"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Lukittu
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Nyssit ovat kyllä olleet melko rumapäisiä poislukien muutama hahmo. IK ropehaltiahan on oikein nätti ja everblightin starter boxin pomotarkin näyttää ihan kelvolliselta, mutta erityisesti noita uroshaltioita vaivaa kyllä järjettömän ruma naama. Varmaan tekisin niille green stuffista parrat kaikille, niin tasapainottaisi mukavasti IK:n parrattomia kääpiöitä :)
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Minun silmääni nuo nyssin haltiat eivät pahasti särähdä, pidän jopa jonkin verran malleista...

Aikaisemmin mainitsemani kuva siitä peikosta konekiväärimiehellä on nähtävästi kuva dire troll gunnerista eli dire trollista jolla on minigun ja trollkin ampuja selässään... Siitä oli maininta Privateer Pressin foorumilta...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Huh... Kaipa minunkin noita Nyssejä täytyy sitten kommentoida... Hirveitä. Taidan ehkä noita hankkia pelitehojen vuoksi, mutta taidan silloinkin käyttää IK Nyss Sorceressia pomona ja Hordesin Blighted Nyss archereita. Sorceress on (*nyyh*) kaunis, mutta eivätpä ne archeritkaan mittän aivan kauneuskilpailujen voittajia ole. Minkäs voi.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Stormdaemon

Kysymys:
Nyt, kun olen saanut 'Con listani suunnittelun valmiiksi (ei löydy täältä), niin tulevatko Cryxille niin tärkeät Nightwretchit/Defilerit/Deathripperit 1 vai 2 paketeissa? Itse arvioisin ehkä 1, mutta Stalker on hintavertailussa halvempi ja roolipelit.net sanoo Deathrippers (korostus omani). Luultavasti miltei kaikki Cryxia hiemankin ostaneet tietävät vastauksen, mutta itse en vain ole vielä noita Bonejackeja sattunut hankkimaan...
Viimeksi muokannut Stormdaemon, Ti 04.04.2006 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Jooh, kaksi per loota tulee kanoja.

edit: yoda was here
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Kapteeni Maxwell Finn.

Superiorityssä taitaa tulla nimettyjä sooloja, ellei tuo sitten ole warcaster. Lupaavan näköinen heppu. Melkein teisi mieli värkätä Cygnarille puhtaasti jalkaväkiarmeija.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Teräratas
Valvoja

Attila kirjoitti:Kapteeni Maxwell Finn.

Superiorityssä taitaa tulla nimettyjä sooloja, ellei tuo sitten ole warcaster. Lupaavan näköinen heppu. Melkein teisi mieli värkätä Cygnarille puhtaasti jalkaväkiarmeija.
Soolo lienee paras veikkaus, ja näyttäisi siltä, että kyllähän tuo taitaa omaan armeijaan päätyä aikanaan, oli kustannustehokas tai ei.

Niin, ja onhan sillä hyvä nimi... ;)
Chukie

Viesti Kirjoittaja Chukie »

Privateer Press kirjoitti:Captain Maxwell Finn, Cygnar Superiority Solo
Eli soolo on. Uudet solot ovat todellakin tervetulleita. Tällä hetkellä Cygnarilla ja Khadorilla on mielestäni liian vähän omia soloja, joihin haaskata listojen ylijäämä pisteitä.
Teräratas
Valvoja

Chukie kirjoitti:
Eli soolo on. Uudet solot ovat todellakin tervetulleita. Tällä hetkellä Cygnarilla ja Khadorilla on mielestäni liian vähän omia soloja, joihin haaskata listojen ylijäämä pisteitä.
Samaa mieltä, soolot ovat kivoja. Mercenary soolojen ongelmahan paljolti on, että niitä on joka listassa, mikä on kyllä pidemmän päälle aika tylsää. Edelleen olen sitä mieltä, että niiden hinnoittelu on pielessä, koska niitä kannattaa likipitäen aina listaansa laittaa. Tykkäisin enemmän käytännöstä, jossa mercenaryt olisivat muille (kuin mercenaryille) hieman ylihintaisia, jolloin niitä pitäisi oikeasti haluta käyttää, jos tahtoo ottaa moisia. Noh, kaikkea ei voi saada, pitäähän Warmachinessakin olla jotain huonoa ;)
Stormdaemon

Pahuksen hieno kyllä tuo Maxwell Suomalainen...;)
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Chukie

Viesti Kirjoittaja Chukie »

