"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Harad ja Last Alliance

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
banzgo

Harad ja Last Alliance

Viesti Kirjoittaja banzgo »

tässä tämmönen turnauslista:

Harad

Suladan
-horse 100

Chieftain
-horse
-lance 60

Chieftain
-spear 46

Chieftain
45
10 Haradrim riders
-lance 120

16 Haradrim
-bow
-spear 105

19 Haradrim
-spear 120

yht. 597
might 9
models 49
bows maksimi!

Last Allinace

Elendil
-shield 170

Gil galad
-shield 145

10 High Elf
-spear
-bow
-harnour 120

8 High Elf
-shield
-harmour 80

11 Men of Numenour
-shield 88

yht. 603
might 6
models 31
bows 32%

Tämmöset ne nyt olis.
kommenttia vaan...
Viimeksi muokannut banzgo, Ti 31.01.2006 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jubbe

Viesti Kirjoittaja Jubbe »

Harad lista vaikuttaa erittäin mukavalta ja turnaus optimoidulta, 10+ lancellista ratsua on aina erittäin tehokas valinta ja dikkaan myös hero valinnoistasi: ovat omaperäiset ja erittäin kovat. Suurimpana heikkoutena näen heikon defencen ampumiskilvassa, koska tuolla ei voi lähteä niin helposti suoraan tulitaisteluun tai pian huomaa massan tippuneen todella rajusti. Olisi hauska joskus nähdä puhdas haradkin turneessa.

Hyvislistassa laittaisin ehkä halvat numerorilaiset tukemaan keihäillä haltioita tulisi tehokkaampi kilpi-keihäs linja ja alentaisin toisen kovista mättöheroista kapuiksi tms. koska tuossa näkyy ikävähkö massa vaje. Myös elendilin voisi pistää ratsulle (pitää kait konvata) jolloin siitä tulisi todellinen mättäjä ja se myös antaisi vauhtia eri skenuihin. Toki noinkin menee. Mukavan omaperäinen lista.
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Pilkun viilausta tämä nyt on, mutta yksi spearijannu haradeilla jouseksi, piste vaikka cifun keihäästä, saat ampumisen täysiin. Yksi ampuja lisää voi tuntua pieneltä, mutta se yksi nuoli voi olla se joka katkaisee kamelin selän...
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
banzgo

joo, voishan niin tehä.
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Sanon nyt tälläisen tosi typerän jutun jota ei kannata ehkä tehdä, mutta minä ottaisin Elendilin ja Gillun kilvet pois. Ne ei oo hienoja niillä. Ja tyylihän on kaikki kaikessa.;)
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

word. kilvet vaan pois.

Haradilistasta sen verran, että ottaisin itse kaikille chieftaineilleni ratsut. Tämä on nyt sekä tehokommentti että tyylikommentti. Tehoja se tuo esimerkiksi kukkulankuninkaaseen ja piiritettyyn, jopa mätettäessä chieftainit saattavat saada pahennusta aikaan hyökkimisineen ja lanceineen ja kovine fight -arvoineen..
Tyylikästä on neljä ratsusankaria.
Truupperi

makkarafolio kirjoitti:word. kilvet vaan pois.
En tekisi, se 8d voi oikeasti pelastaa päivän, samoin defendaus, mutta oma on listasi...
makkarafolio kirjoitti: Tyylikästä on neljä ratsusankaria.
Hmm... Ilmestyskirjan neljä ratsastajaa...
banzgo

kyllä ne kilvet ihan kivoja on. kun sen d 8 tuo. ja jos kaikilla chifuilla olis ratsut niin sit ei jäis kukaan jalkamiesten luo.
Truupperi

Ei suinkaan, senkun jätät yhden päällikön jalkamiesten luo. Se tuo loppujen lopuksi kivan taktisen elementin, jos ratsuväki on tekemässä sitä taktista koukkua vihun selkään (minun suosikki taktiikka Huradeilla). Saa f4:n tukemaan, kovan lyöjän, heroic mahdollisuuden, liikkuvuutta... No moni noista pätee myös jalka versiolle, mutta hepolla aina parempi, kunhan se ei syö ampujia pois.
Dunedain 90

Viesti Kirjoittaja Dunedain 90 »

klonkku kirjoitti:Sanon nyt tälläisen tosi typerän jutun jota ei kannata ehkä tehdä, mutta minä ottaisin Elendilin ja Gillun kilvet pois. Ne ei oo hienoja niillä. Ja tyylihän on kaikki kaikessa.;)
tyyliä saa jos ne kilvet laittaa niille tyylikkäästi- ja kun niiten fatet ei pelasta päivää (pitemmän päälle) nii defence sen voisikin tehdä + shielding rule mahdollista massaa vastaan...
"Who shall call them from the twilight, the forgotten people."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”