"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Parhaimmat hetkesi lotrin parissa

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

Averren kirjoitti:
Skrixqueek kirjoitti:kun heitin minastiritit ja örkit romukoppaan ja lätkäisin tilalle skeve armybookin.
Taisit käsittää idean väärin. Tässähän oli idea kertoa LotRin parhaista hetkistä. Itse käsittäisin tuon varsin heikkona hetkenä.
no jos tuon paras hetki niin en välttämättä haluaisi kuulla hänen huonointaan...
big or small,we loot it all.hmph..
N.Hirvelä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä »

gawd kirjoitti:paras oli kyllä kun pelasin sithiä vastaan ja se pelas jollain rohan poppoolla jossa oli jtn. 8 tyyppiä ja se murskas mun 50 tyypin minassi poppoon...se vaan oli jotain niin naurettavaa...
Ei vitsit, tuo aivan unohtui, todella hyvä! :D

Muistan sen vielä kuin eilisen päivän. Gawd oli laittanut joukkonsa kolmeen osaan kentälle, minasseja+lippu, minasseja+boromir ja jousi minasseja.
Ratsastavat heroni (Theoden, Eomer, Gamling, King of men) ja yksinäinen rastailla oleva Rohan Royal Guard lähtivät kohti vihollista, mutta pysyivät jousien kantamattomissa. Loput miehet (toinen King of men, Merry ja Rohirrim bannerilla) jäivät talojen taakse suojaan omaan päätyyn, enkä tehnyt koko taistelun aikana mitään niillä.
Ratsastajat hyökkäsivät ensin minasseihin, joilla oli banneri mukana, mutta olihan minulla Gamlingilla banneri, joten ei hätää. Boromir lähti omien joukkojen kanssa apuun, mutta koska ne oli kävellen matkassa, niillä kesti ja tiellä oli talo, jonka ne joutu kiertää. Lopulta rastastajat hoitivat ensimmäisen minassi ryhmän, ilman että Boromir ehti apuun ja karautti matkaan kohti jousimiehiä, niin, että Boromirin joukot eivät saaneet ratsastajia kiinni. Minassi jouset eivät saaneet mitään tehtyä, vaikka ampuivat lähestyviä ratsastajia ja lopulta Rohirrimini olivatkin tappamassa jousimiehiä.
Tässä vaiheessa, kun jousimiehet kuolivat ja nuolia ei tarvinnut varoa, lähtivät jaloin olevat joukkoni tulemaan pois piilosta ja yhdistymään ratsastajien kanssa, jotka eivät olleet menettäneet, kuin kaksi mightia!
Noh, tässä vaiheessa Gawd luovutti, huomasi kai, ettei kymmenen minassia ja Boromir pärjää noille kaikille.
Mutta kyllä tuo jäi mieleen aikas hyvinkin.
jago

Viesti Kirjoittaja jago »

Averren kirjoitti:Taisin joskus voittaa pelin.
Juu samahan täälläkin noista muutamista peleistä mitä olen pelannut niin olenkohan yhen tai jopa kaks voittanut....
Vähän nolottaa ku kattoo näiden muiden ansio luetteloja, kaikke Balrogin nirhaamisesta, Sauronin kaatoon..

Nojuu pitääpä mennä taas itkemään ja surra kohtaloaan,,, ;)
"Brush-licking makes you a better painter"
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

jago kirjoitti:
Vähän nolottaa ku kattoo näiden muiden ansio luetteloja, kaikke Balrogin nirhaamisesta, Sauronin kaatoon..

Itkeminen ja sureminen on turhaa, loppujen lopuksi kyllä nuokin isot möröt kaatuvat(varsinkin Balrog nykyään) kunhan vastustaja ei visko sitä ainaista kuutosta jatkuvasti :)
EDIT: ;)
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

Averren kirjoitti:
Skrixqueek kirjoitti:kun heitin minastiritit ja örkit romukoppaan ja lätkäisin tilalle skeve armybookin.
Taisit käsittää idean väärin. Tässähän oli idea kertoa LotRin parhaista hetkistä. Itse käsittäisin tuon varsin heikkona hetkenä.
mitä? hetkihän oli vallan mieltä ylentävä. kaikki kökkö-skulpti-0yksityiskohtaa-ei-vaan-kiinnosta/jaksa-maalata figut tungetaan pois ja tilalle tulee mielenkiintoisia kuvia ja figuja (puhumattakaan fluffista) pursuava kirja. euforista se oli.

