WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.
- Stormdaemon
*Kuolausta...*
Millainenkohan sitä Bane Lord Tartaruksestakin sitten tulee... Jos hän on samaa tasoa, niin saatan tehdä Listan Bane thralleihin, Bane Knighteihin, häneen ja joko Goreshadeen tai Terminukseen perustuvan listan...
Millainenkohan sitä Bane Lord Tartaruksestakin sitten tulee... Jos hän on samaa tasoa, niin saatan tehdä Listan Bane thralleihin, Bane Knighteihin, häneen ja joko Goreshadeen tai Terminukseen perustuvan listan...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Yli söpöjä, kyllä kyllä... Noita pitää miettiä...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Jos joku ei huomannut, niin Hordes julkaistiin sitten ihan virallisestikin viime viikonloppuna. Roolipelit.net on ainakin lisännyt Hordes-osion verkkokauppansa sivuille, mutta vielä sieltä ei taida pystyä mitään tilaamaan. Hätäisimmät (kuten minä) voivat tilata Hordesinsa esimerkiksi http://www.wargamesworkshop.com:ista. Oma trolliboksini saapuikin tuolta jo eilen ja täytyy sanoa, että figut ovat livenä Paljon hienompia kuin mitä kuvat ovat antaneet ymmärtää.
Myös perussäännöt sisältävä Primal on nyt saatavilla. Primal on primestä poiketen kokonaan väreissä ja visuaalisesti todella näyttävä opus. Äkkiseltään selattuna uudet yksiköt tuntuvat todella mielenkiintoisilta eivätkä tunnu lainkaan warmachinesta kierrätetyiltä. Trollit itseäni viehättävät tällä hetkellä eniten ja todennäköisesti niistä teen pääfaktioni Hordesiin.
Myös perussäännöt sisältävä Primal on nyt saatavilla. Primal on primestä poiketen kokonaan väreissä ja visuaalisesti todella näyttävä opus. Äkkiseltään selattuna uudet yksiköt tuntuvat todella mielenkiintoisilta eivätkä tunnu lainkaan warmachinesta kierrätetyiltä. Trollit itseäni viehättävät tällä hetkellä eniten ja todennäköisesti niistä teen pääfaktioni Hordesiin.
Kiinnostaisi kuulla, millainen kaveri on Monster Hunter, joka siis ilmeisesti toimii myös Mercenarynä, eli on laillinen warmachine armeijoissakin?Ironman kirjoitti:Myös perussäännöt sisältävä Primal on nyt saatavilla. Primal on primestä poiketen kokonaan väreissä ja visuaalisesti todella näyttävä opus. Äkkiseltään selattuna uudet yksiköt tuntuvat todella mielenkiintoisilta eivätkä tunnu lainkaan warmachinesta kierrätetyiltä.
Ihan vain sillä, kun kovasti tahtoisin Sethin figua peluuttaa, ja kivaahan se olisi, jos olisi sattumoisin kelpo säännötkin siihen jatkossa käytettävissä...
Monster Hunter tosiaankin toimii myös warmachinessa merccinä ja sen saavat kaikki paitsi cryx.Teräratas kirjoitti:
Kiinnostaisi kuulla, millainen kaveri on Monster Hunter, joka siis ilmeisesti toimii myös Mercenarynä, eli on laillinen warmachine armeijoissakin?
Ihan vain sillä, kun kovasti tahtoisin Sethin figua peluuttaa, ja kivaahan se olisi, jos olisi sattumoisin kelpo säännötkin siihen jatkossa käytettävissä...
Monster huntterin käyttö rajoittuu nimensä mukaan lähinnä warbeastien teilaamiseen. Eli osuessa ampuma-aseellaan beastiin Huntteri voi automaattisesti hajottaa yhden warbeastin aspecteista kokonaan.
edit: Eli siis tuo tiputtaa osuessaan minkä tahansa beastin kolmessa vuorossa jos beasti ei healaa. Ei paha:)
- Stormdaemon
Pah... Mitäs Cainesta, kunhan tämä toteutuu:
http://www.tabletopgamingnews.com/?p=1508
Epic Magnus ja Epic Skarre... *kuolaa keskustelun entistäkin pahempaan tilaan*
http://www.tabletopgamingnews.com/?p=1508
Epic Magnus ja Epic Skarre... *kuolaa keskustelun entistäkin pahempaan tilaan*
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Ymmärtääkseni iso osa pelitestausta noille uudemmille kirjoille on tehty puhtaasti Primeä vastaan ja aika moni taitaa edelleen olla sitä mieltä, että kaikkein kovimmista jutuista iso osa löytyy edelleen Primestä. Ainakin Primen Warcasterit ovat melko kovaa sakkia.adhuin kirjoitti:Innostuin sitten itsekkin tilaamaan kaksi startteria (khador, cygnar) ja ensimmäisen sääntökirjan.
Kuinka hyvin pystyy pärjäämään pelkän 1. sääntökirjassa olevilla joukoilla pärjäämään myöhemmin tulleita ukkeleita vastaan, eli onko voimataso kasvanut paljoa ajan myötä?
Lisäksi kun yksiköiden mukana tulee aina nuo sääntökortit, voit aivan hyvin hankkia muidenkin kirjojen yksiköitä hankkimatta itse kirjoja. Myöhemmissä kirjoissa on jonkin verran erratoitu sääntöjä, joten kannattaa selvittää asia jos on pelaamassa muuta kuin primen kanssa tehtyjä armeijoita vastaan, mutta ei mitään kovin radikaalia kumminkaan, ja muutokset ainakin aikanaan löytyivät kyllä Privateerin omilta sivuiltakin.
