"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Punaiset kaartilaiset -blogi (28.3. Chimera ja psyker)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Githgulcag

Viesti Kirjoittaja Githgulcag »

Terminator Sergeant kirjoitti:honorifica on sellanen, ei kovin iso, rintaan laitettava kunniamerkki. kaartin codexissa on kuva.
http://uk.games-workshop.com/imperialguard/artwork/ tuolta se missä on niitä arvomerkkejä. se on se yksi mitali.
Kiitos! Tämä auttoi paljon.
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Vähän haparoivaa skulptausta vielä. Sanoisin että jos tekisit veiston useassa ohuessa kerroksessa ja käyttäisit rasvaa pintojen tasoitukseen, tulos paranisi heti paljon.
Asento ja pää ovat kyllä oikein mainiot. Miekkonen on aika macho, ja mietityttääkö että onko tuosta nyt tulossa se kaikkien pelkäämä force-weapon-mättö-psyker :D
Githgulcag

dead flesh penalty kirjoitti:Vähän haparoivaa skulptausta vielä. Sanoisin että jos tekisit veiston useassa ohuessa kerroksessa ja käyttäisit rasvaa pintojen tasoitukseen, tulos paranisi heti paljon.
En ole ennen kuullutkaan, että siinä kannattaisi käyttää rasvaa. Pitää heti kokeilla.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Aziz the combat fighter kirjoitti:
dead flesh penalty kirjoitti:Vähän haparoivaa skulptausta vielä. Sanoisin että jos tekisit veiston useassa ohuessa kerroksessa ja käyttäisit rasvaa pintojen tasoitukseen, tulos paranisi heti paljon.
En ole ennen kuullutkaan, että siinä kannattaisi käyttää rasvaa. Pitää heti kokeilla.
Ei nuo rasvat ole kyllä mielestäni kovin käytännöllisiä. Vesi vanhin voitehista.
Githgulcag

Hiphei!!! Uusi kaartilainen on valmis ja tällä kertaa kyseessä on komissaari. Maalasin tätä n. 5 tuntia ja sain sen vihdoin valmiiksi. Tein pientä konvertointia poistamalla bolterin ja laitoin plasma pistoolin tilalle ja miekan vaihdoin power fistiin. En ole itse ihan tyytyväinen kaikkiin kohtii. Esimerkiksi selkäpuoli epäonnistui. Muuten olen ihan tyytyväinen.

Kuva
Tämä työ on minulla figmaatikoissa "maalaa maailmasi" maalauskilpailussa. Toivottavasti se pärjää hyvin.
Dead Maniac
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

On se vaan komea figu. Poistitko oikeasta käsivarresta sen karbiini-tukin, vai onko Plasmassasi moinen? Ihan kiinnostuksesta. Fisti ei ihan täytä estetiikan laatuvaatimuksia ainakaan minulla, Kohta 1: hieman liian suuri ihmishahmolle. Kohta 2: siihen ei tule virtaa, vaikkakin kun se on noin suuri niin siinähän voi olla vaikka akku. Kyseinen figu on itselläkin maalattavien listalla kärkipäässä, toivottavasti saan pian alulle.
Onkos mitään muuta tulossa?

*DMEdit: onhan se tukki siellä, keltaiseksi maalattuna.
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Githgulcag

Dead Maniac kirjoitti:Fisti ei ihan täytä estetiikan laatuvaatimuksia ainakaan minulla, Kohta 1: hieman liian suuri ihmishahmolle.
Minä tykkään liioitella vähän ja onhan tuo paljon munakkaamman näköinen, kuin joku tavallinen kaartilaisten fisti.
Dead Maniac kirjoitti:Kohta 2: siihen ei tule virtaa, vaikkakin kun se on noin suuri niin siinähän voi olla vaikka akku.
Arvasin, että joku huomioi tuon. Fistiin en laittanut virtajohtoja, koska ne olisivat olleet vain ruman näköisiä. Se toimii siis akulla ;) .
Dead Maniac kirjoitti:Poistitko oikeasta käsivarresta sen karbiini-tukin, vai onko Plasmassasi moinen? Ihan kiinnostuksesta.
Tuossa plasmassa ei ole tukkia. Onhan se sentään plasmapistooli. Tuo keltainen osa, jota luulit varmaan tukiksi on vain jokin koriste.
Dead Maniac kirjoitti:Onkos mitään muuta tulossa?
On. Ja paljon. Armeejastani on valmiina vasta n. 25% tai vähemmän.
Dead Maniac
Viesti:

Aziz the combat fighter kirjoitti:Tuossa plasmassa ei ole tukkia. Onhan se sentään plasmapistooli. Tuo keltainen osa, jota luulit varmaan tukiksi on vain jokin koriste.
Kyllä kun itse katsoin ko. oikeata käsivartta, niin kyllä se on vanhanmallisen bolterin tukki siellä kainalossa. En mä niin vanha ole että silmä alkaisi pettää.