Teräratas kirjoitti:
Chukie kirjoitti:
Samaa mieltä, soolot ovat kivoja. Mercenary soolojen ongelmahan paljolti on, että niitä on joka listassa, mikä on kyllä pidemmän päälle aika tylsää. Edelleen olen sitä mieltä, että niiden hinnoittelu on pielessä, koska niitä kannattaa likipitäen aina listaansa laittaa. Tykkäisin enemmän käytännöstä, jossa mercenaryt olisivat muille (kuin mercenaryille) hieman ylihintaisia, jolloin niitä pitäisi oikeasti haluta käyttää, jos tahtoo ottaa moisia. Noh, kaikkea ei voi saada, pitäähän Warmachinessakin olla jotain huonoa ;)
Varsin toteuttamiskelpoinen idea, vaikkakin sen johdosta Khador-listaani hommaama Eiryss jäisi käyttämättä. (Ja kaikille nurisijoille: Turvat tukkoon.) En kuitenkaan vastustaisi tällaista sääntöä, mutta mikäli se otettaisiin käyttöön, niin ottaisin uudet soolot avosylin vastaan. Tämän hetkinen valikoima on turhan suppea ja aika yksitoikkoinen. Esim. Khadorilla on vain Manhunter ja Kovnik. Molemmat ovat miltein täysin lähitaisteluun erikoistuneita ja suhteellisen helposti eliminoitavissa.

Cygnarillakin on tällä hetkellä vain kolme vaihtoehtoa: Journeyman Warcaster, Gun Mage Captain Adept ja Stormsmith. Kerron mielipiteeni, vaikka en olekaan mikään asiantuntija: Juniorin käyttäminen on hieman rajoittunutta. Kolmella focuksella ei hirveästi juhlita. Hunterin ohjastaminen tuntuu parhaalta vaihtoehdolta, minkä tahansa muun Jaakon puikkoihin asettaminen on joksenkin riskialtista. Loitsuista Arcane Shield on oikeasti käyttökelpoinen, Blastin range on loppupeleissä lyhyt ja sillä ei osu kuin alhaisen Defin omaaviin kohteisiin, sama pätee Disruptioniin. GMCA puolestaan on varmasti pisteidensä arvoinen. Stormsmithejä on pakko käyttää kolmen porukassa, jotta niistä saa edes jotain irti. Näiden hyödyntäminen on oman näkemykseni mukaan hankalaa ja vaatii riskien ottamista.

Protektoraatin soolot ovat ihan kelvollisia, tosin Paladinilla ja Seneschalilla on samat vaivat kuin Khadorin sooloilla. Wrackit taas ovat Menothin lahja suoraan taivaasta.

Cryxillä on laajin valikoima ja suurin piirtein kaikki ovat ainakin mukiinmeneviä.
Attila

Skorne: Catapracht Arcuarius.

Älyttömän hienoja, sanoisin. Ainoastaan tuo pää vähän häiritsee, se on liian pinkki ja sculpti tuo mieleeni Babylon 5:n Minbarit. Kumpikaan ei ole kuitnekaan maailmojakaatava tai edes Nyss-luokan haitta, ovatpahan vain hieman uteliaisuutta herättäviä seikkoja.

Unleash the shoulderpads of DOOOOOM!
Stormdaemon

Nuo kyllä vahvistavat mielipiteeni siitä, että jos Hordeja alan jossain välissä kerätä, niin se on Skornea.
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

ahaa, siinähän ne "khorne lordit terminator armourilla ja claivilla" ovat... dakkadakka:ssa näin vikkolla kuvaa noista...

aika hienoja, muttei peikkolaisten veroisia ja nyssin tyypitkin on aika hienoja, varsinkin jos verrataan muutamiin GW:n nappeihin viime vuosina...
Warbands of Wastelands

Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Olisi muuten hauska nähdä taisteluraportteja peleistänne. Tällä hetkellä haku löysi sanalla warmachine vain epic pelejä. Harmittaa melkein, kun jäi kirjoittamatta edellisestä pelistä ja aikaa alkaa olla sen verran, että ainakin kuvauksen tarkkuus kärsisi... No, linkkejä voikin sitten tänne laittaa, kun raportteja syntyy.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Tuossa olisi linkkiä nopeasti kyhättyyn muistinvaraiseen taisteluraporttiin. Teräratas saa toki korjata ja täsmentää, jos kokee minun tekevän huutavaa vääryyttä hänen taktisille kyvyilleen. Muut haukkukoot epäselvästä kerronnasta ja kirjoittakoon itse paremmat. Haaste on heitetty.
Attila

The Totem Hunter

Cool. Aika alienin näköinen, en tiedä sopiiko Iron Kingdomsin maailmaan. Minion, eli saa jokaiselle Hordesin poppoolle.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Pakko ostos... Yksi kauniinpia figuja PP:ltä koskaan..
Warbands of Wastelands

Teräratas
Valvoja

Menothkin näyttäisi saaneen paladiini soolon: http://privateerpress.com/WARMACHINE/ga ... eview.html
Teräratas
Valvoja

Bane Knightit on nyt viimeinkin julkaistu...
http://privateerpress.com/WARMACHINE/ga ... _unit.html

Täytyypä sanoa, että pidän varsin paljon noista. Saattavatpa olla ensimmäiset epäkuolleet Cryx armeijassani, tähänastihan vain eläviä on jaskojen kaveriksi kelpuutettu.
Lukittu

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”