"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Luonnos: pimeitten tonttujen petomestarinna

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Luonnos: pimeitten tonttujen petomestarinna

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

Kuva

Nuin, siinäpä on. Elikkästä, joo, enpä ole tässä osiossa Sotua bäshejä saanutkaan vähään aikaan. Noh, asiahan korjaantuu nyt. Luonnosvaiheessa rouva vasta on, varmaan musteella tai vesiväreillä tärvelen kun maltan.

Kommenttia.
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Onhan se tyylikäs mutta miten ajattelit toteuttaa sen, pelkästä stuffistako ? On siinä hommaa.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Ei, tämä on ihan "vain" kuvaksi... tosin voisi figunakin olla nätti... Ei mitenkään mahdotonkaan toteuttaa... katsoo jos joskus aloitan mielessä kyteneen delffiprojektin (tosin saisi tiikeri saisi silloin siivet, jotta häntä voisi manticorana käyttää...)
Yski

Viesti Kirjoittaja Yski »

Ogre_dude kirjoitti:Onhan se tyylikäs mutta miten ajattelit toteuttaa sen, pelkästä stuffistako ? On siinä hommaa.
Mitä sä nyt oikeen selitätä??

Onhan tuo komea, mutta eikös sen pitänyt olla keisarinna? ei millään pahalla, mutta nyt se näyttää mieheltä ja se mikälie tiikeri näyttää omituiselta, saattaa johtua siitä että sillä on pulleat posket.

Eli siis korjaa keisarin(nan) kasvot, "litteämpi" pää tiikerille ja silmätkin ovat aikas SUURET, joten pienennä niitä ihmeessä.

Edit//: Muistin että tiikerin silmät olisivat olleet isommat, mutta ne ovatkin juuri sopivan kokoiset joten niitä ei tarvitse muuttaa, mutta huomasin että tiikeri näyttää aikas pelokkaalta ja se häiritsee minua...(mutta eihän ketään kiinnosta mitä mieltä minä olen.)
The important thing is not to stop questioning.
- Albert Einstein-
jurri

Viesti Kirjoittaja jurri »

Yski kirjoitti:Onhan tuo komea, mutta eikös sen pitänyt olla keisarinna? ei millään pahalla, mutta nyt se näyttää mieheltä
Eipäs näytä. Kaikki (W/D/H)elffit näyttävät neideiltä, sukupuolesta riippumatta ;)
Mikä ei tapa, se mutatoituu ja yrittää uudelleen.
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Ah, olisi pitänyt jaksaa lisätä sama pitkä kuvaselitys, kuin Warseerissa... noh, nyt se kostautuu...

Mestarinnahan se oli eikä keisarinna... no niin, siis, tiikerillähän on silmät kauhusta levällään ja epätoivoa pullollaan. Oikeastaan niillä kateilla on melko pienet silmät, mutta eipä minulla eläinkirjat auki ole piirtäessä, MuTulla koko anatomian heitin. Ja tikrullahan posket on oikeastaan liian pienet, kun oikeaan tiikeriin huvikseni vertasin. Jos taas tarkoitat kuonoa, niin se on hieman liian leveä. Mutta luonnoshan on helppo korjata.

Ja mestarinnasta vielä, jos tuonnäköisiä miehiä olet nähnyt, niin aika mielenkiintoisessa paikassa asustat. Nenä on leveä, mutta tahdoikin siihen sellaista petomaisuutta, petomestarinna kun tämä on. Tietty leuassa on hieman jämäkkyyttä, mutta sehän vain kielii mielenlujuudesta.
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Jaahas, mutta nuo leveät nenät ja leuat eivät oikein edusta siroa haltiaisuullisuutta. (Mikä sana hirviö :o ) Minä kuvittelisin petomestari haltian jänteväksi ihmi- haltiaksi. Eli siis hieman laiha muttei riutunut keho.

Tuli jotenkin Kaaoskääpiönainen tuosta ensin mieleen nääs juu nou piu pau.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

Aikas ronskin näköinen emäntä, ilme on loistava! Se on juuri sellainen "you're in my world now, baby". Jos saat ilmeen veistettyä niin se on aplodien paikka.

Edit: Jaa, etpä aikonutkaan skulptata sitä. (jaksoin lukea muitakin viestejä :F)
No puhumpa lisää itse kuvasta kuvana. Misu on rento, persoonallinen ja luonteva. Asento on kiva ja päällekäyvä (silmät hakeutuvat siihen eivätkä elukkaan, se on selvästi sen masteri), propsit siitä. Elukka on fantasiamaisen naivistinen, mutta tuo kuola(?) jota sen naamasta roiskuu on melko tönkköä. Hieman lisää energiaa ja sulavuutta olisin kaivannut, kuitenkin hieno.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Encore

Viesti Kirjoittaja Encore »

Peto ja sen emäntä. :D Mestaririnnan kasvot häiritsivät jotenkuten, havaitsenko niissä jonkilaista petomaisuutta? Tällä tarkoitan vähän liian syvää uurretta huulien yläpuolella. Ihan pätevä kuva.
Äläkää nillittäkö!
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Tiikerin ilme ei oikein vakuuta. Se näyttää enemmän säikähtäneeltä kuin eläimellisen kauhun vallassa olevalta. Muuten ihan jees ja mestarinnan ilme on kyllä paras.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Yski

Viesti Kirjoittaja Yski »

jurri kirjoitti: Eipäs näytä. Kaikki (W/D/H)elffit näyttävät neideiltä, sukupuolesta riippumatta ;)
Kiitos tästä valaisusta ystävä hyvä. ;)
Skrixqueek kirjoitti:Ja tikrullahan posket on oikeastan liian pienet,kun oikeaan tiikeriin huvikseni vertasin. Jos taas tatkoitat kuonoa, niin se on hieman liian leveä
Itse asiassa, kyllä tarkoitin juuri niitä poskia, mutta jos kerran tarkistit niin kai se on pakko uskoa. Nyt kun sanoit niin tuo kuono on todellakin hiukan leveähkö.
Skrixqueek kirjoitti:Ja mestarinnasta vielä, jos tuonnäköisiä miehiä olet nähnyt, niin aika mielenkiintoisessa paikassa asustat.
Niin siis minähän asustan Mikä-mikä-maassa, eli niitä näkee harvasen päivä. :D

Nyt myös huomasin että oikean käden pikkurilli on harvinaisen paksu ja niin on myös vasemman käden oikeasormi.
The important thing is not to stop questioning.
- Albert Einstein-
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Nakkisormia kaikki haltiat ;)
clutch

Viesti Kirjoittaja clutch »

"Naisen" ilme on just tollanen MÖsiöö sherlock holmes. Mutten ihan tyylikäs ja mittasuhteet kohallaan.
Frak!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”