"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maksaisitko massiivisesta swowcase armeijasta 4000 euroa?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
tube
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tube »

Toistelen jo sanottua:

4000e älyttömästä määrästä figuja on paitsi paljon rahaa myös liian monta pikku-ukkoa.

Jos haluaa maalata eka ja myydä sitten, kannattanee koittaa ebaytä tjsp ja tähdätä ulkomaille.

Samaa mieltä firmasta, tosin oy ab tarttee 8000e pääomaa (jolla voi toki ostaa käyttöomaisuutta) jostain. Myös toiminimet yms saavat verohyötyjä.

Sensijaan kerroin 4 hyvätasoisesta maalauksesta figut sisältäen ei ole ollenkaan paha, jos saa valita itse figut ja armeijan värit/tyylin.

Edit: Onkohan kukaan ajatellut, voisiko tämän figunmaalauksen myydä kotitalousvähennettävänä palveluna? The-hee.

/T
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
ötzi

Viesti Kirjoittaja ötzi »

en itse ostaisi mutta onhan huuto.netissä tarjottu runequestin äijistäkin 500euroa...
NightCrusader

Re: Maksaisitko massiivisesta swowcase armeijasta 4000 euroa

Viesti Kirjoittaja NightCrusader »

hullukoira kirjoitti:Tutkin taas mahdollisuutta elättää itseni figumaaluulla. Bisnesidea olisi tällä kertaa tämä:
-ostan fantsusta tonnilla figuja
-maalaan niistä massiivisen armeija, showcase tasolle (eli tuttuun maddog tyyliin!)
-möisin tämän armeijan 4000 eurolla nettisivustoni kautta.
-maksaisin verot ja muut, jonka jälkeen aloittaisin seuraavan massiivisen armeijan!

Hinnasta: hinta on 4000 koska jo figut maksaisi tonnin. ja verotuksen yli jäävä raha pitäisi elättää minut 4 kuukautta. maaluu näet kestää 4 kuukautta per armeija...

Armeijan koosta: mitä moinen armeija sitten sisältäisi? No kaiken! tässä esimerkkinä se mitä vaikkapa empire armeija sisältäisi 4000 eken hintaluokassa:
10 lordia/heroa, osa mounted, sekä yksi griffonilla
4 wizards 3 priests 3 engineers
luthor huss & balthasar gelt
12 knights, full command
12 knights, full command
12 knights (white wolf), full comand
3xgrand master for above units
30swodsmen, full command
30 halberdiers, full command
30 spears, full command
24 greatswords, full command
14 flagellants, full command
24 handgunners
24 militia
20 militia, full command
20 crossbows
20 bowmen
10 huntsmen
10 pistoliers
2 steamtanks
2 cannons
2 mortars
2 hellblasters
1 maneater (dog of war)

Eli armeijoissani olisi aina kaikki mitä löytyy armeijakirjasta, ja niin suurina unitteina ettei tartteisi lisäväkeä enää haikailla. tärkeimpiä unitteja olisi aina kaksin kappalein. samoin sotakoneita. Maalaisin sekä fabaa että 40Kta, sen mukaan mitä ittelle mieli tekisi...

No niin. ostaisitteko tällaista showcase tasolle maalattua mega-armeijaa 4000 eken hintaan? ja jos ostaisitte, niin mitä rotua armeijan pitäisi olla jotta olisitten siitä valmis maksamaan 4000 ekee? pitäisikö olla haltijoita, mariineita tai jotakin muuta?

Vastatkaa ihan vakavissanne, kiitos. Ja kiitos palautteesta jo etukäteen!

Nääh...Maksaisin charruista sen verran ja armeijasta toisen!!!
Mikäli jälki olisi uskomattoman hyvää maksaisin 2k€ bonarin!

No ei vaan vakavasti puhuen jos saa aikaiseksi tällaista jälkeä niin kyllähän
maailmaan "hulluja" (rikkaita) mahtuu...

Vaikka ketju alkaa olemaan jo vanha en malttanut olla linkkaamatta ko. ebay-figua koska onhan tuo hieno mutta yli 500 yhdestä figusta!

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %3AIT&rd=1[/url]

Itse maalaisin (jos osaisin) uusimpia geeween figuja ebayhin myyntiin ja
mieluummin niin, että sais ne figut Lentonista ennen julkaisupäivää ja maaleihin julkaisun aikoihin. Esim. Nätisti maalatuista örkki kommandoista saatettaisin pulittaa kivoja summia tällä hetkellä. Armeijoitten maalaukseen kannattaa lähteä näin... http://www.paintedfigs.com/index.html
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

tosin tuo on Golden Demon voittajafigu ja Tagron ON huippuhyvä maalari
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”