"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hehkeä sininen iho. (haltia)

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Perzzza
Viesti:

Hehkeä sininen iho. (haltia)

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Onpa lupaava otsikko :D Okei. Ongelmana on väsätä sellainen haltianeitonen, reaperin joku aryelplaaplaaplaa-ranger. Komea figu onkin ja haluaisin tehdä siitä sellaisen haltiamaisen. Ja kuuhaltiamaisen eritoten. Sinertävän heleää ihoa haluaisin ja olen nyt miettinyt että miten hitossa sen teen. En halua kuollutta ihoa, vaan sellainen jännän. Sanooko tämä jotain jollekulle? Otetaan vaikkapa joku Forgotten Realms, siellä tällaisia kuuhaltioita hyppii. Joskus on tullut myös vastaan jossain coolminiornotissa, mutta en löytänyt haulla.

Ideoita, anyone?
niih.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Ainakin tätä.. Ice blueta voisi käyttää.. Sitten siihen jotain vaaleempaa ihon väriä. Voisi olla ihan hyvä. (ei varmaa) :p
Mr_Fineday

Viesti Kirjoittaja Mr_Fineday »

Blue ink?
(Eli valkoinen alusta ja sitten vaikka inkkiä veden kanssa päälle. Oli vain ehdotus, ei todellakaan mitään hajua toimiiko, mutta aseisiin ainakin)
Viimeksi muokannut Mr_Fineday, Ke 07.12.2005 19:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Skrixqueek

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

violetin sävyjä ja vaalennettua ice blueta.
Perzzza
Viesti:

Tarvisin vielä ihan käytännön asioita :)

Ja löytääkö joku enemmän nero kuin minä (ei paljoa vaadita) jostain kuvaa tällaisesta toteutuksesta?

Vähänkö kävi hassu idea. Jäähaltia.
niih.
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Mikset vain aloita Regal blue basecoatilla ja lähde siitä sitten korostamaan ihoa ensiksi enchanted bluella ja sitten vain valkoisen ja enchanted bluen mixillä aina valkoista lisäämällä. Sitten vaikka ink wash ja vielä pari kirkasta korostusta. En nyt ihosta ole varma että miltä näyttää mutta näin minö korostan siniset osat.
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

Tee samantien siitä drow niin voidaan nauttia siitä että ei ihmeteelä puolta tuntia mitä helvettiä se esittää...

(anteeksi off-topic, kun se vaan on nykyään niin usein sellaita...)
Tol Cormp Norz Norz Norz
Perzzza
Viesti:

King lizard kirjoitti:Tee samantien siitä drow niin voidaan nauttia siitä että ei ihmeteelä puolta tuntia mitä helvettiä se esittää...

(anteeksi off-topic, kun se vaan on nykyään niin usein sellaita...)
Älä sitten saakuli edes heitä offtopikkia. Itse siinä sitä jauhat.

Mitä ihmetellä puolta tuntia? Heität aika outoa settiä, täytyy sanoa. Kuten keskustelu kertoo, kysyn neuvoa mitenkä maalata jonkinlainen sinertävä iho.
niih.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Perzzza kirjoitti: Mitä ihmetellä puolta tuntia? Heität aika outoa settiä, täytyy sanoa. Kuten keskustelu kertoo, kysyn neuvoa mitenkä maalata jonkinlainen sinertävä iho.
Itse olen käyttänyt ice blueta pohjalla, tätä highlightannut sekoittamalla yhä enemmän valkoista, ohut glaze sekoitettua sinistä inkkiä ja valkoista maalia päälle. Kaivan kuvan, jos ehdin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Mä tekisin silleen, et sekottaisin ensin ihonväriin jotain tumman sinistä tai sinistä - riippuen siitä kontrastista mitä haet (ehkä 50/50 mixi) - pohjaksi. Sitten tuohon sekoitukseen lähdet lisäämään valkoista ja ehkä vielä hieman lisää ihonväriä aina jokaisella layerillä, kunnes viimeiset korostukset on haluamasi kirkkaita.
Jos tuon jälkeen sinisyys ei vielä tule ihosta mielestäsi tarpeeksi hyvin esille, niin voit vetää päälle pari ohutta glazea ohennetulla sinisellä inkillä.

Jos tämä on joku tärkeä nappi, niin kannattaa tehdä pari testi maalausta joillekin vähemmän tärkeille figuille, jotta löydät oikeat aines suhteet :)
Kyl se kokeilemalla löytyy!
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
pokka

Viesti Kirjoittaja pokka »

Itse lähtisin enchanted bluesta ja liikkuisin ice blueen päin. Highlightit sitten valkoisen ja ice bluen sekoituksella ja ehkä jopa puhtaan valkoisia, kevyitä highlighteja vielä.

Tietty sävyeroista tulee korkeat, mutta itse pidän tällaisesta ainakin.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Vetäisin ehkä jollakin purplella alun. Ja sitten lähtisin layeroimaan todella pienillä värivaihdoksilla vaikka ice blueen ja lopulta ihan valkoiseen. Silloin ainakin saisi sellaisen Warcraft tyylisen ihon.
Lalalaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”