Skull Pass gobboja
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Skull Pass gobboja
http://galtsu.net/kuva/1789/
Tämmöstä tuli väännettyä tossa viime viikolla kun tahdoin eroon kaaoksen kanssa nysväämisestä. Kaksi tuntia kesti maalata tämä rykmentti, ja aikaan nähden olen ihan tyytyväinen lopputulokseen.
Kuva tekee tosiaan näistä aika karun näköisiä, kun ovat irl 10x pienempiä kuin kuvassa. Mutta eipä kait siinä mittään, näkeepähän virheet paremmin : P
Tämmöstä tuli väännettyä tossa viime viikolla kun tahdoin eroon kaaoksen kanssa nysväämisestä. Kaksi tuntia kesti maalata tämä rykmentti, ja aikaan nähden olen ihan tyytyväinen lopputulokseen.
Kuva tekee tosiaan näistä aika karun näköisiä, kun ovat irl 10x pienempiä kuin kuvassa. Mutta eipä kait siinä mittään, näkeepähän virheet paremmin : P
The small boys have come to see me hang
-
Chaotic Dwarf
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Juup, seuraavaan rykmenttiin tulee huomattavasti vaaleampi iho, kait näihin vois jonku charrun pamauttaa ja sanoa että sen takia niin tummia koska ovat huomattavasti kovempia jätkiä kuin armeijan muut gobot : PRautamaha kirjoitti:Tummia kavereita ovat, mutta ihan tyylikkäitä.Vosit vetäistä sen gobbo green highliten siihen iholle.
Näyttävät ihan kivoilta, vaikka itse ihan tavallisella goblin greenillä ihon olisin tehnyt
(hutastua jälkeä)... Doh... Ei kyllä Erkkikään jaksa maalata 140 goblinia parissa päivässä
Minulla menee 3 ukkoon 30 minXenon kirjoitti:Aikaansa nähden ihan jees. Itselläni menee 2h 3:n rivimiehen maalaamiseen...
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Dipattuja on, ei riitä intressit alkaa näitä vääntämään kunnolla kun en oo vielä päättäny että teenkö näistä kunnon armeijaa ja kaaoksessa on tarpeeks mikronysväämistä : PToveri kirjoitti:Ihan kivoja gobboja, yksi värikerros tehty ja sitten kylvetetty inkissä?örkkipoka kirjoitti: goblin greenillä ihon olisin tehnyt