nykyään ne lotrilaiset on käypää terrain pohjaa. ja voi niitä käyttää pöytäropessa vaikka spawneina.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Mielipide asioistahan ei voi kiistellä mutta olet pahan kerran hakoteillä. Fluffista en edes uskaltaisi puhua, sillä se on pahimman laatuista jöötipökkeliä (kyllä, olen itsekin Skaveneita kokeillut, mutta onneksi pääsin niistä nopeasti eroon). LotRin fluffia ei voi voittaa.
jago kirjoitti:
Averren kirjoitti:Taisin joskus voittaa pelin.
Juu samahan täälläkin noista muutamista peleistä mitä olen pelannut niin olenkohan yhen tai jopa kaks voittanut....

Oma heittoni oli piruuttaan kärjistetty. Olen toki pelejä pelannut enemmän kuin tarpeeksi ja siksi pidänkin parhaillaan ansaittua taukoa. FotN:ia odotellessa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Skrixqueek kirjoitti:mitä? hetkihän oli vallan mieltä ylentävä. kaikki kökkö-skulpti-0yksityiskohtaa-ei-vaan-kiinnosta/jaksa-maalata figut tungetaan pois ja tilalle tulee mielenkiintoisia kuvia ja figuja (puhumattakaan fluffista) pursuava kirja. euforista se oli.
Hei rauhaa, esittele mielipiteesi edes ominasi. En ymmärrä miten muiden gw:n pelaajat suhtautuu lotriin niin vihamielisesti ja kaiken lisäksi lukee vielä tätä foorumin osaa. Ei tuollaista lotr-on-universaalisti-paska-peli -paatosta tarvitse mielestäni keskustella tässä topikissa. Emmehän mekään tule kirjoittamaan fabapuolelle, että teidän figuillanne on liian suuret kädet.

Hmm, aiheeseen. Erinomainen topikki.

Paras yksittäinen peli on varmaan Adami Trokea vastaan fanaticissa pelattu piiritetty. Hyvä skenaario, maailmanluokan vastustaja, tasainen peli, jossa kuitenkin olin niskanpäällä.

Pidemmän ajan pelikokemus on ehdottomasti Laajalahden turnaus. Olin ensimmäistä kertaa turnauksessa mukana ja aika revityillä armeijoilla. Sain selville, että itseasiassa taidan olla hyvä pelaaja kun pari ensimmäistä peliä sainkin juhlia. Yllättäen huomasin olevani kärkipäässä [Onko tämä näin helppoa?, siis onko täällä palkintojakin?] ja Oberonia vastaan pelattu finaali toi minulle turnausvoiton ja Gondor trebuchetin.

Maalauspöydän kokemuksia ei oikein voi eritellä, sillä mikään ei ikinä valmistu. Nyt innoissani olen Gondor -prokkiksesta, jonka olen saanut loistavaan vauhtiin parissa kuukaudessa.

Maastonteostakin on joskus suunnattomissa säväreissä, mutta se on yhtä pitkäjänteistä ja vähä tuloksista. Viime kesänä valmistamat puunrungot on ehkä se lämpimin maastomuisto.

Konvauksetkin tulee huomioida ja kääpiöorkesterini on parhain saavutukseni.

Paras kaikkien aikojen muisto on kuitenkin ne ensimmäiset pelit, mitä kaksi ja puoli vuotta sitten kesällä alettiin tahkota oudoilla armeijoilla kerrostalomme vintillä. Paikka oli pölynen ja siellä alkoi lopulta talvehtia ampiaisia, jotka kylmällä säällä herätimme kohmeestaan. Siellä pelasimme maailman rumimmalla pöydällä perusmättöjä rumilla armeijoilla. Säännöt oli vähän niin ja näin eikä oltu kangistuttu kaavoihin lainkaan. Se oli herkkua.
makkarafolio kirjoitti:Ja Riihimäestä puheenollen:
Samassa turnauksessa Makkar...
I didn't see that coming.. ;)
jago

Viesti Kirjoittaja jago »

Averren kirjoitti:Oma heittoni oli piruuttaan kärjistetty. Olen toki pelejä pelannut enemmän kuin tarpeeksi ja siksi pidänkin parhaillaan ansaittua taukoa. FotN:ia odotellessa.
Juu ja sen myös tajusin mutta voi olle että aamu minä ei ollu:
Tii 17.01.2006 08:14
Eli tuolloin kirjoitin viestini ja voi olla (ja on) että teksi ja asia sisältö on sitä luokkaakin.

