"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GW:een turnaus (ja mun munqq)

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Ensiksi opettele kirjottaa Strider. Niin siitä turnauksesta. Se tyyppi oli virolainen eikä britti. Eli Striderin teksti jäi vähän epäselväks joten valaisen sitä hieman. Strider arvottiin pahiksille, eikä hyviksille.

Itse voitin kaikki pelit, joista yhden ilman klosista :). No sillä virolaisella olikin vaan Necromancer ja pari örkkii niin ei siinä voittamisessa vaikeuksii ollut. Sitten vielä striderin lähdettyä pelattiin yksi peli jossa oltiin minä ja Jussi vastaan se virolainen, jolla oli siinä 600 pistettä (eli Necromancer ja 4 nazgulii). Sekin peli oli helpp voittaa. Legolas tappoi siinä pelissä 2 Nazgulii 2 nuolella. Jee!!.

Lopulta minä selvisin voittajaksi ylivoimaisesti. Ja sain 2 blisuu Ruffianeja palkinnoks (niitä ei saanut valita). Jussi ja virolainen saivat kumpiki 10e blisut palinnoks (dunlandings ja ruffians).

Sitten teille muille. Miksi ette tulleet paikalle AnselmiPanda ja muut??? En kerralla kannattaa tulla. Saa ilmasii palkintoi ja muutenkin sinne tarvis lisää pelaajii.[/code]
Kisame

Viesti Kirjoittaja Kisame »

Mä kyllä kernaasti tullu, mutta kesätyöt painaa niskaan. :( Toivotavasti se seuraava turnaus on lauantaina niin voisi päästä mukaankin.
"Do what you must, do all you can, break all the fucking rules and go to hell with Superman and die like a champion ye hey!"
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

En kyllä luule että ne lauantaiksi osuvat. Kun perjantai on se Lotri päivä.
Nezuu

Viesti Kirjoittaja Nezuu »

mistä niist turnauksist saa tietää.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Nezuu kirjoitti:mistä niist turnauksist saa tietää.
Esim. täältä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kisame

Viesti Kirjoittaja Kisame »

Tuolla oli ilmoitus viimeisemmästä turneesta: http://ne.games-workshop.com/events/diary/default.asp
"Do what you must, do all you can, break all the fucking rules and go to hell with Superman and die like a champion ye hey!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”