Aiheen sivusta: Ukkomauseri+aseen puukotelo=Jäätävän näköinen ase...
Time waits for no slave.

thaav

Viesti Kirjoittaja thaav »

Johan on asennetta! Kunnon äijä-ilme ja muutenkin egoa huokuva olemus. Maalaus on onnistunutta, mitä nyt takin highlightaus on ehkä turhan jyrkkää osittain, mutta sen antaa anteeksi, kun katse kokoajan keskittyy tuohon päähän, älyttömän julma ilme.

Kymmenen pojoa ja papukaijamerkki.
There's this "thing" that's all around us. It controls everything, and we must get as much of it as possible. We call it warp.
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

Täytyy kyllä sanoa, että kun tän komissaarin näkee niin muistaa aivan varmasti teloitus säännön!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Paha Vaatturi

Viesti Kirjoittaja Paha Vaatturi »

Aika pahis.

Ainoa asia joka häiritsee on nuo punaiset kengät.
Mekol

Viesti Kirjoittaja Mekol »

tähän ei voi muuta sanoa ku että "kyllä Sonkajärviset osaa"....

hieno työ muute....;)
"olemme maailman sivistynein rotu, meillä on eniten tapoja teloittaa"Tämä pätee myös meihin ihmisiin
Rautamaha

Viesti Kirjoittaja Rautamaha »

Tolle komissaarille ei kettuilla.
Tyylikkään ja ilkeen näkönen kaveri.Kuten Lynkkaaja sanoikin, punaset kengät haittaa.Maalaa ne vaikka ruskeeks tai mustaks.
Fellows, there's a troll among us.
Dead Maniac
Viesti:

Jospa ne ovatkin ruskeat, mutta ovat pölyyntyneet tuosta punaisesta maaperästä :D... Onhan ne erikoisen väriset kengät, mutta, G.I, ei auta.

*Tukkiasiaan: Ostakaa figu(tai tarkemmin tuo oikea käsivarsi) itse ja katsokaa, siellä kainalossa menee ranka bolterin perästä tuonne käsivarren perään.
Viimeksi muokannut Dead Maniac, Ti 31.10.2006 16:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Time waits for no slave.

Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Ilmeisesti on Komissaari saanut tehdä kenttäteloituksia oikein urakalla, kun on maa veressä ja niin kengätkin :D

Ja siinä mitään tukkia oo.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Ashtafash

Viesti Kirjoittaja Ashtafash »

Aika örmy ilme... :D

Ei se mikään tukki oo, se on joku narun pätkä joka roikkuu siitä olkapääjutusta( miksi sitä muuten kutsutaan?).
"Onhan tälläkin harrastuksella puolensa. Rahat eivät riitä yhtäaikaa figuihin, viinaan eikä tupakkaan, joten niistä joutuu tinkimään."
-Teräratas
Dead Maniac
Viesti:

Katsokaas nyt:
Kuva
Tässä osa niin kuin se on. Eikä kukaan voi kirkkain silmin väittää että tuo bolterin perästä lähtevä tukki olisi joku koristenauha. Sillä se on 2.ed boltgunin luurankotukki.
Kuva
Tässä kuvassa vielä mustalla inkillä vahvistettuna.
Toivon tämän viestin saattelemana, että asiasta ei "tapella" enempää.
Kiitos.
Time waits for no slave.

Githgulcag

Se on siis tukin jäänteet, jotka on tässä tapauksessa koriste nauha.
piste.
Githgulcag

Minä olen viime aikoina kuullut aika paljon kritiikkiä kaartilaisteni baseista. Mikä niissä on nyt niin pahasti pielessä? Minä ainakin pidän niistä sellaisena, kuin ne nyt ovat.
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Ei siinä ettenkö pitäisi vaaleanpunaisesta, mutta kuitenkiin...

Jos niissä jotain ''vikaa'' on niin varmaan pieni yksitoikkoisuus. En muista nähneeni sinulla mitään muuta kuin tuota pinkkiä hiekkaa, jos jätetään ''kuoleman bassosoolo'' laskuista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”