Mitenkäs iso tuo on verrattuna vanhaan lättijäiseen, taitaa olla hieman korkeampi, eikö?
Jättiläisblogi! ( 4.5 eka päivitys; vasen käsi)
- Paha Vaatturi
Tuli vaan mieleen että miten tuo lättijäinen vielä elossa on kun keihäs on lävistäny sydämen? Iho on aivan upea ja haavat todella aidon ja -pahannäköisiä. Tekee oikein pahaa katsella sen kärsivää naamavärkkiä, senkin sadisti (sanoo yksi joka palvoo slaaneshia)!
no offense.
Mitenkäs iso tuo on verrattuna vanhaan lättijäiseen, taitaa olla hieman korkeampi, eikö?
Taas yksi laiska, joka ei jaksa lukea koko viestiä. Voi tätä kärsimätöntä nuorisoa. Se on VC:lle, ja se on jo kuollut.Lystikäs Lynkkaaja kirjoitti:Tuli vaan mieleen että miten tuo lättijäinen vielä elossa on kun keihäs on lävistäny sydämen? Iho on aivan upea ja haavat todella aidon ja -pahannäköisiä. Tekee oikein pahaa katsella sen kärsivää naamavärkkiä, senkin sadisti (sanoo yksi joka palvoo slaaneshia)!no offense.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
- Paha Vaatturi
kaikki paitsi bretonnia.. (tietojeni mukaan.. (jotka saattavat olla päivitetty joskus..Lystikäs Lynkkaaja kirjoitti:Taas yksi valittaja joka kasvattaa post counttia valittamalla.Taas yksi laiska, joka ei jaksa lukea koko viestiä.
Jaa vai että se olikin VC:lle, no ei sitten mitään, anteeksi huolimattomuuteni. Voiko siis mikä tahansa armeija ottaa lättijäisen riveihinsä?
Eip. White Dwarf nro. 316 kertoo meille, että Chaoksen, örkkien ja ogrejen lisäksi jättiä saavat käyttää Empire, Delffit, VC, Tomb Kingit (ei kyllä mitään järkeä tässä), Skavenit ja Dogs of Warit.kasvi kirjoitti:kaikki paitsi bretonnia.. (tietojeni mukaan.. (jotka saattavat olla päivitetty joskus..Lystikäs Lynkkaaja kirjoitti:Taas yksi valittaja joka kasvattaa post counttia valittamalla.Taas yksi laiska, joka ei jaksa lukea koko viestiä.
Jaa vai että se olikin VC:lle, no ei sitten mitään, anteeksi huolimattomuuteni. Voiko siis mikä tahansa armeija ottaa lättijäisen riveihinsä?))
Allrighty, tänk juu vaan palautteesta, ja heti ensin pari hommaa eli;
-housut tosiaan on vaan kynäruiskulla pohjamaalattu
-heihäästä yritin juuri saada heittimen vasaman näköistä, millasia ne muuten sitten on, en ole ikinä moista vehjettä maalannut..
-Isoon haavaan tulee myös tuota ruhjetta/mustelmaa, jonka voi tehdä mustan, sinisen ja purrpurainkin sekoituksella
Olet ihan oikeessa noista korostuksista, sen huomaa jo ogren kokosia maalatessa, ne räikeimmät korostukset/varjot kannaattaa jättää pois ja keskittyä niiden hillitympien korostuksien siisteyteen. Vähän ihossa olisi tosiaan vielä hommia, mutta it´s getting there!
Jätin asento on muuten ennalta määrätty, sellainen kömpelön näköinen askellus josta ainakin itse pidän. Oman valinnan mukaan vaihtaa voi:
-aseistus (3 erilaista nuijaa, ketjut + kivi
-vasuri käsi 3 tai 4 sorminen + ihmistä tai kiveä pitelevä
-jalat 3/4 varpaiset tai kaaossorkat
-päät, 4 erilaista (oma on slave giant pää ilman orjan kaulapantaa, pidin ilmeestä eniten)
-käsivarret koukussa tai suorat
+ Jumalaton määrä extra tingeltangelia
-housut tosiaan on vaan kynäruiskulla pohjamaalattu
-heihäästä yritin juuri saada heittimen vasaman näköistä, millasia ne muuten sitten on, en ole ikinä moista vehjettä maalannut..
