Olenpa kuullut jotain ihmeellistä huhua noista GW:n hinnoista että ne nostaisivat niitä tässä lähiaikoina.
Siis vain nämä laatikot missä tulee warrioreita ja mariineita sun muita.
Järkytys maksimus jos nostaa nimittäin noi hinnat on jo aivan tajuttomia. 8O
Ei sinne mitään uutta tule. Haluavat vain lisää rahaa. Saattavatpa ehkä sanoa jotain inflaatiosta, mutta rahan ahneutta se on. Kuulostaa hirmu negatiiviselta, mutta yrittävätpä vain ansaita rehellistä elantoaan. Rehellistä se on kun he rahastavat, ja me maksamme vapaaehtoisesti.
kyllä nää hinnat alkaa menemään jo liiallisuuksiin, mutta näkyypähän sitten siinäkin, että nyt sen 3-6 boksia vuodessa vähenee varmasti maksimissaan yhteen. Kyllä tulee netista hommattua kaikki, jos hinnat vielä entisestään nousevat, mutta tokihan se on heille suotavaa, mehän ne maksajat olemme.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Mun mielestä Lotr on myyny ihan sikana... Voin toki olla väärässäki tai sit gw:llä on vaan suuret odotukset .
Mut ei se silti oikeuta regimenttien hintojen nostamiseen. *jupisee*...
Nouseeko metallinappien hinta kans??
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Tarkistin juuri virallisesta lähteestä... Eurohinnat eivät ole kuulemma nousemassa, vain puntahinnat. Englannissa on tällä hetkellä halvemmat hinnat, ja tätä ryhdytään korjailemaan. Eli siis mm. 5£ blisteri noussee 6£:aan (vrt 50FIM blisteri => 10€ blisteri). Meidän hintojen pitäisi pysyä kohdallaan.
Tai näin ainakin minulle kerrottiin.
Tuhatkauno
"If Slaanesh is the God/Goddess of Lust, Why Tzeentch has Thousand Sons?"
Tuhatkauno kirjoitti:Tarkistin juuri virallisesta lähteestä... Eurohinnat eivät ole kuulemma nousemassa, vain puntahinnat. Englannissa on tällä hetkellä halvemmat hinnat, ja tätä ryhdytään korjailemaan. Eli siis mm. 5£ blisteri noussee 6£:aan (vrt 50FIM blisteri => 10€ blisteri). Meidän hintojen pitäisi pysyä kohdallaan.
No tuohan olis loistava uutinen jos pitää paikkansa ;-)
tneva82 kirjoitti:Huhu jonka kuulin olisi että LOTR ei myynyt niin hyvin kuin GW odotti. Pitäneeköhän paikkansa ja jos pitää onkohan mitään vaikutusta?
Tuntuu kummalta logiikalta nostaa hintoja jos tuotteet ei myy. Kai ne odottaa että jo riippuvaiset maksaa mitä vaan että saa sen tavallisen fiksinsä (eli 40k ja fb bokseja).
Saattaa tämä periaate alkaa joskus kostautua GW:lle kun pitkään harrastaneet ostavat vain harvoin uutta ja mahdolliset aloittelijat säikkyvät korkeita hintoja ja vaihtavat muihin harrastuksiin.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Tuhatkauno kirjoitti:Tarkistin juuri virallisesta lähteestä... Eurohinnat eivät ole kuulemma nousemassa, vain puntahinnat. Englannissa on tällä hetkellä halvemmat hinnat, ja tätä ryhdytään korjailemaan. Eli siis mm. 5£ blisteri noussee 6£:aan (vrt 50FIM blisteri => 10€ blisteri). Meidän hintojen pitäisi pysyä kohdallaan.
Mutta eikös GW nostanut hintojaan Englannissa noin (£5 -> £6) jo alkuvuodesta :?:
No oli miten oli, parempi vaan jos eurohinnat ei ole nousemassa. Minä olen kuullut huhuja vain jenkkilässä tapahtuvista muutoksista, eli regimentit ja squadit nousis 25dollarista 30:neen, ja 6.99$ tyyliset hinnat pyöristyis tasadollareihin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
VJ kirjoitti:Tuntuu kummalta logiikalta nostaa hintoja jos tuotteet ei myy. Kai ne odottaa että jo riippuvaiset maksaa mitä vaan että saa sen tavallisen fiksinsä (eli 40k ja fb bokseja).
Kaippa he yrittäisivät tuossa tapauksessa kattaa tappioita(ja huhu oli että ne kärsivät tappiota LOTR:n takia mikä tekee siitä vähän omituisen. Luulin aina että ne myy ihan kivasti tosin ei ainakaan suomessa). Mutta kuten sanottua tuo on vain huhua eikä välttämättä ole mitään todenperäisyyttä.