Örkkien taktiikat.
Örkkien taktiikat.
Joo mun armeijaan kuuluu sitten kun se on valmis 90 sluggaa, 50 gretchinii, 2 slaverii, 9 wartrakkia/buggie, warbos ja ehkä dreadnought jos poistan noita wartrakkeja. Jos teillä ei oo mitään muuta tekemistä niin lähettäkää vaikka jotain hyviä taktiikkojä mitä voisin tehä tällä joukolla.
Dredi pois ennemmin. Tommonen Wartrakk/buggy horde tuntuu jo.
Onko Sluggilla nobeja/erikoisaseita?
4 Sluggaryhmää (3 x 20 ja 1 30 ), Warbossi mukaan isoimpaan.
Grotit eturintamaan ei peräkkäin vaan rinnnakkain jolloin toinen suojaa toista osaa armeijasta ja toinen toista.
Wartrakit siten että jokainen rymä sisältää yhden tyyppisiä erikoisaseita ja sitten metsästämään oikeita kohteita.
Wartrakit sitovat vihollisen joukkoja/tuhoavat raskaita aseita ja pojat marssivat kohti.
Pidä 1 ryhmistä hieman taempana jotta muut voivat mobata siihen jos ne ammutaan pakoon.
Onko Sluggilla nobeja/erikoisaseita?
4 Sluggaryhmää (3 x 20 ja 1 30 ), Warbossi mukaan isoimpaan.
Grotit eturintamaan ei peräkkäin vaan rinnnakkain jolloin toinen suojaa toista osaa armeijasta ja toinen toista.
Wartrakit siten että jokainen rymä sisältää yhden tyyppisiä erikoisaseita ja sitten metsästämään oikeita kohteita.
Wartrakit sitovat vihollisen joukkoja/tuhoavat raskaita aseita ja pojat marssivat kohti.
Pidä 1 ryhmistä hieman taempana jotta muut voivat mobata siihen jos ne ammutaan pakoon.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Re: Örkkien taktiikat.
jaa.:Örkki:. kirjoitti:Joo mun armeijaan kuuluu sitten kun se on valmis 90 sluggaa, 50 gretchinii, 2 slaverii, 9 wartrakkia/buggie, warbos ja ehkä dreadnought jos poistan noita wartrakkeja. Jos teillä ei oo mitään muuta tekemistä niin lähettäkää vaikka jotain hyviä taktiikkojä mitä voisin tehä tällä joukolla.
Re: Örkkien taktiikat.
eihän robo näissä sun viesteissä ole miteen järkee...robo kirjoitti:jaa.:Örkki:. kirjoitti:Joo mun armeijaan kuuluu sitten kun se on valmis 90 sluggaa, 50 gretchinii, 2 slaverii, 9 wartrakkia/buggie, warbos ja ehkä dreadnought jos poistan noita wartrakkeja. Jos teillä ei oo mitään muuta tekemistä niin lähettäkää vaikka jotain hyviä taktiikkojä mitä voisin tehä tällä joukolla.
niin ja itse ottaisin muutamn grotin pois sillä ainakin itsellä on hyvin 20-40 riittänyt...
big or small,we loot it all.hmph..
Grotit on niin halpoja pisteissä ettei 50 ainakaan pisteitä ime.
Daiderin viesti on melko kattava, itse kyllä pitäisin yhden 30 örkin shoota ryhmän siellä kauempana, voivat sitten rauhassa tusautella pyssyillään siinä sivussa. Mutta jos shootaa ei löydy niin käyväthän nuo sluggatkin, vuorot niillä saattaa tosin käydä vähän tylsiksi, kun eivät pääse kunnolla kantaman sisään.
(Tietenkin se kolme big shootaa mutta ei sillä saada vihollisen armeijaa polvilleen)
Daiderin viesti on melko kattava, itse kyllä pitäisin yhden 30 örkin shoota ryhmän siellä kauempana, voivat sitten rauhassa tusautella pyssyillään siinä sivussa. Mutta jos shootaa ei löydy niin käyväthän nuo sluggatkin, vuorot niillä saattaa tosin käydä vähän tylsiksi, kun eivät pääse kunnolla kantaman sisään.
(Tietenkin se kolme big shootaa mutta ei sillä saada vihollisen armeijaa polvilleen)
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
-
NecroCuolema
- Varjonkutoja
mutta jos on tarpeeksi massaa niin ei pieni ketsuppikastike haittaa,,,Varjonkutoja kirjoitti:Ja lopputulos on paljon vihreää mössöä ketsuppikastikkeessa...NecroCuolema kirjoitti:Örkeille on vain yksi taktiikka. Ja sen selittäminen vaatii vain yhden sanan.
WAAAAAAAAAAGGGGGGGHHH!!!!!!
big or small,we loot it all.hmph..