Ja tohon Skrixqueekin, juttuun niin So What. Ymmärsin että tämän topicin tarkoituksena on jos ei ihan ylistää omia pelaus taitojaan niin kuitenkin.....
Ja mielestäni LOTR:in ukot ovat näyttävämpiä kerta kerralta. Kökkö skupteistä voidaan olla montaa mieltä, mielestäni skavenit näyttävät parhaimmillaan tuoreelta lannalta, että näinikkäästi... (kyllä yleinen sota huuto skavenia vastaan ;) )
Itkeminen ja sureminen on turhaa, loppujen lopuksi kyllä nuokin isot möröt kaatuvat(varsinkin Balrog nykyään) kunhan vastustaja ei visko sitä ainaista kuutosta jatkuvasti
Niimpä tässä juuri se onkelma onkin, minun tuurillani kolmekymmetä balrokkia sais turpiin muutamilta röhänin rattastajilta....

Että näinnikkäästi tänään
"Brush-licking makes you a better painter"
Linendail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Linendail »

Paras LotR -muistoni on selkeästi se, kun ihan alkuvaiheessa joskus otin pikkuveljen Urkkilaumalta turpaan High-Elvistelijöilläni. Lähdin peliin kovalla innolla ja kävin ampumaan ylämäkeen noussutta vastustajaa, mutta ammuin lähes jokakudin ohi ja epäonnistuin woundaamisessa siten, että kaksi vastustajaa oli kaatunut enne klosista. Arwen mokasi molemmilla kerroilla 2-nopan natures wrathit, ja neljännellä closecombatvuorolla lähti jo osa porukasta, usko tai älä, juoksemaan ulos laudalta. Nöyrä tappio jossa huonolla tuurilla oli paljon osaa, mutta oli meillä ihan mielettömän hauskaa kun naureskeltiin hjelffien surkeudelle. Those were the days...
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
ropilo

Viesti Kirjoittaja ropilo »

kun olin fanatic 3:sessa
Kill them all
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

ropilo kirjoitti:kun olin fanatic 3:sessa
Tämä oli minunki parhaita hetkiäni. Pärjäsinkin taitoihihi nähden ihan hyvin.
Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Parhaat hetkeni koin oikeestaan Fanatic 2:ssa, Makkaran kanssa. Laiskana ihmisenä lainaan Makkaraa :)
Makkarafolio kirjoitti: Pahat: Toisessa puoliskossani minulla oli warg kapteeni, joten sain lastata toiseen puoliskoon melkein mitä halusin. Kentälle tuli pitelemään Veikat, pohjoisen samoojat ja kuolleita. Helppo homma, figuja oli niin vähän. Mutta. Trollini lähti poispäin veikoista ja yksi rangeri sitoi trollini pahaan aikaan. Edessäni oli vain vähän vastarintaa ja ne kaatuivat yhdellä vuorolla. Parilla heroic combatilla veikat pääsivät trolliani muuraavan ulkomuuriin kiinni ja taktisen hienopelaamisen ja asetteluiden jälkeen veikat pääsivät kosketuksiin. Sain ne yhdellä vuorolla vielä sidottua, mutta seuraavalla hävisin prion[joka oli yhden rangerin mahdin avulla tosin turha] ja koko joukko pääsi kiinni. Paras lukuni trollilla taisi olla kolme, joten yhden ja puolen tuuman päähän reunasta peikko lävähti, MASSACRELLA PATAAN.

Hyvät: Ottaakko mumakki vai kymmenen Haradrim ratsastajaa ja Suladan. Mumakki houkutteli ja Ratsusuladan pelotti. Menestyminen tuntui kaukaiselta edellisen massacrepataan jälkeen, joten halusin edes hyvän kokemuksen Mumakista. Sehän talloi tiensä linjani yli enkä saanut vahingoitettua sitä klosiksessani. Olisi pitänyt ampua vaan ne yhdeksän nuolta ja uskoa, että se pettää couragen. Mutta Sitten yksi haltianuoli toiselta puolelta kenttää tekee siihen woundin varmaa poistumista edeltävänä vuorona. Kaverihan sekoaa ja käännän sen keskelle kenttää ja ympäröin sen. Isken pari woundia, se sekoaa taas, Durinilla heroic combattia ja iholle, woundaan pari kertaa ja mumakki sekoaa. Kolmannella vuorolla melkein kaikki ovat kiinni ja Durin lopettaa ronsun tuskat, MASSACRE.

