
IG vs Dark Angelit
Eli...pelaan usein kaveriani vastaan jolla on n.1000p dork angeleita, enkä ole voittanut kertaakaan. Kysymys kuuluu mitä hittoa mä tarviin voittaakseni........vastustajan armeija: whirlwind,predator,dredi,2 tactical squadii,10 scouttii(6 snipuu)+HQ ja/tai joku ihmee master of sanct..... jol on thunder hammer. omat armeija mahdollisuudet on lähes rajattomat(ogrynei ratlingei storm trooppei,demolisher + vancuisher, platoonei jne)
The bodies of ours and our foes, the sea of death it overfolws, in no mans land god onky knows, in to the jaws of death we gooooooooo!
-
vompovompatti
Kannattaa miettiä vastustajan heikkouksia: modelien määrä, lähitaistelu, ampuminen, pst tai jalkaväen tuhoaminen. Tämän jälkeen käytät röyhkeästi hyväksesi vastustajan heikkouksia.
Pimeitä enkeleitä vastaan ottaisin paljon kaartin jalkaväkeä ja rynnisin päälle. Saavat niin paljon laukauksia että jotain kaatuu varmasti. Pöydän koosta ja maaston määrästä riippuen myös basiliski/basiliskejä tappamaan vihollinen kaukaa ja pinnailemaan.
Pimeitä enkeleitä vastaan ottaisin paljon kaartin jalkaväkeä ja rynnisin päälle. Saavat niin paljon laukauksia että jotain kaatuu varmasti. Pöydän koosta ja maaston määrästä riippuen myös basiliski/basiliskejä tappamaan vihollinen kaukaa ja pinnailemaan.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
- Half-breed
Muista, että Dark Angelit ovat "vain" mariineja, joten näihin toimivat hyvin kaikki tunnetut mariinin tappo vehkeet, kuten: Basilisk, Leman Russ, Missile Launcher ja Lascannon. Lisäksi kannattaa yrittää keskittää tulitusta, kuin jakaa sitä vähän kaikkialle, etenkin jos vastassa on toinen ampuva armeija (milloin DA ei olisi ampuva).
Toinen tärkeä juttu on vihollisen joukkojen vaarallisuusaste, nimittäin tuosta listasta varmasti pahimpia ongelmia sinulle tulee aiheuttamaan Whirlwind, Dreadnought ja Predator, eli yritä tuhota/taistelukelvottomaksi nämä mahdolisimman nopeasti.
Toinen tärkeä juttu on vihollisen joukkojen vaarallisuusaste, nimittäin tuosta listasta varmasti pahimpia ongelmia sinulle tulee aiheuttamaan Whirlwind, Dreadnought ja Predator, eli yritä tuhota/taistelukelvottomaksi nämä mahdolisimman nopeasti.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
juttu on nyt vain niin että mä oon kokeillu lähes kaikkea paitsi bassua (koska mulla ei oo semmosta) ja vastusta on aika hyvä klosiksessa+sillä jätkällä on ukomaton noppa onni että....
The bodies of ours and our foes, the sea of death it overfolws, in no mans land god onky knows, in to the jaws of death we gooooooooo!
-
vompovompatti
Sellainenkin tosiasia saattaa käydä mielessä että kaveri on vaan parempi pelaamaan. Jotkut pelaa liigaa jotkut NHL:ssä... ja sitten ovat ne joilla ei ole jakoa.cadia XII kirjoitti:juttu on nyt vain niin että mä oon kokeillu lähes kaikkea paitsi bassua (koska mulla ei oo semmosta) ja vastusta on aika hyvä klosiksessa+sillä jätkällä on ukomaton noppa onni että....
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Syitä miksi hävitään/voitetaan pelejä:
- Parempi ja tehokkaampi lista
- Parempi stategisti/pelisilmä
- Taivaallinen/helvetillinen noppaonni
- Epäreilu kenttä (maasto ja asettelu)
- Huijaaminen
Noi nyt pitäisi kattaa kaikki mahdolliset tavat mitä voi olla pielessä (on paremmin vastustajallasi) pelissä. Jos lähdet kehittämään jotain niistä, niin eiköhän se pelikin parane.
- Parempi ja tehokkaampi lista
- Parempi stategisti/pelisilmä
- Taivaallinen/helvetillinen noppaonni
- Epäreilu kenttä (maasto ja asettelu)
- Huijaaminen
Noi nyt pitäisi kattaa kaikki mahdolliset tavat mitä voi olla pielessä (on paremmin vastustajallasi) pelissä. Jos lähdet kehittämään jotain niistä, niin eiköhän se pelikin parane.