Armottomat munkit
-
Sotawasara
Delf Noble ws. ogre bruiser
Pelasin Vähän aikaa sitten ekan pelini Delffeil ja army general oli Delf Noble.
Noble oli 19 spear manin kaa. Lisäks oli sorsa 18 crossbow menin kaa.
No tietenkin vastas oli ogret ja läjä ogre bullei. Ogre armeija koostu bruiserist, butcherist, muutamast ogrest ja 24 gnoblarista( ne oli vaa six et 2
core valintaa täyttys). No oli pelattu muutama roundi ja vajaa lukunen ogre bull rigmentti jos oli butcher ja bruiser nii hyökkäs 19 spearmanin ja noblen kimpuu ja bruiser haasto noblen kaksintaisteluun ja otinsen huvikseen vastaan. Sit sen jälkeen Bruiser sai turpaa 10-0. mä tapoin sen 3"roundilla" ja hauskinta oli se et se ei aiheuttanu mulle yhtään woundii.
eikä mun noblel ollu ku tavallinen hand weapon!
Noble oli 19 spear manin kaa. Lisäks oli sorsa 18 crossbow menin kaa.
No tietenkin vastas oli ogret ja läjä ogre bullei. Ogre armeija koostu bruiserist, butcherist, muutamast ogrest ja 24 gnoblarista( ne oli vaa six et 2
core valintaa täyttys). No oli pelattu muutama roundi ja vajaa lukunen ogre bull rigmentti jos oli butcher ja bruiser nii hyökkäs 19 spearmanin ja noblen kimpuu ja bruiser haasto noblen kaksintaisteluun ja otinsen huvikseen vastaan. Sit sen jälkeen Bruiser sai turpaa 10-0. mä tapoin sen 3"roundilla" ja hauskinta oli se et se ei aiheuttanu mulle yhtään woundii.
eikä mun noblel ollu ku tavallinen hand weapon!
Hasta la pizza baby!
Huonosta onnesta esimerkki.
Tuossa jonkun aikaa sitten Woodyt saivat uuden kirjan ja pitihän sitä lähteä testaamaan kaverille, että miten hyvin omat peltipurkit aukeaa uuden kirjan myötä.
Peli menee ihan tasaisesti, kunnes alamäki alkaa. Tappajalordini saattoyksikkö oli vähentynyt neljään tyyppiin. 7 Waywatheria ampuu yksikköä lähietäisyydeltä. Yksi nuoli randomisoidaan osumaan lordiin. Mikäpä muu sieltä voisi pyörähtää kuin se iän ikuinen kuutonen ja tietenkään itse en onnistu 6+ wardissa. Lordi kuoli pääsemättä edes lähitaisteluun.
Tuossa jonkun aikaa sitten Woodyt saivat uuden kirjan ja pitihän sitä lähteä testaamaan kaverille, että miten hyvin omat peltipurkit aukeaa uuden kirjan myötä.
Peli menee ihan tasaisesti, kunnes alamäki alkaa. Tappajalordini saattoyksikkö oli vähentynyt neljään tyyppiin. 7 Waywatheria ampuu yksikköä lähietäisyydeltä. Yksi nuoli randomisoidaan osumaan lordiin. Mikäpä muu sieltä voisi pyörähtää kuin se iän ikuinen kuutonen ja tietenkään itse en onnistu 6+ wardissa. Lordi kuoli pääsemättä edes lähitaisteluun.
-
Mr. Tabasco
- Valkosipuli
No pelasin tässä VC:lläni 2kilon pelin Helffejä vastaan (molemmilla power noppia 10+) ja kuinkas kävikään: ekalla kierroksella molempien 4lv:n maagi menetti taikavoimansa ja molempien 2lv:n maagit onnistuivat myöskin saamaan sormensa pahasti solmuun (en muista mitä niille kävi).
Miscast on ärsyttävä!
Miscast on ärsyttävä!
Moi
- Teonanacatl
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
miscast on magian suola. kääntöpuolena on etteivät slannit tai kääpiöt räjähtele (voi kuinka nauttisinkaan tempelguardien keskellä poukkoilevasta sammakosta).
aina kun jostain kuuluu noppien rolinaa ja yksi "eih!" ja yksi "jes" ja sitten kirjan sivut läpsyvät, nopat rolisevat ja joko a) huh, b) voi v... niin tietää taikurin miscanneen
aina kun jostain kuuluu noppien rolinaa ja yksi "eih!" ja yksi "jes" ja sitten kirjan sivut läpsyvät, nopat rolisevat ja joko a) huh, b) voi v... niin tietää taikurin miscanneen
Näin se on :)Skrixqueek kirjoitti: Aina kun jostain kuuluu noppien rolinaa ja yksi "eih!" ja yksi "jes" ja sitten kirjan sivut läpsyvät, nopat rolisevat ja joko a) huh, b) voi v... niin tietää taikurin miscanneen
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
- Mr_Fineday
Tai tomb kingsSkrixqueek kirjoitti:miscast on magian suola. kääntöpuolena on etteivät slannit tai kääpiöt räjähtele (voi kuinka nauttisinkaan tempelguardien keskellä poukkoilevasta sammakosta).