Muistoja on myös silloin kun aloitin pelaamisen. Pidettiin Oberonin ja kavereidin kanssa näitä peli-iltoja esim. eräässä toimistossa, jossa oli vähän tilaa ja pirun kuuma. Sen tapahtuman muistan silti aina :) Varmasti Oberon myös.
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Kyllä, muistan edelleen ne peli-illat meilläpäin. Koko jengillä varattiin toimistotilat iskän firmalta ja pelailtiin siellä sitten. Oli se jo silloin hupaa. Missä ovat ne pelaajat nyt...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Tuli muuten mieleen epäreilu peli (ihan Captainin mieliksi :P), toisaalta nyt minä olin tiukilla...

Pelasimme harjoituspeliä kahden kaverin kanssa, niin että he pelasivat minua vastaan yhdessä.Heidän armeijansa piti muodostua 10 minassista kilvin sekä 10 minassista kilvin ja keihäin + kahdesta kapteenista ja joistakin jouskareista.Olin laskenut, että kaikki joukot saataisiin minulta, mutta jossakin kohtaan meni sekaisin asiat ja jostakin syystä luulimme, että 10 ukon sijasta pitikin olla 20 kilvettäjää ja 20 keihäs, kilpi miestä eli vastustajalla oli ylivoima miltein kaikilla osa-alueilla, kun minun armeijani koostui Lurtzista, urukki kapusta, bannerista sekä pike-, kilpi- , ja varsijousiurukeista.

Testasin kehittelemääni ympyrä muodostelmaani, jossa keskellä oli heroni sekä banneri ja näiden ympärillä yksi "ympyrä" pikeurukkeja ja sitten ympyrä kilpiurukkeja.Varsijouseni olivat jossakin muualla.Gondorin hyypiöt olivat jota kuinkin rivissä toisella puolella kenttää.Lähdin etenemään pallossa kohti oikeata, jossa olisi muuri, joka suojaisi nuolilta, mutta ikävä kyllä menetin bannerin ensimmäinsen vuoron volleyhyn.No siinä sitten lähestytään ja jousimiehet terrorisoivat toisiansa, mutta sillä ei ollu suuremmin väliä.Lähärissä pallo muodostelmani kesti pitempää kuin Gondorin linja, vaikka näitä oli sovittua enemmän (olin aijemmin testannut itseäni vastaan sovituilla joukoilla muodostelman tehokkuutta ja se oli toiminut).Kummatkin joukot puolittuivat suurinpiirtein samoilla vuoroilla, mutta aika taisi loppua ja peli päättyi tasapeliin.

Eli aika hyvä muodostelma, vielä kun laittaisi Bersut uloinpaan rinkiin ja keskellä Shamaaneja ja kaksi banneria.

Sitten toinen kolminpeli, jossa pelasimme kuninkaantappoa kaikki-vastaan-kaikki tyylillä.Sovimme, että jos menettää kunkkunsa, mutta tappaa muiden kuninkaat niin voittaa pelin.Joukkoina minulla oli Mordor, jossa oli Shagrat, 6 trackeria, tavallisia örkkejä sekä taisi jopa olla moranoneja ellei peräti urukkeja.Kaverillani oli Lurtz ja oliko noin 9 bersua (ei ollut niin paljoa pisteitä käytössä per jengi).Toisella kaverilla oli Boromir sekä joitakin Gondorin miehiä.

No Rautapihaa johtava pelaaja lähettää neljä bersua minua kohti ja loput Lurtzin mukana Gondorin kimppuun.Minä istun ja ammun kuin myös Gondorin pelaaja.Sain ammuttua kaksi bersua alas ja kun vastustaja oli tarpeeksi lähellä trakkuja, että voisi chargata, niin hän tajuaa, että hänen taktiikassa ei ollut järkeä ja bersut lähtevät suojaavan seinän turviin minua karkuun, kun itse seuraan bersuja seinän toiselta puolelta.Samaan aikaan Rauttis oli kärsinyt paljon tappioita, kuin myös Gondor (Boromirin ja Lurtzin mahdit olivat aika vähissä, kun Shagratilla oli moiset täysissä).Liityn vähän ajan päästä taisteluun ja Shagrat ja Lurtz ottavat mittaa toisistaansa ja tapan tuon Sarumanin palvojan.Pari vuoroa tämän jälkeen listin Boromirin ja peli päättyykin sitten minun voittooni.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
VileKing
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VileKing »

Joskus kun olin aloittanu Figy harrastuksen lotrilla ja pelattiin niitä ensimmäisiä pelejä nimeltä mainitsemattoman henkilön kanssa jolloin minulla oli seka rotu armeija jossa oli Mordoria ja Rautapihaa sekasin ja vastustajalla oli Boromirin johtama gondorin armeija.

