Mestareiden areena II-3. kierros käynnissä!
Gar yski verta kurkustaan katsoessaan viimeisen iskun tulevan kohti. "Näin siis minä kuolen. Eipä tätä elämää kauaa kestänytkään. Mutta ainakin poistun arvoisellani tavalla ja surmaajani on oman rotuni edustaja. Jos minä en jumalteni työtä jatka, hän tekee sen kyllä."
Kaikki mitä koskaan tapahtuu jatkaa Vanhimpien suurta suunnitelmaa. Niin myös Garin kuolema. Ilmeisesti hänen täälläolon tarkoituksensa oli vain surmata tuo mustörkki, tehdäkseen tietä häntä väkevimmille. Yhtä kaikki, pian hän saisi vastauksen, sillä tuo viimeinen sivallus vapauttaisi hänet lyhytaikaisesta maallisesta muodostaan ja hän pääsisi jumalansa luo...
Oi voi. Niin tehtiin sauruksesta hakkelusta.
Kaikki mitä koskaan tapahtuu jatkaa Vanhimpien suurta suunnitelmaa. Niin myös Garin kuolema. Ilmeisesti hänen täälläolon tarkoituksensa oli vain surmata tuo mustörkki, tehdäkseen tietä häntä väkevimmille. Yhtä kaikki, pian hän saisi vastauksen, sillä tuo viimeinen sivallus vapauttaisi hänet lyhytaikaisesta maallisesta muodostaan ja hän pääsisi jumalansa luo...
Oi voi. Niin tehtiin sauruksesta hakkelusta.
Itzatlaxsin häviö nauratti vartijoita jotka pitivät ennen liskoa sellissä.
Vartijat ottivat ERITTÄIN vahingoittuneen ja verisen ruumiin, viedäkseen sen kauas areenalla lähellä olevaan metsään johon yleensä viedään kuolleita otuksia.
Vartijat herittivät Itzatlaxsin ruumin isolle paasikivellä ja olivat juuri lähdössä pois, Mutta yksi vartija sanoi että muut odottaisivat.
Se yksi vartija lähestyi tätä veristä ruumista josta oli irronnnut raajoja. Nyt tapahtuu jotain huusi vartija ja meni askeleen pois päin! Itzatlax hohti ja hänen raajansa kasvoivat takaisin, Itzatlax nousi ylös ja naurahti. Hän nauroi niin että vartijat eivät uskaltaneet liikkua, he olivat kauhusta kankeita! Pian lisko lopetti naurun ja hyökkäsi vartijoiden kimppuun tappaen ja raastaen heitä kunnes jokainen kuoli. Itzatlax katsoi heidän ruumiitaan ha huusi "Tule esiin Richard"
Ja Richard hyppäsi korkeasta puusta alas totellen herraansa/ystäväänsä.
Itzatlax sanoi Richardille "Anna se saastainen tikarisi minulle..."
Miksi! kysyi Richard huudahtaen.
Lisko vain mumisi "En halua olla samanlainen kuin Jack The Slasher. Siis en haulua olla yhtä kuolematon" Ja taas lisko nauroi, Mutta nyt samalla kun hän nauroi hän otti tikarin hitaasti käteensä ja riistäen oman henkensä.
Richard liikuttui tästä hänen "ystävänsä" teosta ja lupasi että jonain päivänä hän tekisi samoin... siis osallistuisi Mestareiden areenaan tappaen ja pieksien porukkaa!
Richard muisti aina tuon Ystävänsä mahtavan naurun...
No, aina ei voi tappaa kuolematonta...
Joskus Richard tulee ja tappaa!
-Ùraken
Vartijat ottivat ERITTÄIN vahingoittuneen ja verisen ruumiin, viedäkseen sen kauas areenalla lähellä olevaan metsään johon yleensä viedään kuolleita otuksia.
Vartijat herittivät Itzatlaxsin ruumin isolle paasikivellä ja olivat juuri lähdössä pois, Mutta yksi vartija sanoi että muut odottaisivat.