[ylistys]Teräratas kirjoitti:Epic Skarre!
Wow... Ei voi muuta sanoa kuin että vau. Tyylikkäin koskaan näkemäni figu. Melkein voin kuulla miten se huutaa että "Hanki minut, maalaa minut!" mutta en voi tehdä sitä koska omat maalaustaitoni eivät tekisi oikeutta kyseisen figun mahtavuudelle.
[/ylistys]
- Stormdaemon
http://www.privateerpress.com/WARMACHIN ... tarus.html
Viimein se Tartarus ilmestyi!
http://www.privateerpress.com/WARMACHIN ... ovich.html
Ja joku Khadori Josef Girorovich myös...
Edit. Etsikää käänneltäviä privateerpressin sivuilta, nuo ovat ulkona muodista...
Viimein se Tartarus ilmestyi!
http://www.privateerpress.com/WARMACHIN ... ovich.html
Ja joku Khadori Josef Girorovich myös...
Edit. Etsikää käänneltäviä privateerpressin sivuilta, nuo ovat ulkona muodista...
Viimeksi muokannut Stormdaemon, To 08.06.2006 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Kiinnostaisi tietää miten muut masiinapelaajat ovat hoitaneet Jakkien hajoamisen merkitsemisen? Onko jotain nerokasta keksitty tämän asian hoitamiseksi?
Itse olen päällystänyt muutaman kortin ja käytän pieniä sinitarrakikkareita muistuttamaan. Ei tuo mikään maailman paras keino ole, mutta menettelee.
Itse olen päällystänyt muutaman kortin ja käytän pieniä sinitarrakikkareita muistuttamaan. Ei tuo mikään maailman paras keino ole, mutta menettelee.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
hmm... tarkoitatko nyt juuri tuota vaurion merkitsemistä bokseihin? Eli tähänhän paras ratkaisu on ostaa paketillinen muovisia korttisuojia (esim fantsusta) ja käyttää vesiliukoista tussia damage boksien ruksittamiseen. Tussin voi helposti pelin jälkeen pyyhkiä pois märällä paperilla.Rutabaga kirjoitti:Kiinnostaisi tietää miten muut masiinapelaajat ovat hoitaneet Jakkien hajoamisen merkitsemisen? Onko jotain nerokasta keksitty tämän asian hoitamiseksi?
Ruutupaperille olen kirjoittanut ensiosuman sattuessa jaakon nimen, ja sen alle sitten 1,2,3,4,5,6
Aiitä vain sitten ruksaamaan. Jos joku kriittinen on pamahtanut, niin olen ruksin tilalle raapustanut ruutuun kyseisen kirjaimen. Ehkä joku kaunis päivä vielä hankin kortin suojukset ja vesiliukoisen tussin, mutta ei vanha ropeltaja ruutupapereistaan mihinkään ihan helpolla pääse... Hahmojen osumat sitten olen samalle arkille vedellyt tukkimiehen kirjapidolla.
Aiitä vain sitten ruksaamaan. Jos joku kriittinen on pamahtanut, niin olen ruksin tilalle raapustanut ruutuun kyseisen kirjaimen. Ehkä joku kaunis päivä vielä hankin kortin suojukset ja vesiliukoisen tussin, mutta ei vanha ropeltaja ruutupapereistaan mihinkään ihan helpolla pääse... Hahmojen osumat sitten olen samalle arkille vedellyt tukkimiehen kirjapidolla.
- Stormdaemon
Joko paperille NQ 'jackien (Teräratastyyliin), joiden kortteja en ole omannut kanssa (lähinnä Mule) tai Monopoly: Maailman Ihmeet mukana tulevalla tussilla korttiin ja sitten olen sen huopakangas rievulla pyyhkinyt.
Viimeksi muokannut Stormdaemon, To 08.06.2006 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
- Stormdaemon
http://www.tabletopgamingnews.com/?p=1972
Cryx Cavalryä... Tässä hieman kuvausta, jonka nappasin:
The Soulhunters are an unholy vision of terror incarnate. The plating, piping, gears, furnace, and flesh are an amalgamation designed for swiftness and ferocity. Hungry necrotite furnaces within each equine ribcage burn with baleful corpse-fire as they vent choking black smoke from the flues running along reinforced spines. These abominations wield scythes and sickles to scavenge the souls of those who would stand against them.
Hmm... Itseäni figut eivät kyllä miellytä.
[TeräratasEdit: Korjasin vähän linkkiä, suora kuviinlinkitys kun näytti olevan kiellettyä. Nyt näkyy kuvat parista muustakin ratsuyksiköstä.]
Edit. Kiitos, en tarkastanut toimiko linkki...
Cryx Cavalryä... Tässä hieman kuvausta, jonka nappasin:
The Soulhunters are an unholy vision of terror incarnate. The plating, piping, gears, furnace, and flesh are an amalgamation designed for swiftness and ferocity. Hungry necrotite furnaces within each equine ribcage burn with baleful corpse-fire as they vent choking black smoke from the flues running along reinforced spines. These abominations wield scythes and sickles to scavenge the souls of those who would stand against them.
Hmm... Itseäni figut eivät kyllä miellytä.
[TeräratasEdit: Korjasin vähän linkkiä, suora kuviinlinkitys kun näytti olevan kiellettyä. Nyt näkyy kuvat parista muustakin ratsuyksiköstä.]
Edit. Kiitos, en tarkastanut toimiko linkki...
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.