Epic: Armageddon turnaus, su 15.10 Helsingissä
Sellaista. Eka epic-turnee takana ja hauskaa oli. Vaikka sainkin aika rankasti turpaani. Käytin ekaa kertaa Fightabombia ja en kyllä koskaan enää pelaa ilman niitä
Täällä lista jota käytin.
Eka peli turnauksen voittajan nidejä vastaan. Oikein hauska peli vaikka tuntuikin vähän aseettomalta. Iloinen olen siitä, että yksi warbandi onnistui yhden titaanin heiltä tiputtamaan.
Toinen ja paras peli MinerMe:n superraskaita vastaan. Kaksi ekaa vuoroa menivät loistavasti ja tiputin kaksi vai kolme superraskasta mutta sitten naksahti ja aloin yli-innokkaaksi hävisin sitten aika totaalisesti.
Kolmas peli Ghe'dahlgin IG-listaa vastaan. Toisinto toisesta pelistä, paitsi että ei mennyt missään vaiheessa hyvin
Kaksi tankkikomppaniaa tekee kyllä pahaa.
Eka peli turnauksen voittajan nidejä vastaan. Oikein hauska peli vaikka tuntuikin vähän aseettomalta. Iloinen olen siitä, että yksi warbandi onnistui yhden titaanin heiltä tiputtamaan.
Toinen ja paras peli MinerMe:n superraskaita vastaan. Kaksi ekaa vuoroa menivät loistavasti ja tiputin kaksi vai kolme superraskasta mutta sitten naksahti ja aloin yli-innokkaaksi hävisin sitten aika totaalisesti.
Kolmas peli Ghe'dahlgin IG-listaa vastaan. Toisinto toisesta pelistä, paitsi että ei mennyt missään vaiheessa hyvin
4k pelejä ei menaa kolme mahtua päivään. Eli pitäisi olettaa ~4 tuntia per peli menevän. Toinen ongelma 5:n pelin kanssa on kuinka saada tasasesti pelaajat. Eli pitäisi silloin mielellään saada se 15-20 pelaajaa paikalle. Tämän aikaan saaminen onkin jo vaikeampaa.jirgaS kirjoitti:ps. mitä jos siitä kevään turnauksesta koettaisi järjestää ihan 'täysimittaisen' turnauksen, siis la-su, 5 peliä? 4000pts? Huh!?
Tosin jos kaikki käännyttää ahkerasti lisää epiccaajia, niin mikä ettei.
Jos marine vs marine kelpaa, niin voin luultavimmin demota ensi viikolla. Omistan vain marine, AMTL ja nidi armeijat (ja AMTL sekä nidit ei sovellu demottamiseen oikeastaan).MakeH kirjoitti:jos joku on valmis demottamaan kivan näköisillä nappuloilla niin lupaan tulla paikalleTosin jos kaikki käännyttää ahkerasti lisää epiccaajia, niin mikä ettei.
- Nicodemus von Traube
Minä voin lainata örkkejä jos tarvitaan demotukseen.
Tai voin lainata Dark Angeleita, eipähän tarvitsisi pelata Ultrien sisällissotaa.
Yhtä hänen unittiaan ampui kolme garganttia täyslaidallisilla kaksi vuoroa (ts. kuusi neljän pisteen makrobarragea ja neljä zzapgunia) ja silti siitä ei tuhoutunut YHTÄÄN Leman Russia (noh, yksi baneblade kuoli ja kyllähän se sitten viimein breikkasi (kaksi shadowia, baneblade ja neljä (?) leman russia).
MinerMe jätti super stumppani rauhaan ja se takasi minulle tarpeeksi aktivaatioita objektiivien ottoon.
Toinen peli oli sitten Santun tyrkkyjä vastaan. Ja ne saakelit kun ei breikkaa eika kerää blastiksia ja vielä spawnaavat päälle, niin oli örkeillä ikävää. Joka vuoro pöydän viereen kasvoi kasa palasiksi ammuttuja torakoita jotka sitten vaan spawnasivat takaisin peliin. Sain sentään yhden biotitaanin hengiltä.
