uusia haltioile?
- Raistlin Majere
uusia haltioile?
Koskakohan tulee uusia haltioita, vaikka joku uusi laite, sillä mun mielestäni haltioille on liian vähän hauskoja tyyppeja(tarkoitan kaikkia haltioita):)
W.A.R is coming and i'm soooo waiting for it!!
Wood elfit eivät tule uudistumaan lähiaikoina. Sitäpaitsi, nehän saivat uusia yksikköjä ihan äskeittän.
Todennäköisesti uudistuksia ei tule kunnes 7. editionin armeijakirjat tulevat painosta.
Ehkäpä Storm of Chaos kirjasta olevista erikoislistoista lisätään jotakin pikkukivaa pääarmeijoihin.
Todennäköisesti uudistuksia ei tule kunnes 7. editionin armeijakirjat tulevat painosta.
Ehkäpä Storm of Chaos kirjasta olevista erikoislistoista lisätään jotakin pikkukivaa pääarmeijoihin.
Onko sinulla hyvä olo? Älä ole huolissasi, se menee kyllä ohi!
Tuskinpa. Soc-kirjojen painaminen on huhujen mukaan lopetettu, ja kampanja oli ja meni.Kuttu kirjoitti:Ehkäpä Storm of Chaos kirjasta olevista erikoislistoista lisätään jotakin pikkukivaa pääarmeijoihin.
Uudet kirjat tulevat tuskin vähään aikaan, kaksi-kolme vuotta voisi olla realistinen aika. Uudesta metsähaltiakirjasta on turha sitten unelmoidakaan.
-
viinikukko
-
viinikukko
No kyllä itseasiassa taidetaan tarvita, sillä muistaakseni useimmat SoC-listat perustuvat enemmän tai vähemmän pääarmeijan armybookille. Eli vastaavat armybookit tarvitaa (Clan Eshinistä en muista kun ei tässä juuri ole).Mutta Soc listoja voi silti ladata netistä, eli armeijoiden pelaamiseen ei tarvita itse kirjaa.
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
Flagu varmaan tarkoitti että pelaamiseen ei tartte tuota SOC kirjaa.Thrag kirjoitti:No kyllä itseasiassa taidetaan tarvita, sillä muistaakseni useimmat SoC-listat perustuvat enemmän tai vähemmän pääarmeijan armybookille. Eli vastaavat armybookit tarvitaa (Clan Eshinistä en muista kun ei tässä juuri ole).Mutta Soc listoja voi silti ladata netistä, eli armeijoiden pelaamiseen ei tarvita itse kirjaa.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään.