Eldarien aseet...
- El Phantasmo
Phew. 3 Wlordia imasee.
No tänään (eilen) sitten taas falcon pääsi kentälle. 1. vuorolla IG AT-squadista 3 mosaa säleiks ja pinniin, sen jälkeen tehtiin tankeille kaiken näköstä. Osuin
Oli kivaa.
Support weapon platformit on kyllä rok, D-cannoneita saa vaan lähteä etsimään Etelä-Amerikan sademetsien intiaanitemppeleistä jos niitä jostain meinaa näppeihinsä haalia.
No tänään (eilen) sitten taas falcon pääsi kentälle. 1. vuorolla IG AT-squadista 3 mosaa säleiks ja pinniin, sen jälkeen tehtiin tankeille kaiken näköstä. Osuin
Support weapon platformit on kyllä rok, D-cannoneita saa vaan lähteä etsimään Etelä-Amerikan sademetsien intiaanitemppeleistä jos niitä jostain meinaa näppeihinsä haalia.
Luulin, että D-cannon on ainoa oikea vaihtoehto support weapon batteryksi. Olisiko nii, että Shadow Weaverit voisivat rokata? Tosin, itse pelaan Ulthwélla/vaniljoilla lähinnä kaaoksen omia ja enenevissä määrin Necroneita vastaan, joten se S10 AP1 kuulostaisi niin houkuttelevalta. Sitäpaitsi, olen tullut siihen tulokseen, jotta D-cannon on ainoa realistinen ase Monoliittia vastaan Wraithcannonin ohella.
Jos et käytä isoja squadeja toi on LOISTAVA transport. Holo-fieldin kanssa se on aivan SAIRAAN kova. Montakohan glancea falcon selvisi kun kohtasin mokoman sunnuntai iltana? Aika sairaan kasan plus 1-2 penetrationia. Wave serpentit tippuu aina ihan kivasti mutta falconit vain jatkaa menoa...El Phantasmo kirjoitti:Jaa että The Captainilla on 4 falconia. Käytätkö niitä ihan? Ja miten? Meinaan, minä en tykkää siitä vehkeestä sitten yhtään kun sillä ei osu ja maksaa liikaa
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- El Phantasmo
Minä käytän AINA isoja squadeja:D Edes Scouncil ei mahtuisi kyytiin...tneva82 kirjoitti:Jos et käytä isoja squadejaEl Phantasmo kirjoitti:Jaa että The Captainilla on 4 falconia. Käytätkö niitä ihan? Ja miten? Meinaan, minä en tykkää siitä vehkeestä sitten yhtään kun sillä ei osu ja maksaa liikaa
Ei oikein jaksa inspata, kuten sanoin, runtata 200 pointin transporttia meltagunin etäisydelle jos sen voi välttää. Minulla on Asbest Warrior -antipatioita, mutta minä pelaankin Ulthwéa. Harvoin on muita kun 10 pansyä mukana, eikä 6 bansheen squadilla tee yhtikäs mitään.
D-cannonissa on se hienous, että se on oikein joustava pyssy sekä morttien että tankkien telomiseen. Lisäksi halvin support platformi.
...niin, ja Sweaver battery on työn alla ja vibrocannonit empiirisellä tutkimuksella todettu huonoiksi. Weaverit on aika mukavia etenkin dark eldareita vastaan: "Mitä, raideri metsän takana? Ei voi vissiin muuta kun runtata weaverilla. Noin isosta hökötyksestä ei _voi_ mennä ohi." Ah.
Tietääkös Saradain muuten mistä mulle löytys 3 D-cannonia? Joensuun fantsussa en ole ikinä kerenyt näkemään yhtäkään.