Olisi kai pitänyt hieman enemmän keskittää tulta, eli ampua lauma kerrallaan kokonaan pois.
Peli oli todella mielenkiintoinen ja jännä, mutta kyllähän Santtu vei ja minä vikisin.
Kolmas peli oli Traubejen sisällissota. Jaa-a, mitäs siitä sanoisi? Itse en keksi mitään mitä olisin Tiinan armeijalla tehnyt omaani vastaan. Mutta härkäpäisellä periksiantamattomuudella Tiina hajotti Great Garganttini ja break their spiritin avulla otti 2-1 häviön.
Iso kiitos kaikille vastustajille loistavasta turneesta, ja ekstrakiitos Kennylle sunnuntain törsäämisestä ja Henalle turneen järjestämisestä.
Tai voin lainata Dark Angeleita, eipähän tarvitsisi pelata Ultrien sisällissotaa.
Yhtä hänen unittiaan ampui kolme garganttia täyslaidallisilla kaksi vuoroa (ts. kuusi neljän pisteen makrobarragea ja neljä zzapgunia) ja silti siitä ei tuhoutunut YHTÄÄN Leman Russia (noh, yksi baneblade kuoli ja kyllähän se sitten viimein breikkasi (kaksi shadowia, baneblade ja neljä (?) leman russia).
MinerMe jätti super stumppani rauhaan ja se takasi minulle tarpeeksi aktivaatioita objektiivien ottoon.
Toinen peli oli sitten Santun tyrkkyjä vastaan. Ja ne saakelit kun ei breikkaa eika kerää blastiksia ja vielä spawnaavat päälle, niin oli örkeillä ikävää. Joka vuoro pöydän viereen kasvoi kasa palasiksi ammuttuja torakoita jotka sitten vaan spawnasivat takaisin peliin. Sain sentään yhden biotitaanin hengiltä.
Olisi kai pitänyt hieman enemmän keskittää tulta, eli ampua lauma kerrallaan kokonaan pois.
Peli oli todella mielenkiintoinen ja jännä, mutta kyllähän Santtu vei ja minä vikisin.
Kolmas peli oli Traubejen sisällissota. Jaa-a, mitäs siitä sanoisi? Itse en keksi mitään mitä olisin Tiinan armeijalla tehnyt omaani vastaan. Mutta härkäpäisellä periksiantamattomuudella Tiina hajotti Great Garganttini ja break their spiritin avulla otti 2-1 häviön.
Iso kiitos kaikille vastustajille loistavasta turneesta, ja ekstrakiitos Kennylle sunnuntain törsäämisestä ja Henalle turneen järjestämisestä.
15mm for teh win
Tiedätkö ketään muuta jota kiinnostaisi kokeilla? Jos Nicodemus tulee örkkeineen, niin voidaan varmaan vetää kaksikin demoa siinä samalla? Molemmille puolille uudet niin neljä voidaan yrittää initioida saman tienMakeH kirjoitti:jos joku on valmis demottamaan kivan näköisillä nappuloilla niin lupaan tulla paikalle
Itse yritan pitaa ohjenuorana pisteiden saamista nappaamalla toisen take&hold objektiivin ja bliz objektiivin. Saat take&hold ja bliz tavoitteet kahdella objektiivillajirgaS kirjoitti:Yritin pitää peleissä ohjenuorana pisteiden saamista break their spiritistä ja blitzistä.
Viella parempi olisi jos se olisi 17.12-6.1 valisena aikana. Paasisin minakin mukaanps. mitä jos siitä kevään turnauksesta koettaisi järjestää ihan 'täysimittaisen' turnauksen, siis la-su, 5 peliä? 4000pts? Huh!?
Mukavaa etta porukalla oli hauskaa ja etta epic turnauksia tulee olemaan tulevaisuudessakin.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Tervetuloa kerhoonthepanu kirjoitti:Eka peli turnauksen voittajan nidejä vastaan. Oikein hauska peli vaikka tuntuikin vähän aseettomalta. Iloinen olen siitä, että yksi warbandi onnistui yhden titaanin heiltä tiputtamaan.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Huom, mä pelasin ultramarsuilla ja santtu nideillä. Mun nidit oli lainassa largolla.tneva82 kirjoitti:Tervetuloa kerhoonthepanu kirjoitti:Eka peli turnauksen voittajan nidejä vastaan. Oikein hauska peli vaikka tuntuikin vähän aseettomalta. Iloinen olen siitä, että yksi warbandi onnistui yhden titaanin heiltä tiputtamaan.Yritan itsekkin edelleen keksia JOTAIN milla parjata niita pahuksen otokoita vastaan...
Tänään myöhemmin tulee verkkoon se versio tuosta tulostaulusta missä on linkit armeijalistoihin. Sain viimeisen armeijan tänään varmistettua. Jos joku oli ovela ja otti kuvat kaikista armeijoista, niin ottaisin mielellään kopioita.
Niistä demopeleistä. Toi torstain veteraani-ilta luolalla vois sopia suht hyvin tuollaiseen tarkoitukseen. Jos demottajaa ei sille kertaa löydy, saattaa paikalla kujitenkin olla muutama epicin pelaaja jotka varmasti valottavat pelin mekaniikkaa pelinsä ohessa.
Turnauksesta. Jos tavoitteena olisi järjestää se isoin epic turnaus ikinä ja päivä tiedossa jo hyvissä ajoin etukäteen, saattaisi tämä kunnon hypetyksellä onnistuakkin.
Näin ensi-alkuun tuli mieleen, että noilta kaaospojiltahan voisi kysyä josko turnauksen voisi järjestää jonkin heidän turnauksen kylkiäisenä, esim. pääsiäisenä. Tilan kanssa saattaa olla ongelmia, mutta eikös siellä smökin perällä ole se suht avara huone joka harvemmin on ollut käytössä?
Epic turnaus tuskin verottaisi poikien turneen kävijämäärää, joten eturistiriitaakaan ei pitäisi olla...
Tämmöttii mä oon tääl fundeerannu, niin maan perkeleesti ja tasaseen.
Turnauksesta. Jos tavoitteena olisi järjestää se isoin epic turnaus ikinä ja päivä tiedossa jo hyvissä ajoin etukäteen, saattaisi tämä kunnon hypetyksellä onnistuakkin.
Näin ensi-alkuun tuli mieleen, että noilta kaaospojiltahan voisi kysyä josko turnauksen voisi järjestää jonkin heidän turnauksen kylkiäisenä, esim. pääsiäisenä. Tilan kanssa saattaa olla ongelmia, mutta eikös siellä smökin perällä ole se suht avara huone joka harvemmin on ollut käytössä?
Epic turnaus tuskin verottaisi poikien turneen kävijämäärää, joten eturistiriitaakaan ei pitäisi olla...
Tämmöttii mä oon tääl fundeerannu, niin maan perkeleesti ja tasaseen.
Luolassa on alustavien tiedustelujen edetessä suhtauduttu jo myötämielisesti maastonrakentelutalkoihin. Jonakin torstaina jos halukkaita liimanäppejä löytyy voisi siis luolaan kasata lisää maastoa. Mistään yksityiskohdista ei ole vielä mitään sovittu. Epicci skaalan maastoa kun voisi hyvin olla ainakin sen parin kolmen pöydän edestä, varsinkin jos porukka aikoo aktivoitua enemmänkin pelailemaan. Ja miksikäs ei?
Onko lähtijöitä?
-Ozzy
Onko lähtijöitä?
-Ozzy
-
UrielVentris