-Isoon haavaan tulee myös tuota ruhjetta/mustelmaa, jonka voi tehdä mustan, sinisen ja purrpurainkin sekoituksella
Tämä kitti on kyllä huolella suunniteltu, liitoskohdat jää aika hyvin jemmaan, esim. käsissä saumat on just joidenkin nahkaremmien/narujen vieressä, ja jaloissa ne jää housujen kankaiden alle pikusen piiloon. Koesovitin koko roskaan kasaan ennen pohjamaalausta, ja luulen että selvitään kyllä ilman greenstuffia. Torsoonkaan sitä ei tarvittu, tämä on kyllä yksi muovimallien parhaista puolista, kasaaminen on ollut todella nopeaa ja helppoa.Gorkiporki kirjoitti:Näyttääpä todella tyylikkäältä! Tosin rupesin pohtimaan että miten hyvin nuo osat sopivat yhteen tuossa jätissä? Meinaan kun nyt maalaat sen osissa, niin oletko tutkinut että jääkö käsien ja jalkojen liitoskohtiin mahdollisesti paljonkin paikattavia rakoja. Joskus ogreja maalatessa joutuu jälkikäteen paikkaamaan erilaisia koloja ja siinä pitää vaan varoa jo niitä maalattuja kohtia.
Tuota purppuraa ja ruskeaa on pakko kyllä kokeilla, kun itse olen käyttänyt purppuraa ja dwarf fleshiä samantapaista ihoa maalatessa, mutta tuo näyttää ehkä paremmalta varjostus sävyltä.
Tossa kannattaa varmaan pitää noi korostukset aika maltillisina kun jätissä on paljon tollasia tasaisia alueita. Mutta tuossa ihossa on minusta kyl tarpeeksi tota kontrastia. Ehkä jotain pikku tasoitteluja ja sellasta, mutta eihän se ole muutenkaan vielä valmis.
Olet ihan oikeessa noista korostuksista, sen huomaa jo ogren kokosia maalatessa, ne räikeimmät korostukset/varjot kannaattaa jättää pois ja keskittyä niiden hillitympien korostuksien siisteyteen. Vähän ihossa olisi tosiaan vielä hommia, mutta it´s getting there!
Jätin asento on muuten ennalta määrätty, sellainen kömpelön näköinen askellus josta ainakin itse pidän. Oman valinnan mukaan vaihtaa voi:
-aseistus (3 erilaista nuijaa, ketjut + kivi
-vasuri käsi 3 tai 4 sorminen + ihmistä tai kiveä pitelevä
-jalat 3/4 varpaiset tai kaaossorkat
-päät, 4 erilaista (oma on slave giant pää ilman orjan kaulapantaa, pidin ilmeestä eniten)
-käsivarret koukussa tai suorat
+ Jumalaton määrä extra tingeltangelia
- Jänkäkoira
Noh nyt teit sen.. Jotain samantyylistä ihon väriä olen hautonut pääni synkissä nurkissa, mutta en kait tohdi toteuttaa kun ne kuitenkaan nuin hyvin siinä onnistuisi..
Eli taattua Mika laatua. Upea kertakaikkiaan , vaikka kesken vielä onki. Mustelmat ovat todella hyvän näköisiä, ja tuovat tuohon kalpeaan ihoon juuri hyvin väriä. Koko violetin käyttäminen sopii todella hyvin tuohon..
Siis miten nuo mustelmat toteutin, jos sopii kysellä?
Ja tuo keihäs on varsin...nätti.
Ulostulo haava on melko mukavan näköinen. Kyllä huomaa mihin armeijaan tuo giantti on tarkoitettu.
Innolla valmistumista odotellessa...
Eli taattua Mika laatua. Upea kertakaikkiaan , vaikka kesken vielä onki. Mustelmat ovat todella hyvän näköisiä, ja tuovat tuohon kalpeaan ihoon juuri hyvin väriä. Koko violetin käyttäminen sopii todella hyvin tuohon..
Siis miten nuo mustelmat toteutin, jos sopii kysellä?
Ja tuo keihäs on varsin...nätti.
Innolla valmistumista odotellessa...
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
we don't feel no contamination!"