Se yksi vartija lähestyi tätä veristä ruumista josta oli irronnnut raajoja. Nyt tapahtuu jotain huusi vartija ja meni askeleen pois päin! Itzatlax hohti ja hänen raajansa kasvoivat takaisin, Itzatlax nousi ylös ja naurahti. Hän nauroi niin että vartijat eivät uskaltaneet liikkua, he olivat kauhusta kankeita! Pian lisko lopetti naurun ja hyökkäsi vartijoiden kimppuun tappaen ja raastaen heitä kunnes jokainen kuoli. Itzatlax katsoi heidän ruumiitaan ha huusi "Tule esiin Richard"
Ja Richard hyppäsi korkeasta puusta alas totellen herraansa/ystäväänsä.
Itzatlax sanoi Richardille "Anna se saastainen tikarisi minulle..."
Miksi! kysyi Richard huudahtaen.
Lisko vain mumisi "En halua olla samanlainen kuin Jack The Slasher. Siis en haulua olla yhtä kuolematon" Ja taas lisko nauroi, Mutta nyt samalla kun hän nauroi hän otti tikarin hitaasti käteensä ja riistäen oman henkensä.
Richard liikuttui tästä hänen "ystävänsä" teosta ja lupasi että jonain päivänä hän tekisi samoin... siis osallistuisi Mestareiden areenaan tappaen ja pieksien porukkaa!
Richard muisti aina tuon Ystävänsä mahtavan naurun...
No, aina ei voi tappaa kuolematonta...
Joskus Richard tulee ja tappaa!
-Ùraken
watachi wa kami desu
-
Rotten sound
Jack katsoi kuinka hänen haavansa parantuivat ja tunsi khornen voimat.
"Hah olen kuolematon ja kukaan ei voi pysäyttää minua, edes kaaoksen jumalat!" Jack huusi tullessaan baarin ja katsoi tunteetonta hautahaamua.
Jack tilasi viskin ja joi elämän veden kurkusta alas.
"Hei ruumis siellä nurkassa näitkö taisteluni! Tätä se tosi voima on vanhus. Vastustajani ei edes kerennyt nostaa asettaan iskuun, kun hän jo oli kuollut!" Jack huusi täysin onnettomalle ja rappeutuneelle hautahaamulle.
Jack nosti oman miekkansa ja huusi "Katso tätä kaaos antaa minulle ja sinä olet vain kirottu vämpyyreitten orja! Katso kuinka kaaos sykkii voimaa tässä miekassa ja sinä Laura kultaseni olet seuraavana käsittelyssäni ja takaan sen, että sinä palvelet minua koko loppuelämäni orjana!"
Jack laski miekkansa ja sanoi baarimikolle "Yksi kieros minulle lisää"
Hah ekalla vuorolla hakkasin vastustajan koiran purkki muonaksi
.
"Hah olen kuolematon ja kukaan ei voi pysäyttää minua, edes kaaoksen jumalat!" Jack huusi tullessaan baarin ja katsoi tunteetonta hautahaamua.
Jack tilasi viskin ja joi elämän veden kurkusta alas.
"Hei ruumis siellä nurkassa näitkö taisteluni! Tätä se tosi voima on vanhus. Vastustajani ei edes kerennyt nostaa asettaan iskuun, kun hän jo oli kuollut!" Jack huusi täysin onnettomalle ja rappeutuneelle hautahaamulle.
Jack nosti oman miekkansa ja huusi "Katso tätä kaaos antaa minulle ja sinä olet vain kirottu vämpyyreitten orja! Katso kuinka kaaos sykkii voimaa tässä miekassa ja sinä Laura kultaseni olet seuraavana käsittelyssäni ja takaan sen, että sinä palvelet minua koko loppuelämäni orjana!"
Jack laski miekkansa ja sanoi baarimikolle "Yksi kieros minulle lisää"
Hah ekalla vuorolla hakkasin vastustajan koiran purkki muonaksi
Charlie puristi nyrkkiään, valmiina hyppäämään Jackin kurkkuun minä hetkenä hyvänsä, mutta Laura hillitsi hänet, vaikka Jackin sanat olivat uhmanneet häntä vielä enemmän. "Minä takaan sen, että tuo demoni ei koske sinuun ottelua ennen eikä sen jälkeen, lupaan sen", Charlie kuiskasi hyytävästi tuijottaen viha silmissään leimuten Jackia, ja sitä, miten hän kohteli läsnäolevia baarissa.
