LotR kampanja?
LotR kampanja?
Pyörinyt pidemmän aikaa mielessä jonkinlainen LotR kampanja kesälle. Olisiko halukkaita pelaamaan kesän aikana LotR kampanjaa, Battle companioita, war partyja tai muuta? Jos vaikka saisi 'luolasta säännöllisin väliajoin jonkin verran pöytiä peleihin... Mitä luulette, voisiko onnistua? Ideoita?
Kaikki joita nyt kiinnostaa tämä, ilmoittakaa tähän.
Kaikki joita nyt kiinnostaa tämä, ilmoittakaa tähän.
- pikkupoika
- pikkupoika
Kiinnostuneet:
Minä
Valtsu
banzgo
pikkupoika
Strider
Mutta entä sitten tuo miknkälaista peliä pitäisi pelata? Kertokaa mielipiteenne. Itse olisin battle comppanioitten kannalla. Mitä armeijoita löytyy?
Minä
Valtsu
banzgo
pikkupoika
Strider
Mutta entä sitten tuo miknkälaista peliä pitäisi pelata? Kertokaa mielipiteenne. Itse olisin battle comppanioitten kannalla. Mitä armeijoita löytyy?
Viimeksi muokannut Valtard, Ti 06.06.2006 10:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- pikkupoika
Ei kai se fantsu nyt niin paljoa kauempana ole? Voitaisiin arpoa vastustajat ja sitten aina taisteluparit voisivat itse sopia missä pelaavat. Tai jotain. Nyt kiire ei kerkeä miettiä.Strider kirjoitti:No jos GW eelle mennään niin sitte mäki voisin tulla nii jaa vai että ihan minkälaisia pelejä no ehkä samallainen turnaus ku staffeilla eli liikutaan pikku kartalla ja k kas armyy kohtaa nii tulee taostelu tai sitte ihan waa turnaus ilman palkintoa tai jotain sellasta.
Lalalaa
- pikkupoika
No oliko vähänturha viesti, en tuosta "ilmoita ylläpidolle" jutustaa tiedä, kun saan kuitenkin syyt niskoille "väärinkäytöstä". En oikeen tiedä miten tuota kuuluisi käyttää...Nezuu kirjoitti:Voisin tulla jos osaisin pelaa
[Modedit: Jos näkee väärinkäytöksiä forumilla, niin silloin vain painaa viestin kohdalla "ilmoita ylläpidolle" ja valitsee oman arvion rikkeen vakavuudesta (Vähäinen, keskinkertainen tai kriittinen), ja jättää homman moderaattoreille sen kummemmin kuittailematta viestin kirjoittajalle. Moderaattorit sitten tutkailevat onko syytä puuttua asiaan, vai jättää se sikseen. Jos näitä ihan summassa alkaa jatkuvalla syötöllä painelemaan, niin silloin varmasti ilmoittajalle siitä tulee sanktiota.
Jos muuten tuntuu siltä että joku moderaattori on toiminut väärin kohdallasi, niin voit aina laittaa asiallista yv:tä kyseiselle moderaattorille, ja perustella miksi näin ei olisi saanut tehdä. -mauno]
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
Nezuu käy GW:ssä. Kysy demopeliä lotrista. Kertovat kyllä. Äläkä erehdy ostamaan mitään ennen kuin ovat demottaneet. Pysyy heilläkin palvelumoraali päällä
. Jos eivät demota, mene kysymään fantsusta. Olisiko pienillä armeijoilla pelit mitään? Tai olisihan se ihan makoisaa 600 pts. Sellainen idea, että liikutaan kartalla ja monen armeijan kohdatessa isompi peli. Esim 1vs1, 2vs1 2vs2 jne.
Lalalaa
Mä olisin kyllä kiinnostunut, jos pelit ois lauantaisin. Jos 600pts listoja pelejä pelataan niin mulla taitaa tehdä vähän tiukkaa kun urukeista saa 500 ja haltsuista ei edes sitä, mutta yritän kasata molemmat mahd. pian kuntoon.
"Do what you must, do all you can, break all the fucking rules and go to hell with Superman and die like a champion ye hey!"