"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Showcase: Lotr, elf warrior

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Elven-captain
Viesti:

Showcase: Lotr, elf warrior

Viesti Kirjoittaja Elven-captain »

Tässä kuva haltia armeijaani tulevasta keihäsmiehestä. Ajattelin, että maalaan toisen sankarin ja puolet miehistä samalla väriteemalla ja toisen sankarin ja toiset puolet toisella väriteemalla. Eli Gil-galad ja keihäsmiehet maalataan samalla väriteemalla kuin tämäkin. Joten kommenttia kiitos (mahdollinen kiilto johtuu lakasta, mutta sen ei pitäisi pahemmin kiillellä. Niin ja niille joiden mielestä tämä ei ole Showcasea niin voin kertoa, että tämä on minun showcase tasoni. Ja kyllä aion pelata tällä, koska maalaan kaikki figuni niin hyvin kuin osaan ns. pelifigu maalaus on figujen hukkaan heittoa.
Kuva
Kiitän.
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
Nitrone

Viesti Kirjoittaja Nitrone »

Erihienoa työtä. Viitan ja vyön varjostukset olivat hyviä. Myös kultaosat olivat onnistuneet.

Kiip up teh kööd wrök!
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
Easterling

Viesti Kirjoittaja Easterling »

Hieno! :) millä maaleilla toi panssari on maalattu?
Elven-captain
Viesti:

one man army kirjoitti:Hieno! :) millä maaleilla toi panssari on maalattu?
Panssari on ensin wetbrushattu chainmaililla sitten mithrilillä, ja dwarfbrozella jonka jälkeen shining gold ja burnished gold samalla tekniikalla. (Wetbrush on kuin drybrush, mutta ohennetuilla ja siis melko märillä maaleilla)
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Maalit oli paksuja, korostukset aiivan liian tummia.
Metallit oli paksuja sekä epätasasia.

Noitten korostuksien kanssa kehotan sua menemään paljon rajumpaan suuntaan, kokeile villisti sekä korosta rajusti. Tunge vastavärejä sinne tänne,
paljon eloa olisi tuohon tuonut joku vihreä kohta.
korostuket puuttu punasesta mun mielestä muutamasta oleellisesta paikasta sekä varjostuksista jäi karvas maku suuhun.
Jonkinlaista lika -efektiä tossa punasessa olet näköjään hakenu mutta toteutus on vähän niin jä näin. Korostuksia lisää vaan.
Punasessa näkyy välillä tuo ehkä lilaan vivahtava pohja joka olis pitäny peittää, tai olisit korostanu siihen sopivalla sävyllä.

Kelpo nappi.

PS, panssari on maalattu hilemaaleilla, tyhmähäkin sen jo huomaa, idiootti ei.
Ja ruskea jäi todella vaisuksi sekä pilasi figuasi tod. paljon
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

Ihan hyvähän tuo on, mutta minusta aika paksut maalit.
Elven-captain
Viesti:

Beowulf kirjoitti:PS, panssari on maalattu hilemaaleilla, tyhmähäkin sen jo huomaa, idiootti ei.
Niin mitä sitten? En mielestäni väittänyt sen mitään muuta olevankaan. Onkohan teillä ihmisillä jotain vikaa näössä, koska maalit eivät todellakaan ole paksuja?
Elven-captain
Viesti:

Niin joo se, että metallit voi näyttää paksuilta saattaa johtua siitä, että panssarin valut eivät olleet ihan parasta laatua.
Golg
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golg »

Tosi hieno figu. jos aiot maalata kaikki pelifigusi samalla tasolla armeijasta tulee varmasti hieno.
Finklestein

Viesti Kirjoittaja Finklestein »

Sopiihan tuo ihan hyvin pelifiguksi.
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
migis

Viesti Kirjoittaja migis »

hianoa työtä, kyllä tuollalailla maalattua armeijaa keplaisi katsella :) vähän elävyyttä olisi figu kaivannut, mutta kelpo nappi.
Elven-captain
Viesti:

Kiitos komenteista, mutta lisää kaivattaisiin.
Orchidea

Viesti Kirjoittaja Orchidea »

Todella hieno figu. Viitta onnistunut erityisen hyvin. Minun mielestäni maalit eivät todellakaan ole liian paksuja. Miinusta saa vain värivalinta: punainen on hyvä valinta mutta tuo vyö sinisellä hmm....... valitse joku muu väri joka sopisi paremmin punaisen kanssa. Punainen taas saa plussaa koska GW:n kokonaan sininen rupeaa jo tylsistyttämään (itse olen maalannut high elffini vihreällä) ;) Muuten tod hienoa työtä :)
Elven-captain
Viesti:

Joo tosta värivalinnasta sen verran, että toi sininen on toisena värinä sen takia, että armeijalla olisi jotain yhteistä näköä, kun noin puolet haltioista tulee juurikin sinisellä värillä.
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Hieno, mutta ei vedä vertoja asenteellesi. Se se on kaikkein parasta tässä keskustelussa...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Juicide

Viesti Kirjoittaja Juicide »

Tosi nätti figu on ainakin. Maalausjälki on tosi hienoa paitsi tuossa viitassa. Se ei oikein sovi tuohon muuhun figuun kun siinä on noita vihreitä sävyjä jos en näin oikein. Kypärä on turhan puhdas muihin kultaosiin verrattuna mutta base on tosi nätti.