Haudanhaamun seurakaan ei saanut häntä paremmalle päälle, vaikka tämän voitto olikin hieno asia, olihan hän ainoa ystävä täällä Lauran lisäksi. Joka ikinen päivä hän oli saanut kestää Jackia ja hänen turhamaista ja pöyhkeilevää käytöstä, pian se olisi onneksi ohi.
"Ryyppää sinä koira rauhassa ja kuolaa pöyhkelyjäsi ympäri ruoka-astiaasi. Nämä päivät ovat viimeisesi", Charlie sanoi hiljaa, silittäen samalla aseensa terää sormiensa välissä.
-Nilarakh
Haudanhaamun seurakaan ei saanut häntä paremmalle päälle, vaikka tämän voitto olikin hieno asia, olihan hän ainoa ystävä täällä Lauran lisäksi. Joka ikinen päivä hän oli saanut kestää Jackia ja hänen turhamaista ja pöyhkeilevää käytöstä, pian se olisi onneksi ohi.
"Ryyppää sinä koira rauhassa ja kuolaa pöyhkelyjäsi ympäri ruoka-astiaasi. Nämä päivät ovat viimeisesi", Charlie sanoi hiljaa, silittäen samalla aseensa terää sormiensa välissä.
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
- Executioner
Haudanhaamu kaiversi veitsellä itselleen puusta symbolia, jollaista hänen heimonsa miehet olivat kantaneet satoja vuosia sitten. Puinen, ulvovan suden muotoinen kappale muodostui hitaasti, ja lastukasa lattialla suureni suurenemistaan. Jackin melskatessa Zalcadir kohautti olkiaan ja jatkoi tyynesti käsityötään, ryhtyen nyt kaivertamaan suden jalkojen alle kuolluta kaaossoturia.
"Älähän välitä, Charlie. Khornen hurtta vain mahtailee peloissaan. Yrittää saada epätoivon ja epäröinnin hiipimään sydämiimme kuin varkaan yössä."
Zalcadir nosti puoliksi mädäntyneillä käsillään puuveistoksen kasvojensa eteen, tutki sitä tyhjillä silmäkuopillaan ja pyöritti hetken veistä mietteliäänä käsissään, kunnes jatkoi taas työtään.
"Sitäpaitsi", Haudanhaamu jatkoi, "kun saan tämän veistoksen valmiiksi, ei ole ainutkaan Kaaoksen koira voi vahingoittaa minua. Jack on käytännössä kuollut."
"Älähän välitä, Charlie. Khornen hurtta vain mahtailee peloissaan. Yrittää saada epätoivon ja epäröinnin hiipimään sydämiimme kuin varkaan yössä."
Zalcadir nosti puoliksi mädäntyneillä käsillään puuveistoksen kasvojensa eteen, tutki sitä tyhjillä silmäkuopillaan ja pyöritti hetken veistä mietteliäänä käsissään, kunnes jatkoi taas työtään.
"Sitäpaitsi", Haudanhaamu jatkoi, "kun saan tämän veistoksen valmiiksi, ei ole ainutkaan Kaaoksen koira voi vahingoittaa minua. Jack on käytännössä kuollut."
Viimeksi muokannut Executioner, Ke 13.09.2006 18:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Rotten sound
"hah kutsut minua koiraksi saamerin lepakot! Minä sentään kunniotan osittain tuota mätänevää ruumista, koska hän taistelee reilusti, eikä vekuttele kauneudellaan ja käyttäydy, kuin mikäkin huora. Laura on vain voittanut huoramaisuuden avulla ja vastustajat ovat olleet heikkomielisiä munillaan ajattelevia nössöjä. Ruumis minä en pelkää, jos luulet sitä, mutta olet oikeassa pelko hiipii ystävien kylmiin sydämiin." Jack mutisi juodessaan viskiä.
"Ruumis minä en ole koira, vaan sinä olet koira. Kyyristyt vämpyyreitten eteen ja annat heidän tappaa viattomia ihmisiä, mutta silti kyyristelet heitä. Minä en kumara ketään maan päällistä henkiölä vaan olen oman itseni herra." Jack sanoi ja nosti pistoolinsa ja tähtäsi hautahaamun veistosta Jackin sanoessa "Sano hyvästi purulelulle koira" ampuen hautahaamun veistoksen.
"Ei taida veistos enään auttaa sinua ja Laura kultaseni luuletko tosiaan, että sinun koirasi pelastaa sinut olet minun kohta!" Jack nauroi mielipuolisesti ja tilasi toisen viskin onnistuneen osuman vuoksi huomaten, kuinka palkka-murhaaja tuli baariin ja etsien hautahaamua.
Jack nopeasti otti häneen telepaattisesti yhteyden "Muista huuta lyödessäsi hautahaamua LAHMIAN JA LAURAN VUOKSI!"
Olen vain liian iivöl ja liian onnellinen
. Hautahaamusi saa vastaan, jonkun skinnin tai lauran buhahahahhahah *ottaa mustan viitan ja lähtee karkuun*
BTW Úraken sä olet ihan tylsä samalla hahmolla pitää pelata ainaskin 3 kertaa ja sen jälkeen keksiä saman tyylinen hahmo
"Ruumis minä en ole koira, vaan sinä olet koira. Kyyristyt vämpyyreitten eteen ja annat heidän tappaa viattomia ihmisiä, mutta silti kyyristelet heitä. Minä en kumara ketään maan päällistä henkiölä vaan olen oman itseni herra." Jack sanoi ja nosti pistoolinsa ja tähtäsi hautahaamun veistosta Jackin sanoessa "Sano hyvästi purulelulle koira" ampuen hautahaamun veistoksen.
"Ei taida veistos enään auttaa sinua ja Laura kultaseni luuletko tosiaan, että sinun koirasi pelastaa sinut olet minun kohta!" Jack nauroi mielipuolisesti ja tilasi toisen viskin onnistuneen osuman vuoksi huomaten, kuinka palkka-murhaaja tuli baariin ja etsien hautahaamua.
Jack nopeasti otti häneen telepaattisesti yhteyden "Muista huuta lyödessäsi hautahaamua LAHMIAN JA LAURAN VUOKSI!"
Olen vain liian iivöl ja liian onnellinen
BTW Úraken sä olet ihan tylsä samalla hahmolla pitää pelata ainaskin 3 kertaa ja sen jälkeen keksiä saman tyylinen hahmo
Viimeksi muokannut Rotten sound, Ke 13.09.2006 18:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
TheBerzerker
-
Rotten sound
Ei jaksa kirjoittaa kunnolla kiitos bofferi treenejen ja kokeen takiaTheBerzerker kirjoitti:Itse olet tylsä ja lamewink wink Jack wink wink.
Ainiin muuten , voisit viilata fluffisi ihan oikein stratosfääreihin , harvoin näkee yhtä paljon kirjoitusvirheitä
Niin, Ainakin kolme kertaa... Hmm... Enpäs oikein tiedä, Minusta juuri se on pöljää kun herot on kuolemattomia ja muutenkin YLI liioitellun mahtailevia. Se areenoista tekeekin tylsiä...Rotten sound kirjoitti: BTW Úraken sä olet ihan tylsä samalla hahmolla pitää pelata ainaskin 3 kertaa ja sen jälkeen keksiä saman tyylinen hahmo
-Ùraken
watachi wa kami desu
-
Rotten sound
Se lukee salaisessa Power juusto areena kirjassaÚraken kirjoitti:Niin, Ainakin kolme kertaa... Hmm... Enpäs oikein tiedä, Minusta juuri se on pöljää kun herot on kuolemattomia ja muutenkin YLI liioitellun mahtailevia. Se areenoista tekeekin tylsiä...Rotten sound kirjoitti: BTW Úraken sä olet ihan tylsä samalla hahmolla pitää pelata ainaskin 3 kertaa ja sen jälkeen keksiä saman tyylinen hahmo
-Ùraken
Ja jätkän hahmo heräsi henkiin, niin mitäs siihen sanot
- Executioner
Zalcadir kohautti olkiaan veistoksensa räjähtäessä tämän käsissä, keräsi palat, heitti ne ulos majatalon ovesta ja pyysi isännältä toisen palan puuta, jonka tämä saikin. Haudanhaamu palasi paikalleen ja aloitti veistelemisen alusta. Hänellä oli aikaa vaikka maailman loppuun asti.
"Khornen hurtta, mitä minun pitäisi välittää niistä ihmisistä, jotka vampyyrit tappavat pitääkseen itsensä hengissä? He eivät ole heimoani, joten siis merkityksettömiä. Älä pidä minua typeränä. Kukaan ei koskaan alista minua."
Hautojen herra veisti puuta nopeilla, varmoilla liikkeillä. Hän oli tehnyt samanlaisen esineen niin monta kertaa, että osasi sen vaikka unissaan. Epäkuolleen kädet liikkuivat hyvin näppärästi, ottaen huomioon, että olivat osittain mädäntyneet.
"Khornen hurtta, mitä minun pitäisi välittää niistä ihmisistä, jotka vampyyrit tappavat pitääkseen itsensä hengissä? He eivät ole heimoani, joten siis merkityksettömiä. Älä pidä minua typeränä. Kukaan ei koskaan alista minua."
Hautojen herra veisti puuta nopeilla, varmoilla liikkeillä. Hän oli tehnyt samanlaisen esineen niin monta kertaa, että osasi sen vaikka unissaan. Epäkuolleen kädet liikkuivat hyvin näppärästi, ottaen huomioon, että olivat osittain mädäntyneet.
"Jack the Slasher istu alas!", Charlie karjaisi ja nousi seisomaan. "Me emme tapa viattomia huviksemme, emmekä tee sitä niinkään usein kuin sinä tapat ja raastat vain oman pöyhkeilysi takia! Olet vain pieni Kaaoksen kätyri, joka kantaa Khornen saastaista merkkiä päänsä päällä, luullen itsestään liikoja tappamalla sivullisia. Sinä olet epäpyhä nulikka, joka rehvastelee vain esittääkseen vaarallistakin vastusta, mutta minun silmissä sinä olet vain heikko hurtta, vailla järjen hiventäkään", Jack jatkoi astuen lähemmäs Jackia, osoittaen tätä tikarillaan, ääni koko ajan nopeammaksi kiihyten. "Ja jos sinä kosket Lauraan, minä lupaan, että olen viimeinen joka koskee sinuun. Revin saastaiset suolesi irti ja syötän ne Khornea palvoville saastaisille sinun kaltaisille apinoille, häpäisen haarniskasi ja sielusi vangitsen mitä piemimmän magian avulla ja lähetän Ikuisien Tuskien virtaan. Minä varoitan sinua Jack, minun kanssani ei leikitä", Charlie kuiskasi pidellen hämmentynyttä Jackia rinnuksista.
"Takaan sen." Charlie päästi irti ja kääntyi palatakseen pöytään, mutta heittäytyi vielä ympäri ja heitti tikarinsa Jackin tilaamaan tuoppiin, pirstoen sen sirpaleiksi. Vampyyri kohensi hiuksiaan ja palasi pöytäänsä.
Ja hei, mun hahmoa ei voi sitten fluffissa tappaa eikä muitakaan osallistujia. Kannattaa muistaa, vaikka kuinka innostuisit. :)
-Nilarakh
"Takaan sen." Charlie päästi irti ja kääntyi palatakseen pöytään, mutta heittäytyi vielä ympäri ja heitti tikarinsa Jackin tilaamaan tuoppiin, pirstoen sen sirpaleiksi. Vampyyri kohensi hiuksiaan ja palasi pöytäänsä.
Ja hei, mun hahmoa ei voi sitten fluffissa tappaa eikä muitakaan osallistujia. Kannattaa muistaa, vaikka kuinka innostuisit. :)
-Nilarakh
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
-
Rotten sound
Hmm..Vai mun pitäisi arpoa? :) Luulin että Chosenin hommia, mutta kaipa minäkin voisin tuon homman vetää.Rotten sound kirjoitti:Nilarakh saat kai arvottua täysin sattuman varaisesti otteliat, että et laita sinun mielesi mukaan vastustajia vastaan ;) Tämäkin teko, jos teet sen tulee haamuilemaan elämäsi aikana...
Rotten edit: Muista ottaa ihan huumorilla viestit
-Nilarakh
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
-
Rotten sound
Jack nosti pistoolinsa ja ampui carlietä selkään, mutta tiesi jo mitä tapahtui. Ammus hajosi ja sininen valo välähti ja jackin ääni kuullui.
"Hah kaikki ilokin on viety täältä. Kerrankin kosket minua likasilla sormillasi, niin auta armias sinua areenan jälkeen. Hölmö charlie miten luulet pystyväsi tappamaan minut? Olen sinua parempi kaikessa ja minua et voi pysäyttää ollenkaan. Loppujen lopuksi ehkä olenkin vain ihminen, joka pelkää ja yrittää esittää pahaa, mutta unohdit yhden asian ja se on minun jumalan voimani." Jack sanoi ruuti pilven takaa.
"Anteeksi herra baarin pitäjä, mutta he eivät osaa keskustella sivistyneesti ja laita minulle tällä kertaa kaksi lasia viskiä."
Ei kai se haittaa chosenia ja sehän sano, että te teette seuraavat ottelut yhdessä. Lähden tästä pelaamaan pelejä taas.
"Hah kaikki ilokin on viety täältä. Kerrankin kosket minua likasilla sormillasi, niin auta armias sinua areenan jälkeen. Hölmö charlie miten luulet pystyväsi tappamaan minut? Olen sinua parempi kaikessa ja minua et voi pysäyttää ollenkaan. Loppujen lopuksi ehkä olenkin vain ihminen, joka pelkää ja yrittää esittää pahaa, mutta unohdit yhden asian ja se on minun jumalan voimani." Jack sanoi ruuti pilven takaa.
"Anteeksi herra baarin pitäjä, mutta he eivät osaa keskustella sivistyneesti ja laita minulle tällä kertaa kaksi lasia viskiä."
Ei kai se haittaa chosenia ja sehän sano, että te teette seuraavat ottelut yhdessä. Lähden tästä pelaamaan pelejä taas.
Kolmannen kierroksen otteluparit on arvottu:
1. Jack the Slasher vs. Zalcadir Hautojen Herra
2. (Arvatkaas.) KroX-Kro vs. Countess Laura
Jospa Choseni kirjoittelee Jackin matsin, jotta ei sitten Rotteni valittele, että muka huijasin. Kaikilla on sitten hyvä mieli. : )
-Nilarakh
Jospa Choseni kirjoittelee Jackin matsin, jotta ei sitten Rotteni valittele, että muka huijasin. Kaikilla on sitten hyvä mieli. : )
-Nilarakh
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
-
Rotten sound
Epäreilua ja juustoa sain vastaan uber buustatun uber hahmon uber varusteillaNilarakh kirjoitti:Kolmannen kierroksen otteluparit on arvottu:
-Nilarakh
Tuliko täysin sattuman varaisesti vai arvoitko päässäsi
Mutta ajattellaan positiivisesti ja ajatellaan että minä voitan.
Nilarakh kirjoitti:Kolmannen kierroksen otteluparit on arvottu:
-Nilarakh
Dodiin
Eivaite, kyllä nyt skinkin pitäs yks vamppi tappaa
Hoi, pystyttekönää jatkamaan tuolla tästä eteenpäin? Ketjua ei valitettavasti voida siirtää erillisten tietokantojen takia (eri nimimerkit ja sitä rataa). Uudet areenat kuitenkin sinne, ehkä myös entisten hännät. Tehkää siten kuin parhaiten onnistuu.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.