Tämä ongelma on kaikissa kalliissa supervehkeissä, kuten Lantuissa ja majakoissa: jos kaikki menee hyvin, se ansaitsee pisteensä takaisin, jos ei mene, se kosahtaa ekaan lasciin ja sitten ei ole kiva.The Captain kirjoitti:Ja joka maksaa - mitä - 780 pistettä? Viimeksi IG:n superheavya vastaan tapellessani se posahti kahteen laukaukseen, joista toinen ahteriin ammuttu melta.Darkmage7280 kirjoitti:Ääk! Minua vastaan et ainakaan tuo vehjettä, joka repii kappaleiksi Hammerheadeja ja Land Raidereita ilman että hiki (tai voiteluöljy) edes nousee pintaan...Aziz the combat fighter kirjoitti: Olen miettinyt, että hankkisin Banebladen (tai itseasiassa rakentaisin itse). Olisiko tämä voittajan ratkaisu? Ainakin paperilla se vaikuttaa aika rajulta laitteelta.
Miten VOITTAA imperial guardilla???
-
Darkmage7280
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
- Terminator Sergeant
Ja baneblade maksaa "vaivaiset" 634 pistettä. Omasta mielestäni nuo suppatankit ovat melko turhia, mutta olisihan se joskus hauska nähdä aziksen kasvoilla se ilme kun genestealerit repivät banebladen paskaksi. Tosin se että olisiko tyrkyillä oikein mahkuja päästä Jumalanruoskan alias turmaterän kanssa lähikseen ja säilyä siitä elossa (se lyö takaisin!) on toinen juttu.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan