Instant kill
-
Morglun voittamaton
Instant kill
Vähän epäselväksi on jäänyt,että kuoleeko toughness 4 ukko,jos se saa 2 osumaa str 4 bolterista instakilliin vaiko vain silloin jos saa osuman str8 aseesta?Siis jos ukko failaa molemmat bolterin osumat ja on yli 2woundinen ,mutta silti toughness 4?
KapuEdit: Vähän epäselväksi on jäänyt, mitä tämä ketju teki Säännöt-osiossa. Siirretty oikeaan paikkaan.
KapuEdit: Vähän epäselväksi on jäänyt, mitä tämä ketju teki Säännöt-osiossa. Siirretty oikeaan paikkaan.
Vain jos se saa osuman kasin strenan tai kovemman omaavasta aseesta.The Kirja, s. 27, laatikko 'Instant death!' kirjoitti:If a creature is wounded with something which has a Strength value of double their Toughness value or greater and fail their save, they are killed outright and removed as a casualty.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Instakill tulee VAIN jos on
a) Aseen str on tuplat tai yli vastustajan tougnessiin nähden
tai
b) Erikoissääntö (kuten forceweapon)
Osumien strenaa ei tosiaankaan lasketa yhteen.
a) Aseen str on tuplat tai yli vastustajan tougnessiin nähden
tai
b) Erikoissääntö (kuten forceweapon)
Osumien strenaa ei tosiaankaan lasketa yhteen.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Morglun voittamaton
En viitis uutta topicia aloittaa joten kysäisen tässä nopeasti:
Jos esimerkiksi viiden possen Grotesque squad (kaikilla 2 woundia) kärsii vaikka 6 woundia, jotka kaikki olisivat instant killsejä, otetaanko jokaiselle grotelle silti woundien jako sääntöjen mukaan 2 woundia per nenä (eli vain kolme kuolisi), vai yksi?(kaikki kuolisivat)
Jos esimerkiksi viiden possen Grotesque squad (kaikilla 2 woundia) kärsii vaikka 6 woundia, jotka kaikki olisivat instant killsejä, otetaanko jokaiselle grotelle silti woundien jako sääntöjen mukaan 2 woundia per nenä (eli vain kolme kuolisi), vai yksi?(kaikki kuolisivat)
Olen koskenut The Captainia.
- The Captain
- Valvoja
Kuusi instant death -woundia tappaa kuusi grotesqueta.Atsku kirjoitti:En viitis uutta topicia aloittaa joten kysäisen tässä nopeasti:
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.