"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Määrääkö GW kaikkien figukauppojen hintatason?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

hullukoira kirjoitti:Mutta ovatko suomalaiset figukauppiaat syyllistyneet sopuhinnoitteluun? (eli siis sopineet keskenään että eivät ryhdy hintakilpailuun???)

Ooop! Vaarallinen kysymys! tämä topikki meni lukkoon. Jo ei fantsun toimest, niin sitten puokin. ;)
Modet nauttivatkin nykyään kolminkertaista palkkaa - GW:ltä, Fantsulta ja PKP:lta tulee kaikilta kuukausittainen korvaus haitallisten topikkien sensuroinnista.

Melko harva kauppa oikeasti kilpailee toistensa kanssa, koska useimmat jälleenmyyjät toimivat vain alueellisesti. Nettikauppojen osalta sitten joitakin tärppejä löytyy, mm. Peliarkku tarjoaa toimitukset postimaksuitta, kun taas mm. Fantasiapeleistä saa määräalennuksia. Onhan sekin jonkinlaista hintakilpailua.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

miksi vaivautua palkkamaalaamaan, kun palkkamoderoinnillakin tienaa 5000 e kuukaudessa?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Ehkä sen takia, että palkka-modeiksi lasketaan/päästetään vain ne ´harvat ja valitut, kun taas palkkamaalaukseen ne, jotka oikeasti osaavat maalata kunnollista showcasea.

Harva osaa tai on kumpaakin :D

Ja kukas 5000€ on puhunut?
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

Ei taida 5000 € riittää :O
wanhan liiton örkki pomo
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Tuota, olisiko matematiikan tunnit paikallaan? Vaikka olisi sata kertaa nolla, niin se on nolla, ei niin että siihen perään tulee sata nollaa lisää. Duh.
- Kynä-ääliö
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

Huoh... Joku vielä jaksaa.
wanhan liiton örkki pomo
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

The Captain kirjoitti:
hullukoira kirjoitti:Mutta ovatko suomalaiset figukauppiaat syyllistyneet sopuhinnoitteluun? (eli siis sopineet keskenään että eivät ryhdy hintakilpailuun???)

Ooop! Vaarallinen kysymys! tämä topikki meni lukkoon. Jo ei fantsun toimest, niin sitten puokin. ;)
Modet nauttivatkin nykyään kolminkertaista palkkaa - GW:ltä, Fantsulta ja PKP:lta tulee kaikilta kuukausittainen korvaus haitallisten topikkien sensuroinnista.

Melko harva kauppa oikeasti kilpailee toistensa kanssa, koska useimmat jälleenmyyjät toimivat vain alueellisesti. Nettikauppojen osalta sitten joitakin tärppejä löytyy, mm. Peliarkku tarjoaa toimitukset postimaksuitta, kun taas mm. Fantasiapeleistä saa määräalennuksia. Onhan sekin jonkinlaista hintakilpailua.
Muista tarjouksista kerrottakoot, että PKP antaa lahjakortteja enemmän kuin laki sallii ja lääkäri määrää.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Drâyhèn

Ratovaari kirjoitti:
The Captain kirjoitti:

Muista tarjouksista kerrottakoot, että PKP antaa lahjakortteja enemmän kuin laki sallii ja lääkäri määrää.
Antaa vai?
10x25€ tuotetta ja saat 25€ lahjakortin, ei mitenkään paljon ainakaan kun katsotaan, että itse ostan 4-5 kertaa vuodessa 25€ ostoksia puokista.

Eivätkä vakio-asiakkaatkaan varmaan paljoa niitä ole haalineet, luulisin, koska se ostos pitää olla yksittäinen eikä vissiin samalla kerralla.

Onhan tuokin hinta-kilpailua, muttei sinänsä niin kauhean 'pahaa'.
Eli jätetään tämä enemmän kuin laki sallii, pois tästä :D
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Nàzgûl wraith kirjoitti:
Ratovaari kirjoitti:
The Captain kirjoitti:

Antaa vai?
10x25€ tuotetta ja saat 25€ lahjakortin, ei mitenkään paljon ainakaan kun katsotaan, että itse ostan 4-5 kertaa vuodessa 25€ ostoksia puokista.

Eivätkä vakio-asiakkaatkaan varmaan paljoa niitä ole haalineet, luulisin, koska se ostos pitää olla yksittäinen eikä vissiin samalla kerralla.

Onhan tuokin hinta-kilpailua, muttei sinänsä niin kauhean 'pahaa'.
Eli jätetään tämä enemmän kuin laki sallii, pois tästä :D
Entäs sitten se, että jos ostaa yli 50e:n GW:n tilauksen, saa 10% tuotteen arvosta arvoisen lahjakortin? Tai sitten tarjous, jolla saa yli 30e:n GW:n tilauksesta Extraa?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Mainittakoon nyt se, että sopuhinnoittelua ei ole se, että jälkeenmyyjät myyvät saman valmistajan tuotteita samaan hintaan - usein siis ohjeiseen vähittäismyyntihintaan vaan se, että eri valmistajat päättävät keskenään tietyn tyyppisen tuotteen alimmasta myyntihinnasta.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Drâyhèn

Ratovaari kirjoitti:Entäs sitten se, että jos ostaa yli 50e:n GW:n tilauksen, saa 10% tuotteen arvosta arvoisen lahjakortin? Tai sitten tarjous, jolla saa yli 30e:n GW:n tilauksesta Extraa?
Okei, lopetetaan tähän: ''Kaikki on suhteellista.'' :D
hullukoira

Viesti Kirjoittaja hullukoira »

Kysymys: Miksi lahdessa ei ole fantasiapelejä?

Vastaus: Onhan siellä! -Sen nimi on Puolenkuun pelit!

(sama kauppa, eri nimellä!)
Ukkomiehet ovat sukupuolten välisen sodan sotavankeja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”