- Apocalypse
ERITTÄIN HIENOA TODELLA HIENOA MAHTAVAA! (ohops unohtu caps lock päälle)
mielenkiinnostani kysyn vaan että miten toi veri on tehty??
[adminedit: Seuraavalla kerralla herra on hyvä, ja editoi sen capsitekstin pieniksi kun kerta postia kirjoittaessa sen jo huomasi. -Matti Niemelä]
Edit: se capslock juttu oli tarkoituksella
[adminedit: Seuraavalla kerralla herra on hyvä, ja editoi sen capsitekstin pieniksi kun kerta postia kirjoittaessa sen jo huomasi. -Matti Niemelä]
Edit: se capslock juttu oli tarkoituksella
Viimeksi muokannut Apocalypse, Ma 01.05.2006 17:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Blackguard
Haku -> Veri, Kirjoittajana Mika = http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 939#476939Apocalypse kirjoitti:ERITTÄIN HIENOA TODELLA HIENOA MAHTAVAA! (ohops unohtu caps lock päälle)
Voisi olla aika hyvä valinta.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Ooh Aah! Joutuu taas fanittaa!
Täytynee itekki piakkoin ostaa toi kitti ja vääntää oma versio. Kertakaikkisen hieno kitti ja sä oot kyllä onnistunu mahtavasti vangitsemaan "Undead"oloisen fiiliksen tällekki hyypälle.
Mä oon ite lähössä kokeilee GDtä ens syksynä, ois kiva kyllä nähdä sunkin tavaraa siellä! Kiva ollu maalailla tosissaan ja rauhassa välillä, konvertoinnista/skulptailusta nyt puhumattakaan.
Täytynee itekki piakkoin ostaa toi kitti ja vääntää oma versio. Kertakaikkisen hieno kitti ja sä oot kyllä onnistunu mahtavasti vangitsemaan "Undead"oloisen fiiliksen tällekki hyypälle.
Mä oon ite lähössä kokeilee GDtä ens syksynä, ois kiva kyllä nähdä sunkin tavaraa siellä! Kiva ollu maalailla tosissaan ja rauhassa välillä, konvertoinnista/skulptailusta nyt puhumattakaan.
☠️
- OneManArmada
IHAN * NIIN SIIS MINKÄ? * SIISTI! sorge...
oho! katsos kun minuun sait tehtyä tuolla kauniilla jätilläsi melkein kohtauksen
minusta ehkä jossain siellä joku semmoinen varmistus että se on oikeesti kuollu, ei mulle pelkkä bolt rinta kehän, ja tietenkin sydämen läpi mennyt 2metrinen nuoli riitä!
goodjob...
oho! katsos kun minuun sait tehtyä tuolla kauniilla jätilläsi melkein kohtauksen
goodjob...
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
Eka päivitys, toinen käsi on maalattu melkein valmiiksi ja liimattu kiinni. Liimasin sen, kuten koko figun tähän asti muoviliimalla, sauma katosi lähes kokonaan. Hyvää designia tämä nappi kyllä on, kasaaminen sujuu todella vaivattomasti!
Korvassa roikkuva kivi on vaan pikaisesti sudittu kahdella korostuksella. Se, kuten moni muukin osa jo maalatuista saa vielä huomattavaa siistimistä osakseen.

Korvassa roikkuva kivi on vaan pikaisesti sudittu kahdella korostuksella. Se, kuten moni muukin osa jo maalatuista saa vielä huomattavaa siistimistä osakseen.

Voi pyhä mehmetti... :o Kylläpä osaa olla ylevä.
Tuo uusi jättiläisfigu on jotenkin IMO kohtuullisen ruma, vaikka hiljalleen olen tottunut mokomaan. Olet kyllä saanut parhaat puolet ukosta esiin ja vielä useita kertoja upeammin, kuin ne itse roikkumahan kehittäjät.
Kouluarvosanaasteikolla 4-10 tuo saa sen 110. Upeaa.
Tuo uusi jättiläisfigu on jotenkin IMO kohtuullisen ruma, vaikka hiljalleen olen tottunut mokomaan. Olet kyllä saanut parhaat puolet ukosta esiin ja vielä useita kertoja upeammin, kuin ne itse roikkumahan kehittäjät.
Kouluarvosanaasteikolla 4-10 tuo saa sen 110. Upeaa.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles