"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Normandian Maihin nousu

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Master Skaven

Normandian Maihin nousu

Viesti Kirjoittaja Master Skaven »

Olen suunnittelemassa ja kehittämässä normandian maihin nousuun perustuvan pelikentän. Olen ajatellut mäen päälle tuleviin bunkkereihin jonkin sortin tykit. Oisko mitään ajatusta millaiset ne tykit ois?
"OHNO SON! NO NOT THE POLTERGEIST! Whats the poltergeist?"
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

kaiva esiin imperial armour ykkönen ja käytä earthshaker jalustan sääntöjä siittä.
Muuta ei tule mieleen.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Samoin erilaiset automatisoidut asejärjestelmät joita FW on tehnyt (Tarantula?) sopisivat hyvin puolustuslinjaan. IA4:ssa taisi olla myös jotain Sabre Defence Platformeja?

Tai sitten voit kehittää kavereittesi kanssa yhteistyössä säännöt kiinteille aseille, lähinnä kuinka ne tuhotaan sekä mahdollisesti miten niiden pisteet lasketaan. Jos ovat jotain tyyliin HBolter tms jalustalla, niin voit määrittää että jonkun figun on seistävä vieressä käyttämässä sitä (jos ei ole automatisoitu ase). Aseina itsenään on syytä käyttää niitä mitä armeijalle sallittaan, niihin ei kannata alkaa soveltamaan mitään sen kummempaa. Ainoa poikkeus olisi varmaan se että sallisin SM-puolustajille Battle Cannoneita tykkitorneihin (jos sellaisia tekee) vaikka eivät niitä normaalisti saa, Battle Cannon kuitenkin mallintaa sellaista raskasta tykkiä mitä linnoittautuneilla Marsuillakin saattaisi käytössään olla.

BCannon-torni (tai muut vastaavanlaiset todella raskas ase-viritelmät) voisi myös määrittää kiinteästi miehitetyiksi (servitoreja, yms), jolloin niitä ei tarvitsisi erikseen miehittää.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
laurentius

Viesti Kirjoittaja laurentius »

jos sielä puolustamassa on IG:eet olis kiva nuo heavy weapon tiimejä jotka eivät voi liikkua ja ovat jossain coverissa(bunkkerissa) itse mieltäisin nuo tuollaisina. muutama h.boltteri
We are returned!
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

H. Bolter sopii lähipuolustukseen kun pitää alkaa harventamaan maihinnousseita joukkoja.
Kauempaa höökiviin aluksiin sopisi missile launcherit, autocannonit ( molemmat pitkäpiippuisena versiona ) ja Vanquisher battle cannon.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Taukit, vaikka fluffillisesti eivät mihinkään rakennuksiin tiukasti takerrukkaan, voivat joskus joutua puolustamaan jotain kohdetta. Paristakin eri IA-kirjasesta löytyy säännöt Tau sentry turreteille.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”