Numerona antaisin jotain 9-.
Mitä aika on ?
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Sotussa jokasella maalajalla onn ykyään tää "Mä-oon-paras-ja-en-kaipaa-neuvoja" -asenne.
Luulevat kaikki olevansa mahtavia maalajia kun osaavat pistää korostukset melkein oikeisiin paikkoihin.
Jotenkin täällä tämä arvostelu on sitä että kehutaan ihan paskasti maalattuja figuja maasta taivaisiin. Suomalaiset eivät näytä ymmärtävän laadun päälle.

Hilemaaleistasi näyttää tulevan kökköstä jälkeä sekä metalleista näkyy mustaa läpi.
Punasessa paikoin korostukset päin vattuja, sinisestä puuttu korostukset kokonaan.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Beowulf kirjoitti:Sotussa jokasella maalajalla onn ykyään tää "Mä-oon-paras-ja-en-kaipaa-neuvoja" -asenne.
Luulevat kaikki olevansa mahtavia maalajia kun osaavat pistää korostukset melkein oikeisiin paikkoihin.
Jotenkin täällä tämä arvostelu on sitä että kehutaan ihan paskasti maalattuja figuja maasta taivaisiin. Suomalaiset eivät näytä ymmärtävän laadun päälle.
Aika rankkaa yleistystä... Olet varmaan nähnyt kolme tuommoista ja luulet tietäväsi jotain. Ja mitä sille voi jos joku tykkää jostain figusta ja kehuu sitä? Onko sinun mielipiteesi ainoa oikea?
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Kyllä ymmärtävät, täällä on vain modet/päänsilittäjäkäyttäjät niskassa heti jos muotoilet palautteesi yhtään negatiivisempaan sävyyn, vaikka vain asiasisällön korostamiseksi. Kumma kyllä pelipuolella kynä-ääliöt tai Grond rankaisee paskan postaamisesta välittömästi, mutta täällä ei ole minkäänlaista rimaa sen suhteen, mitä saa laittaa julkiseen levitykseen.

Toisekseen aika harvat ovat oikeasti ehtineet sille tasolle, että osaisivat arvostaa ammattitaitoista, asiallista kritiikkiä omista töistään, vaikka tämä on oikeastaan paras tapa kehittää taitojaan. Vielä harvemmassa ovat ne, jotka uskaltavat/osaavat rakentavaa palautetta antaa. Helpompi taantua "aika kiva pelifiguksi"-tasoisiin kommentteihin, niin ei suututa ketään. Kuitenkin näyttäisi olevan jotenkin muodikasta pyytää rakentavaa kritiikkiä ja kaikenlaista palautetta pelkkien kehujen sijaan, vaikkei oikeasti tahtoisikaan kuin jälkimmäistä.

Äänestäkää näppäimistöllä.
Set fire to the family tree.
Elven-captain
Viesti:

Stormdaemon kirjoitti:Hieno, mutta ei vedä vertoja asenteellesi. Se se on kaikkein parasta tässä keskustelussa...
Olen nyt tullut väärinymmärretyksi tai ilmaisin itseni huonosti, anteeksi siitä, mutta en todellakaan halua mitään pelkkää kehua maalauksistani vaan nimen omaan KUNNOLLISTA kritiikkiä. Herra Beowulffille voin kertoa sen, että jos olen itse maalannut jonkin figun niin melko todennäköisesti silloin myös tiedän mitä siinä on ja mitä ei, joten jos sanot, että jossain kohtaa on paksut maalit ja minä sanon, että ei ole(koska tiedän tasan tarkkaan paljonko niitä olen ohentanut) niin silloin on mahdollista, että sinä olet nähnyt väärin enkä minä(toki kaikille sattu joskus virheitä jopa minulle :) ) Tai se voi johtua myös kuvasta tai jostain muusta tuhansista syistä, mutta oli miten oli, ei siitä tarvitse vetää hernettä nenään jos joku väittää vastaan.
Beowulf kirjoitti:Sotussa jokasella maalajalla onn ykyään tää "Mä-oon-paras-ja-en-kaipaa-neuvoja" -asenne.
Jotenkin täällä tämä arvostelu on sitä että kehutaan ihan paskasti maalattuja figuja maasta taivaisiin. Suomalaiset eivät näytä ymmärtävän laadun päälle..
Eikä myöskään ruveta yleistämään asioita jotka eivät pidä paikkaansa kuin murto-osan Sotulaisista kohdalla. Mutta tehdäänkö niin ettei täytetä tätä keskustelua turhanpäiväisellä pelleilyllä ja pilkun nussinnalla vaan keskitytää olennaiseen jos joku nyt vielä muistaa mitä se oli, tai jos joku haluaa jotain selvennystä johonkin asiaan ottakoon yv:llä yhteyttä. Käyttäydytään kukin omalta osaltaan kuin aikuiset ihmiset.
Tota noin asiasta kolmanteen niin sinisen korostukset ovat myös omasta mielestäni hieman vaisuja(siinä on kyllä korostukset kun enemmän tai vähemmän tarkkaan katsoo, ehkäpä voisin niitä vielä hiukan vaalentaa.
-AncientLore- kirjoitti:Tosi nätti figu on ainakin. Maalausjälki on tosi hienoa paitsi tuossa viitassa. Se ei oikein sovi tuohon muuhun figuun kun siinä on noita vihreitä sävyjä jos en näin oikein. Kypärä on turhan puhdas muihin kultaosiin verrattuna mutta base on tosi nätti.
Numerona antaisin jotain 9-.
Ei siinä kyllä minun silmässäni näy mitään vihreän sävyjä(voisitko selventää missä?) Joo ja kiitos kiitos beissiin olen aika tyytyväinen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”