Noh ettei ihan spämmiksi mene, niin voisinpa vaikka kirjottaa ajan kuluksi, että oli kiva katsella kun helblaster ampui kahdessa vuorossa yksin (border patrol) ensin ja 5 dark rideriä., sitten 20x speardelfejä, noblen samassa ryhmässä
-
chaos pete
onnistuin bloodthirsterillä 8x 5+ ward savessa ja sil oli yks haava jäljel kun se tappo dark elf highbornin lohikäärmeellä (juoksi yli) ja vampire countin. oltais kaverin kaa muuten hävitty se matsi mut dark elf pelaaja missas puolet Ld testeist ja esim hydra ja repeater crosbowt juoksi ulos.
Ikävä kyllä spirit of the game on epäkuolleiden special character, jonka valmistus taidettiin lakkauttaa tuossa 90-luvun alkupuolella - The Captain
Joo. Delf highborni on pysynyt jo aika monta kertaa 5+ wardin turvin hengissä vaikka oli enää 1 woundi jäljellä. Yhdessä pelissä siltä oli ammuttu lohari alta ja se sitten yksin chargasi vihun silver helmeihin joissa oli commander. No, highborni repi sitten komentajan kilon paloiksi Gauntletillaan mutta helmit eivät juosseet. Vihun kuudennella tasoittavalla vuorolla sitten toinen ratsukomentaja tuli ja chargasi highborniini. Komentaja sai 2 woundia aikaseksi ja heppa yhden. S6 vähensi armoreita niin kivasti ettei niistä ollut mitään iloa ja hepan iskua vastaan pyörähti ykkönen. Sitten vielä 5+ wardi. Kaikista kolmesta nopasta pyörähtää viitonen, ja highborni säilyy yhdellä woundilla hengissä. Ja sitten se repi senkin komentajan (joka oli kenraali) kilon paloiksi.
- Iron-Father
No onhan minulla ja kavereilla aina silloin taällöin ollut näitä tilanteita joissta yksikköön tulee noin luonnoton määrä iskuja ja kaikki seivaantuu.Mutta erikoisin "munkki", joka tulee mieleen, niin taistelussa kaamosta ja VC:tä vastaan heti alkuun Necrarch countti teki volttia miscastin takia ja oli sen jälkeen suht. poissa pelistä. Vähän myöhemmin pienen flagellant rykmentin kimppuun hyökkää lohikäärmeellä ratsastava uber pumpattu kaamos loordi, (peli oli nelinpeli) jota flagellantit vievät kymmenen nolla lähitaistelussa. Tietenkin lohikäärme söi ne joskus pari vuoroa myöhemmin, mutta tämä kaamosloordi oli jo siinä vaiheessa aika kuolonkielissä, joten sen sai aika helposti alas räpättimillä. Sen jälkeen lohari juoksi pois, ja peli oli jo suunnilleen voitettu.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
-
Höpöttiuhka
Pelasin eilen örkkejä vastaan pelin jossa vastustajalla ei ollut yhtään maagia tai magiapuolustusta ja mulla yksi maagi. maagini ei saanut koko pelin ajan aikana kuin yhden loitsun aikaan (fire loren 5:es loitsu) joka ei saanut yhtään woundia aikaiseksi ja muut epäonnistu ja kaiken huipuksi maagini ajatteli että räjäytetäämpä oma pää vikalla kierroksella ja näin kävi 
samassa pelissä oli vieläkin epäonnea, kun chargasin nurglen kärryllä mustiin örkkeihin eikä impact hitit woundannu ollenkaan ja hevoset ja miehistö löi huti
kaikesta huolimatta voitin pelin massacrella
samassa pelissä oli vieläkin epäonnea, kun chargasin nurglen kärryllä mustiin örkkeihin eikä impact hitit woundannu ollenkaan ja hevoset ja miehistö löi huti
kaikesta huolimatta voitin pelin massacrella
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
- Lihamestari
3 Miehensyöjää + pumpattu Teh Tyranni of Ogres söivät tiensä läpi:
- kahdesta isohkosta Marauderblokista
- Kaamoswarruista
- yhdestä Chosen-Ritarijyrästä(ritarit rynnäköivät!)
- Hellcannonista
- Koirablokista
Noista kaikki paitsi Chosenit ja toiset Marauderit yhdessä vuorossa
- kahdesta isohkosta Marauderblokista
- Kaamoswarruista
- yhdestä Chosen-Ritarijyrästä(ritarit rynnäköivät!)
- Hellcannonista
- Koirablokista
Noista kaikki paitsi Chosenit ja toiset Marauderit yhdessä vuorossa
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
kolme bullia pureutuivat läpi giantista, wurzagista, arrer boyzeista, savage shamaanista ja ork boyzeista.
giant rat pack tappoi läjän big uneja, örkivelhon, kärryn örkkeiblokin.
warlokki engineer miltei tappaa saurus scar veteranin pöksyillä ja great weaponilla (jos ois uksi save feilannut niin olisi tappanut)
giant rat pack tappoi läjän big uneja, örkivelhon, kärryn örkkeiblokin.
warlokki engineer miltei tappaa saurus scar veteranin pöksyillä ja great weaponilla (jos ois uksi save feilannut niin olisi tappanut)
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
-
Metsästäjä