"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

uusia haltioile?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Raistlin Majere

uusia haltioile?

Viesti Kirjoittaja Raistlin Majere »

Koskakohan tulee uusia haltioita, vaikka joku uusi laite, sillä mun mielestäni haltioille on liian vähän hauskoja tyyppeja(tarkoitan kaikkia haltioita):)
W.A.R is coming and i'm soooo waiting for it!!
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

Dark elffit luultavasti uudistetaan ennen muita haltioita, mutta siihen on vielä aikaa.
Kuttu

Viesti Kirjoittaja Kuttu »

Wood elfit eivät tule uudistumaan lähiaikoina. Sitäpaitsi, nehän saivat uusia yksikköjä ihan äskeittän.

Todennäköisesti uudistuksia ei tule kunnes 7. editionin armeijakirjat tulevat painosta.

Ehkäpä Storm of Chaos kirjasta olevista erikoislistoista lisätään jotakin pikkukivaa pääarmeijoihin.
Onko sinulla hyvä olo? Älä ole huolissasi, se menee kyllä ohi!
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Kuttu kirjoitti:Ehkäpä Storm of Chaos kirjasta olevista erikoislistoista lisätään jotakin pikkukivaa pääarmeijoihin.
Tuskinpa. Soc-kirjojen painaminen on huhujen mukaan lopetettu, ja kampanja oli ja meni.

Uudet kirjat tulevat tuskin vähään aikaan, kaksi-kolme vuotta voisi olla realistinen aika. Uudesta metsähaltiakirjasta on turha sitten unelmoidakaan.
viinikukko

Viesti Kirjoittaja viinikukko »

entäs Suurhaltiat?
To me, sons of sigmar, For the emperor!!

- Ja kaikki empiren soltut laitettiin halki, poikki, pinoon
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

viinikukko kirjoitti:entäs Suurhaltiat?
Paha sanoa, kun ei kukaan tiedä. Luultavasti setsemännen edikan aikana, mutta koskaan ei voi olla varma.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
viinikukko

Viesti Kirjoittaja viinikukko »

ok
To me, sons of sigmar, For the emperor!!

- Ja kaikki empiren soltut laitettiin halki, poikki, pinoon
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Mutta Soc listoja voi silti ladata netistä, eli armeijoiden pelaamiseen ei tarvita itse kirjaa.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Thrag

Viesti Kirjoittaja Thrag »

Mutta Soc listoja voi silti ladata netistä, eli armeijoiden pelaamiseen ei tarvita itse kirjaa.
No kyllä itseasiassa taidetaan tarvita, sillä muistaakseni useimmat SoC-listat perustuvat enemmän tai vähemmän pääarmeijan armybookille. Eli vastaavat armybookit tarvitaa (Clan Eshinistä en muista kun ei tässä juuri ole).
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Thrag kirjoitti:
No kyllä itseasiassa taidetaan tarvita, sillä muistaakseni useimmat SoC-listat perustuvat enemmän tai vähemmän pääarmeijan armybookille. Eli vastaavat armybookit tarvitaa (Clan Eshinistä en muista kun ei tässä juuri ole).
Flagu varmaan tarkoitti että pelaamiseen ei tartte tuota SOC kirjaa.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”