No, pelin kulusta en muista enää paljon mutta lopulta ei ollut jäljellä kuin Saruman ja Boromir jolloin pakoilin Boromiria matalassa vartiotornissa. Boromis kiipesi aina ylös torniin jolloin se heti lensi alas scorcherous blastin avulla mutta ei koskaan ottanut woundia siitä. Tätä jatkui monta vuoroa, mutta sitten tapahtui odottamaton, taika ei onnistunut, joten viimeinen vaihto ehto oli hypätä tornista alas ja juosta karkuun. Boromir kiipesi alas tornista ja kävi Sarumanin kimppuun mutta ei saanut sitä hengiltä, silloin sain mahdollisuuden tehdä taian ja se heitti Boromirin kauasa pois ja siihen se kuoli.

Voiton tuntu oli mahtava koska taistelu oli ollut niin pitkä velhon ja Gondorin hullun välillä.

Sen on paras muistoni lotrista :)
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Vladimir von Carstein

Viesti Kirjoittaja Vladimir von Carstein »

paraas hetkeni on varmaan tämä:
oli n. 400 vs 400 pts battle, jossa vastakkain urukit ja gondor-harad alliance. Scenu oli omatekoinen siege, urukit hyökkääjiä.
Harad chieftain hyppää ylös muurinreunalle ja teurastaa 2 orkkia. Seuraavana vuorona sama tyyppi ampuu alas urukkikapun, joka olisi korkealla fightillaan voittanut silloin linnan sisäpihalla käytävän jätti-fightin (muistaakseni n. 5 minassia, 10 haradrimia ja toinen chieftain vastaan n. 15 urukkia ). Tämän jälkeen se hyppäsi alas pihalle ja tappoi ne kaksi urukkia jotka tarvittiin siihen 50% kuollut-testiin.
Lyhyesti sanottuna, se voitti minulle pelin.
"He who runs away
lives to paint another day"
Githoniel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Githoniel »

Sekin oli aika hauskaa, kun kokeilin ihan vaan huvin vuoksi pelata itseäni vastaan ottelun Sauron vastaan jotain 13 örkkiä 5 warggia ja sharku.
En saanut nirrityksi kuin 4 örkkiä ja Sharkun, jonkan compelloin kentän reunalta ulos(onkohan edes sallittua), ennenkuin Sauron, sormusten herra, oli kuollut muutamaan hassuun örkkiin. Huom. Sauronilla oli sormus. Se heitti vaan huonosti koko ajan.
Sieni ei ole kasvi.
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

ainiin yksi hauskimmista kokemuksistani oli ensimmäinen pelini. meitä oli neljä pelaajaa ja pisteitä ei ollut koska otimme vain figuja sillee pöydälle et nyt näyttäis tasasilta puolet. ja alettiin pelaamaan. peliä kesti noin 6-7h ja vinetystä säännöistä kesti saman verran tyyliin " toi aragorn on ihan älytön ja nää puolet ei oo tasasii me saadaan ottaa viel kaks peikkoo lisää" ja sit jotain taijoista ja muutenki. peli hetkellä ei jäännyt hyvä maku lotrista mutta nykyään 4 vuotta tuon jälkeen nousee hymy huulille kun ajattelee edes koko peliä. toisaalt kyseisten kavereideni kanssa pelatessa sitä vineemistä tulee edelleen.
Dunedain 90

Viesti Kirjoittaja Dunedain 90 »

Olen toki pelejä pelannut enemmän kuin tarpeeksi ja siksi pidänkin parhaillaan ansaittua taukoa. FotN:ia odotellessa.[/quote]

OT- mut mikä on FotN? Jos saan kysyä...
"Who shall call them from the twilight, the forgotten people."
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Fall of the Necromancer, tuleva lisäosa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”